Sfeerfoto van Kassa
Kassa
Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA met Vraag & Beantwoord, dossiers en het laatste nieuws. Bekijk actuele onderwerpen en uitzending gemist online!
Kassa

Briefpost niet bezorgt

Geplaatst door: marjolein78 op: 29-06-2010 08:33
Ik heb nu al 7 keer gehad dit jaar en verleden jaar dat ik briefpost niet heb ontvangen of veel te laat. Het ging om verjaardagskaarten (gorte of speciale), een kaart met een klein kettinkje en armbandje erbij (was niet duur maar toch), een uitnodiging voor een feest wat een zelf in mekaar zet vliegtuig was, afschriften van de bank en ook nog deze 1,5 week 2 keer! de rekening van een arts en recept. Ikzelf woon in Den Haag en de post die zoek raakt komt meestal uit Goudaen ik 1 keer uit heerhugowaard. Als ik TNT bel gaan ze het onderzoeken, maar daar hoor je niks van wordt er dan gezegd. De postbezorgers worden ingelicht. Maar het kan ook zo zijn dat het probleem eerder ligt. Er wordt geadviseerd dingen met traceren te doen. Dat kost dan wel extra. Je gaat toch een verjaardagskaart niet via traceerbare post doen! En wat als je daar geen geld voor hebt? Post hoort goed bezorgt te worden toch? Wie heeft hier ook problemen mee? Woon je in omgeving Den Haag/ Gouda zo ik helemaal graag een reactie willen. Dan komt het waashijnlijk bij het zelfde sorteercentrum vandaan. Wat is hier nog meer aan te doen behalve TNT bellen? Graag reactie!
Reactie door robert11 op 29-06-2010 09:04
Wij wonen niet in Den Haag, maar het probleem is ook aanwezig in Limburg. Bankafschriften aan mij geadresseerde komen ergens bij de buren en wordt geopend(!!!) stilletjes in de nacht in onze brievenbus gedaan. Reclameren bij de post heeft bijna geen zin, ze beloven van alles te gaan onderzoeken en men hoor nooit iets meer van. 2 jaren lang hebben we post bekomen van iemand die zogenaamd op nr 13 woon(wij op 3). In de hele straat was er niemand met die naam. Dus de post weer terug in de post brievenbus, maar op een gegeven moment ben ik het beu en gooit het bij de oud papier! Bij een neefje, hetzelfde verhaal met afschrift van de postbank! Al 4 jaren lang komen ze bij hem aan. Ondanks meerdere keer bij de bank te hebben gebeld, of de afschriften gewoon bij de post weer terug gedaan met opschrift van: geadresseerde woon niet op deze adres, onbekende, onbekende adres etc... blijft het bij hetzelfde. Toen de brieven geopend, en alleen de afschrift van de bank in de post brievenbus gedaan is het nu afgelopen. Vraag men niet hoe het in zijn werk is gegaan! De wegen van de post zijn ontgrondelijk!
Reactie door tdehond op 29-06-2010 09:55
Zelfs een handtekening retourkaart is door tnt post zoek gemaakt en nooit getraceerd door dit bedrijf.
Reactie door sonjaatje op 29-06-2010 11:18
Ik woon omgeving Den Haag, maar geen last met de post.
Reactie door read op 29-06-2010 11:19
marjolein78 Voorheen kwam 0,1% van de post niet goed over. Nu is dat naar mijn mening minstens 20%. Lang leve de privatisering!!! Gisteren ook gelezen dat de post een deeltijd-organisatie wordt, nou dan zijn we echt in de aap gelogeerd. Pedro.
Reactie door liadejong63 op 29-06-2010 12:23
Lia mijn man heeft een pposje geleden op maandag tijdens zijn werk in bosjes een volledige zak (postzak) met post er nog in gevonden, w.s.had bezorger geen zin gehad in bezorgen op zaterdag. Postzak bij Tnt gebracht, kon amper dank je wel af.
Reactie door tdehond op 29-06-2010 12:56
Ik heb vandaag contact opgenomen met mondhygiëniste omdat factuur een maand na behandeling niet binnen is. Deze zou volgens haar al lang door Famed verstuurd moeten zijn. Zij neemt dus contact op met dit bedrijf. Zoek raken van brieven kan dus ook leiden tot problemen met incassobureau's als je zelf niet in de gaten houdt of rekeningen aankomen.
Reactie door marjolein78 op 29-06-2010 13:50
Quote: tdehond schreef op dinsdag 29 jun 2010, 12:56: Ik heb vandaag contact opgenomen met mondhygiëniste omdat factuur een maand na behandeling niet binnen is. Deze zou volgens haar al lang door Famed verstuurd moeten zijn. Zij neemt dus contact op met dit bedrijf. Zoek raken van brieven kan dus ook leiden tot problemen met incassobureau's als je zelf niet in de gaten houdt of rekeningen aankomen. einde Quote Precies! Bij mij was dat dus met een rekening van een arts. Op Donderdag 17 juni geweest en heb altijd de dag erna of 2 dagen daarna de rekening. Had m verleden week nog niet. Gebeld en was wel verstuurt. Gevraagd m nog een keer te sturen. Weer niet gekregen inclusief een receptje voor de apotheek. Weer gebeld en nu stuurt ie de rekening en recept nogmaals. Ondertussen dus 2 weken bijna verstreken en moet binnen een maand na behandeling betaalt zijn. Nu ook geen tijd meer om m eerst te declareren bij de zorgverzekering. Het is dus bij mij binnen 1,5 week 2 keer zoek geraakt van dezelfde afzender. Tnt kan niks doen omdat het 'gewone' post is. Vind dit schandalig! Ook gewone post moet goed bezorgd worden, daar betaal je ook voor toch?
Reactie door birdies op 29-06-2010 17:24
Quote: liadejong63 schreef op dinsdag 29 jun 2010, 12:23: Lia mijn man heeft een pposje geleden op maandag tijdens zijn werk in bosjes een volledige zak (postzak) met post er nog in gevonden, w.s.had bezorger geen zin gehad in bezorgen op zaterdag.einde Quote Kan ook door anderen in de bosjes zijn gegooid. Zag verleden week een stuk of 6 posttassen buiten staan, iedereen die dit wel, kan ze zo in de papiercontainer gooien, in het water enz. enz. Toevallig kwam de postbode een nieuwe volle tas halen en ik maakte dus een opmerking over de tassen die voor iedereen voor het grijpen staan. Antwoord: anderen hebben er toch niks aan, zit niks bijzonders in, dus waarom zouden ze dat doen.
Reactie door erik008 op 29-06-2010 17:38
Hier in de straat hebben we ook regelmatig de post van de buren in de bus. Het is ook precies bekent welke bezorger dit heel vaak doet. Ik ben bang dat dit steeds erger word. Ook ken ik mensen die het al al lang zat zijn, en verkeerde post gewoon weg gooien,
Reactie door de motormuis op 29-06-2010 18:01
Hallo marjolein78 Het is helaas nu eenmaal zo dat sinds ouderwtse PTT niet meer bestaat omdat er door het Rijk beslist werd dat er concurrentie mogelijk moest zijn, en dus privatiseren die handel, het steeds minder wordt met de kwaliteit. Omdat eigen personeel te duur is en TNT daardoor niet meer kan concureren worden er steeds meer huisvrouwen en parttimers ingezet. En helaas hebben die niet zoveel binding met het bedrijf en geen ervaring. Dus daalt de kwaliteit.Tnt moet weer enkele duizenden vaste medewerkers ontslaan dus kun je wel na gaan wat het gevolg zal zijn. Nog minder kwaliteit, Post kan ook via andere bedrijven verstuurd worden. Zoals bijv. Sandd Dhl Stadspost en misschien nog wel andere koeriersdiensten. Dus je bent niet verplicht om post via Tnt te versturen.
Reactie door sonjaatje op 29-06-2010 18:04
Laatst kreeg ik wel een pakje van de Neckermann van iemand anders in de bus (door de postbode). De postbode was nog in de straat dus ik heb het pakje aan haar terug gegeven, maar doe ik dat niet dan heeft iemand hier in de straat een probleem met Neckermann.
Reactie door marjolein78 op 29-06-2010 18:09
Mij gaat het voornamelijk om NIET gekregen post wat wel verstuurd is. Dit hoeft niet persé bij de postbezorger te liggen. Kan ook liggen aan het sorteercentrum etcetera. Hebben jullie dat ook dat je weet dat er post onderweg is die nooit aankomt?
Reactie door zwaardvis op 29-06-2010 20:11
Helaas is het zo dat het altijd de belangrijke post is die niet aankomt. Maar ja van onbelangrijke post weet je ook niet dat ie verstuurd is. Ik verwachtte onlangs een brief met waardevolle inhoud. Nooit aangekomen terwijl er wel beweerd werd dat ie verstuurd was. Ook kreeg ik eens op zondag 3 poststukken van 1,5 maand eerder in de bus.....
Reactie door sonjaatje op 29-06-2010 22:29
Hebben jullie dat ook dat je weet dat er post onderweg is die nooit aankomt? Nee.
Reactie door robert11 op 30-06-2010 08:51
Quote: marjolein78 schreef op dinsdag 29 jun 2010, 18:09: Mij gaat het voornamelijk om NIET gekregen post wat wel verstuurd is. Dit hoeft niet persé bij de postbezorger te liggen. Kan ook liggen aan het sorteercentrum etcetera. Hebben jullie dat ook dat je weet dat er post onderweg is die nooit aankomt?einde Quote Yep! Uwv instantie gevraagd waarom ik geen jaaropgave heb gekrijgt en mijn vrouw wel! 2 weken later heb ik op tijd een kopie mogen ontvangen van de uwv voor de belastingopgave.
Reactie door tnt webcare op 30-06-2010 15:48
Beste marjolein78 en reageerders, Post hoort inderdaad goed bezorgd te worden. Het is niet prettig als je het gevoel krijgt dat klachten niet serieus worden genomen. Wanneer het niet goed gaat met de bezorging van de post dan horen wij van TNT Post dat graag. We zullen, waar nodig, de bezorgers en sorteerders hierop aanspreken en naar aanleiding van klachten ons uiterste best doen om de kwaliteit van de postbezorging verbeteren. Helaas is het bij ongeregistreerde briefpost niet mogelijk om te onderzoeken waar, in het proces, het misgaat als een poststuk niet aankomt. Er wordt voor deze post namelijk geen administratie bijgehouden zoals dat wel gebeurt voor bijvoorbeeld aangetekende zendingen. Reacties, vragen en/of klachten kunnen hier gemeld worden: http://www.tntpost.nl/voorthuis/klantenservice/ Met vriendelijke groet, Mirjam TNT Post Klantenservice
Reactie door riawim op 01-07-2010 19:31
Er komt wel heel veel weg hoor! Wij wonen niet in NL en versturen dus regelmatig leuke pakketjes die voor de helft ook niet aankomen,of....open gemaakt en er iets is uitgehaald dit moet niet kunnen vind ik,en,waar wij wonen,"ik weet niet of het in NL ook zo is? "kun je pakketten boven de 3 kilo niet aangetekend laten versturen,dus dan maar op de gok! Heb voor 14 dagen terug iets voor een verjaardag verstuurd,maar degene die kreeg een brief van TNT,of ze wel even de lijst in wilde vullen,met wat er allemaal in het pakket zat,dat was namelijk voor de douane,maar ik had wel 4 van die pakketten verstuurd immers op dezelfde dag, en die hebben het wel!nou vraaaag ik je!!! hoe dom kun je zijn? hoe kan zij dat nou weten? dus ze heeft mij gebeld om te vragen WAT er in dat pakket zat/zit,dusss de verrassing is dan al weg toch? + dat als ze niet binnen 3 weken zou reageren,het pakket vernietigd zou worden,maar er zat voor heel veel geld in,en TNT is niet de eigenaar,van dat pakket. Nu stel je eens voor: wij zijn 4 weken in de boesboes op vakantie zonder pc/mobiel, hoe komt zij er dan achter WAT er in dat pakket zit? schandalig vind ik het hoe TNT zich aan bepaalde zaken schuldig maakt.
Reactie door read op 01-07-2010 21:55
tnt webcare Jullie moeten je rot schamen, dat jullie in het e-mailadres de term "klantenservice" gebruiken. Echte service houdt in, dat de brieven op het goede adres worden afgeleverd, dat de brieven niet geopend worden, dat niet hele postzakken in de shredder gekieperd worden, dat de pakketten niet moedwillig beschadigd worden, dat de pakketten niet worden opengemaakt en dat er geen goederen verdwijnen en/of gestolen worden. Zo kan ik nog wel even doorgaan. Kortom, de service is een drama en je kunt ook niet anders verwachten met bestuurders die naast hun riante salaris ook nog vette bonussen opstrijken, terwijl de gewone medewerker niet meer dan het minimum loon mag verdienen. Er is maar één konklusie mogelijk en dat is, dat "tante post" momenteel zo rot is als een mispel. Pedro.
Reactie door peedee op 01-07-2010 23:18
Quote: riawim schreef op donderdag 1 jul 2010, 19:31: Wij wonen niet in NL en versturen dus regelmatig leuke pakketjes die voor de helft ook niet aankomen,of....open gemaakt en er iets is uitgehaald dit moet niet kunnen vind ik. Heb voor 14 dagen terug iets voor een verjaardag verstuurd,maar degene die kreeg een brief van TNT,of ze wel even de lijst in wilde vullen,met wat er allemaal in het pakket zat,dat was namelijk voor de douane.+ dat als ze niet binnen 3 weken zou reageren,het pakket vernietigd zou worden,maar er zat voor heel veel geld in,en TNT is niet de eigenaar,van dat pakket. einde Quote Beste riawim (Ria en Wim?), je schijft het juiste antwoord zelf al: het is voor de douane! Vroeger (toen alles beter was, PTT nog een staatsbedrijf en de medewerkers daar waren ambtenaren ...) werden postzendingen uit het buitenland door de Douane gecontroleerd. Tegenwoordig doet TNT dat in opdracht van de Douane. Je mag immers maar spullen importeren tot een bepaald bedrag. Daarboven moet je douanerechten en BTW betalen. Stel je voor dat in jouw pakje (misschien wel uit Zuid-Afrika) een heleboel diamanten zitten. Of andere dure dingen. Dát wil TNT/Douane weten. Stuur je een pakje naar Nederland, plak er dan zo'n speciaal formulier op waarop staat wat de waarde van de inhoud is. De Douane/TNT kan toch aan de buitenkant van jouw pakje niet zien of er iets in zit dat jouw vriendin in het buitenland gekocht heeft, of dat het een presentje van jou is? In het computerblad PCM staat deze maand trouwens een heel artikel over spullen die in het buitenland gekocht worden en per post naar Nederland komen.
Reactie door melomaan op 02-07-2010 01:20
Ook ik krijg geregeld post die niet voor mij bestemd is. Tevens wordt er post van mij bij anderen bezorgd. Niet voor niets ontslaat TNT zijn vaste postbezorgers en worden er enkel deeltijders aangenomen. De kwaliteit van de postbezorgers is de laatste jaren behoorlijk achteruit gegaan. (en ik vermoed dat het in de toekomst enkel erger zal worden) Lang leve de privatisering! Een oud postbezorgen van voor de privatisering! (Toen het nog gewoon PTT-post was)
Reactie door riawim op 02-07-2010 09:04
Beste Peedee, DAT briefje voor de douane was erbij! en dat er iets over betaald moet worden begrijp ik ook,maar dat was hier niet aan de orde. Ik heb alles wat er in het pakket zit opgeschreven,zo ook op die andere 4 pakketten die net zo groot en de een iets lichter aan gewicht dan de ander,maar over het algemeen komen ze op hetzelfde neer,maar ik denk,dat ze er willekeurig een pakket hebben uit gevist, maar dan nog! maak het dan gewoon open als het niet wordt vertrouwt, de lijst zit er immers bij?! + het bedrag wat alles gekost heeft. Wat moet je dan nog meer doen? Heb met de TNT gemaild,en zoals het al eerder hierboven gemeld is..... op mijn mail kreeg ik als antwoord,"er wordt aan gewerkt,en we doen ons best"! maar daar schiet je dus niks mee op,er zou wat meer doorstroming moeten zijn bij TNT,dus ook mensen in dienst nemen die "hiervoor" verantwoordelijk zijn,het is toch van de gekke,dat de geadresseerde moet melden wat haar gestuurd zal worden huh? dit is toch de omgekeerde wereld,of sla IK de plank nu zo mis?
Reactie door jarboe op 02-07-2010 11:01
Ik woon ook in Den Haag. Volgens mij ligt het probleem hier wel bij de postbode zelf. Ik ben pas verhuisd naar een andere wijk. Hier heb ik nergens last van, maar de afgelopen 3 jaar dat ik in een andere wijk woonde had ik zeker 1 keer per week de post van anderen. Ook post bestemd voor mij kwam niet of veel te laat aan. Soms was het al opengemaakt (waarschijnlijk door de buren) alvorens het bij mij in de bus gegooid werd.
Reactie door peedee op 02-07-2010 12:42
@riawim: Even op een rijtje zetten wat ik tot zover begrijp: U heeft vier pakketjes verzonden uit het buitenland naar Nederland. Drie pakketjes zijn gewoon aangekomen. Eén pakketje niet. Daar heeft TNT aan geadresseerde meer informatie over opgevraagd. Op ieder pakketje had u een lijst geplakt met de inhoud van het pakket en de waarde van de spullen. U bent nu boos dat TNT dat heeft gedaan. Maar denkt u nou werkelijk dat die vier pakketjes vanaf het buitenlandse postkantoor waar u ze verzonden heeft, tot aan het sorteercentrum van TNT in Nederland, bij elkaar zijn gebleven? En dat er een TNT medewerker staat te kijken: "hmm, eens zien... 4 pakjes afkomstig van riawim. Laat ik er eentje uitpikken en lekker moeilijk gaan doen"?? Welnee, die pakjes zijn tijdens de reis naar Nederland natuurlijk al van elkaar gescheiden geworden.... Ik vermoed dat toevallig één van uw pakketjes in een steekproef is terechtgekomen. Ik stel mij namelijk voor dat er dagelijks duizenden pakketjes vanuit het buitenland hier in Nederland aankomen. En dat het dus onbegonnen werk is voor TNT om al die pakketten stuk voor stuk te controleren. Misschien kijkt TNT voor de steekproef wel naar bepaalde landen. Of naar de waarde van een pakket. Als we even aannemen dat de inhoudslijst met de waarde er nog op geplakt zat, ja DAN vind ook ik het vreemd dat TNT nog eens extra navraag doet bij geadresseerde.
Reactie door peedee op 02-07-2010 12:59
@allen: ik proef in dit topic een beetje weemoed naar de goede oude PTT tijd? Zie de opmerkingen over privatisering en dergelijke. Moeten we dan maar weer terug naar de oude situatie? Weer een staatsbedrijf van de Post maken? Maar dan zijn die medewerkers weer ineens ambtenaar.... En heel veel topics (niet allen hier bij Kassa, maar volop over het internet) gaan er juist over dat er vooral minder ambtenaren moeten komen. Dus wat willen de mensen (de burgers, het volk, het gepeupel) nou eigenlijk? Commerciële bedrijven of overheidsinstellingen? Ik weet het niet meer hoor. Beide mogelijkheden hebben hun voordelen en hun nadelen. Misschien moeten we maar gewoon eens onze zegeningen tellen en niet zoveel zeuren? Wat is er mis met roepen "Gelukkig komt het merendeel van onze post gewoon netjes en op tijd aan. We hebben hier geen corrupte postmedewerkers die ieder pakje stiekem openmaken en dingen eruit halen. Wat fijn dat we het in Nederland goed hebben"? Of vloek ik hier nu in de kerk?
Reactie door dirk2 op 02-07-2010 19:26
Het enige wat de klanten willen is dat de post niet kwijt of beschadigd raakt en dat TNT Post beter zijn best doet om te achterhalen wie de post kwijt maakt. In de VS hebben ze nog wel een postbedrijf dat in handen van de staat is link en gaan zulke mensen in het gevang link link link
Reactie door macalla op 08-07-2010 18:50
Ook bij mij is het raak, post die ik opstuur komt niet aan ..een armbandje, een kaart, en zelf krijg ik ook geregelt de post niet die toch belangrijk kan zijn. Iemand had voor mij een SP-shirt opgestuurd vanuit een agentschap...dus dan zou je denken ..die man doet het zelf in de zak en zou het aankomen? Noppes dus.....Ik krijg wel post van andere mensen..andere adressen waar alleen het huisnummer van klopt..Nu ben ik zo sociaal om wel naar dat adres te gaan en het daar in de brievenbus te doen. Het laatste geval was iets voor iemand blijkbaar die wat van dr tante had..stond tante ...achterop..het was wel geopend geweest. Ik ben maar begonnen met alles via internet te betalen na het schandaal wat ik meekreeg dat acceptgiro's en de nummers veranderd werden ... Denk dat TNT eens goed moet gaan kijken welke mensen ze in dienst nemen....Ik vind dat sinds de privatisering van de post ..het verschrikkelijk achteruit gegaan is .. Of kunnen ze daar geen adressen meer lezen????? Ben woest ondertussen op TNT...
Reactie door knoop4x9 op 09-07-2010 09:25
Ik heb er de laatste 2 weken ook last van, ook een pakje ideal betaald ook 2weken geleden, ik zit er nog op te wachten, ik denk dat ik maar is ga kontakten. Mvrgrt Nico
Reactie door riawim op 09-07-2010 09:35
Beste Pedee, Ik vind het niet kunnen wat je schrijft,lees hieronder: Misschien moeten we maar gewoon eens onze zegeningen tellen en niet zoveel zeuren? Wat is er mis met roepen "Gelukkig komt het merendeel van onze post gewoon netjes en op tijd aan. We hebben hier geen corrupte postmedewerkers die ieder pakje stiekem openmaken en dingen eruit halen. Wat fijn dat we het in Nederland goed hebben"? Of vloek ik hier nu in de kerk? Het is toch van de zotte dat we zo moeten denken? En jawel hoor pakketjes worden wel terdege opengemaakt,ook al meegemaakt. Stuur leuke dingen op voor mn 2 kleinzonen,waarvan er een de ziekte van Pheiffer heeft,en dit is alleen te genezen met vitamine en rust,dus doe er op dokters recept vitamime-tabletten bij,om aan te geven dat het,((mocht het pakket open gemaakt worden)) het op dokters voorschrift is alles had hetzelfde nummer van geneesmiddelen,van recept/ doosje met vitamine,wat denk je....wegggg de jasjes die zaten nog wel in de doos maar de tabletten niet raar he? Ik denk dat ik me nu ook ineens weer weet waarom we in het buitenland wonen! Ben ondertussen zooo boos! Stel je nu eens voor dat het een overlijdens bericht is? dit kun je toch niet maken? maar wij moeten dan maar gewoon denken zoals jij het zo mooi beschrijft hierboven? en jaaa een volmondig jaaaa terug naar de PTT. Als mijn post kwijtraakt,is dit....diefstal! En wat te denken van de brief die mn dochter kreeg van TNT,zij moest even aangeven WAT er in het pakket zit,wat naar haar is "opgestuurd",ze wist namelijk niet eens DAT er een pakket naar haar onderweg was! het was de verrassing voor haar verjaardag! hoezo TNT zorgt er wel voor? dit is toch onacceptabel gedrag? en nog wat.....je kunt ons beter niet aanspreken met....gepeupel.... we hebben hier allemaal wel terdege een serieuse klacht en....het is niet zo aardig naar ons toe hier op het topic.
Reactie door tdehond op 09-07-2010 14:32
Quote: tnt webcare schreef op woensdag 30 jun 2010, 15:48: Beste marjolein78 en reageerders, Post hoort inderdaad goed bezorgd te worden. Het is niet prettig als je het gevoel krijgt dat klachten niet serieus worden genomen. Wanneer het niet goed gaat met de bezorging van de post dan horen wij van TNT Post dat graag. We zullen, waar nodig, de bezorgers en sorteerders hierop aanspreken en naar aanleiding van klachten ons uiterste best doen om de kwaliteit van de postbezorging verbeteren. Helaas is het bij ongeregistreerde briefpost niet mogelijk om te onderzoeken waar, in het proces, het misgaat als een poststuk niet aankomt. Er wordt voor deze post namelijk geen administratie bijgehouden zoals dat wel gebeurt voor bijvoorbeeld aangetekende zendingen. Reacties, vragen en/of klachten kunnen hier gemeld worden: http://www.tntpost.nl/voorthuis/klantenservice/ Met vriendelijke groet, Mirjam TNT Post Klantenservice einde Quote Het heeft geen zin om het door te geven. Het heeft in mijn geval destijds geen handtekening retour kaart opgeleverd, die door tnt was zoek gemaakt. Ook is de rekening van incassobureau zoek gemaakt ( blijkt uit de copie van 1ste factuur die mij is toegestuurd). Er heeft dus nu iemand mijn gegevens in handen waar hopelijk geen fraude mee gepleegd wordt. Not amused.

Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?

Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!