bol.com betaald niet terug
Geplaatst door: ewoudcoppers op: 09-12-2010 20:10
Bo.com houdt ruim 2 maanden teveel betaald geld achter. Na telefonisch contact blijken boeken niet geleverd te kunnen worden, je moet wel direct betalen. Vervolgens wordt de toezegging gedaan dat binnen 3 weken het geld wordt overgemaakt. Dat gebeurt niet, bij een volgend contact wordt toegezegd dat voor het eind van de week het geld is overgemaakt. je kunt wel inschatten dat dit niet is gedaan. Na een klacht, waar geen reactie op komt binnen de gestelde termijn van 72 uur, is er nogmaals telefonisch contact nodig om vast te stellen dat het geld is overgemaakt.
Zijn er meer mensen die dit is overkomen?
Reactie door sonjaatje op 09-12-2010 20:47
Hoezo moet je direct betalen? Kan toch ook achteraf met een accept.
Reactie door lostlovey op 02-01-2011 11:44
Zoals sonjaatje ook al aangeeft, vraag ik me af hoezo je direct moet betalen. Ben al jaren klant bij bol en heb nog nooit vooraf betaald maar gewoon middels de bijgevoegde acceptgiro na ontvangst van de bestelling.
Reactie door pechgehad op 02-01-2011 12:37
@ewoudcoppers
je verhaal klopt als een bus. mijn boek is voorradig maar werd na 5 weken nog niet geleverd, dus heb ik maar geannuleerd, ik krijg toch mijn bedrag na 5 dagen terug. Nu, 3 telefoongesprekken, 5 mails en 7 weken later, is er nog steeds niets terug betaald door BOL. volgens hun is niet goed geanuleerd terwijl ik wel hun mail heb dat alles is geannuleerd en terug wordt betaald. Maar kan mij nu eens iemand vertellen hoe we wel ons geld terug krijgen? of is het echt pech gehad?
Reactie door read op 02-01-2011 14:12
pechgehad
Advies: Dit firmaatje schriftelijk in gebreke stellen en dreigen met het inschakelen van een incassobureau.
Note: er zijn de laatste weken wel heel erg veel klachten over dit bedrijfje. Zouden ze financiële problemen hebben? Je zou het bijna gaan denken.
ReadAC.
Reactie door tp op 02-01-2011 23:52
@Read:
zou je misschien, héél misschien, als je drukke werkzaamheden het toeleaten,
antwoord kunnen geven op twee heel simpele vragen:
Waarom schrijf je altijd over fraaie bedrijfjes, fraaie firmaatjes?
Heb je een complex als het kleine dingen aangaat?
Kun je ook even een link geven aangaande de vele klachten over dit bedrijf(je)?
Mijns insziens kun je helemaal niets aantonen!
Ikzelf heb hoegenaamd nog never nooit problemen gehad met deze prima firma.
Alhoewel ik besef dat je wederom niet zal reageren, doe ik toch maar weer een poging......
Reactie door tdehond op 03-01-2011 07:16
Even naar de klachten en geschillenregeling kijken in de algemene voorwaarden op de site en hiernaar handelen.
Nooit problemen gehad met Bol.com tot nu toe. Ik betaal achteraf per acceptgirokaart.
Reactie door birdies op 03-01-2011 08:45
.......Waarom schrijf je altijd over fraaie bedrijfjes, fraaie firmaatjes?......
Waarschijnlijk omdat fraai Readje niet weet dat Bol.com in 2009 een omzet had van bijna 300 miljoen!!
Reactie door don45 op 11-04-2012 12:56
ze horen nu bij die grote kruidenier AH.
daar is het vaker rommel.Quote: read schreef op zondag 2 jan 2011, 14:12: pechgehad
Advies: Dit firmaatje schriftelijk in gebreke stellen en dreigen met het inschakelen van een incassobureau.
Note: er zijn de laatste weken wel heel erg veel klachten over dit bedrijfje. Zouden ze financiële problemen hebben? Je zou het bijna gaan denken.
ReadAC.einde Quote
Reactie door dcz op 11-04-2012 13:11
Lekker relevant na 15 maanden....
en heeft U ook een bewijs voor Uw opmerking?
Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?
Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!