bol.com 2 keer besteld en betaald niets geleverd
Geplaatst door: jkmleenders op: 09-08-2012 09:44
vorige week doe ik een bestelling bij bol.com eerste keer in mijn leven
bestel nr 8020433890 waarde 250 euro betaal maar krijg niets
melding ik heb bestelling zelf stop gezet bel met klantenservies
tech storing wel sorry maar moet wel 2 tot 3 weken op mijn geld wachten
bestel dus nog een keer het zelfde betaal weer Bestelnummer: 8021435330
weer 250 euro zou gisteren geleverd worden
krijg ik eerst een meldingOnderstaand(e) artikel(en) uit uw bestelling met bestelnummer 8021435330 van 23 juli 2012 hebben wij overgedragen aan de bezorgdienst. U ontvangt de bestelling zo spoedig mogelijk.
Voor één of meerdere artikelen uit deze bestelling is het verzoek tot annuleren ontvangen. Helaas was de bestelling al te ver in het proces waardoor uw bestelling toch is verzonden. U kunt een artikel altijd binnen twee weken retourneren. Achter het artikel in uw bestelstatus op de site vindt u een retourbutton waarmee u de aanvraag kunt starten.
wat niet juist is
en dan gisteren Het pakket met 3S nummer 3SBODA0844883 van uw bestelling met nummer 8021435330 kon helaas niet afgeleverd worden omdat de bezorger heeft vernomen dat de geadresseerde niet bekend is op het betreffende afleveradres.
wat ook onzin is
weer gebelt kunnen we niets aan doen zegt bol
als het adres niet bestaat
nu dus ook op dit geld wachten zeker ook weer 2 tot 3 weken
ik weet het niet of dit de manier van bol is
maar dit zit me erg hoog
Gewenste oplossing
eerste bestelling geld terug 2 bestelling leveren of ook geld terug en dat hoeft zeker geen 2 a 3 weken te duur en ga maar een meisje van 11 uit leggen waarom wat het al heel heel moeilijk heeft waarom ze geen kado krijgt voor haar verjaardag
Reactie door krieno op 09-08-2012 11:13
Heel vervelend inderdaad voor U , maar is echt geen normale ding voor Bol.com,. bestel er al een aantal jaren en tot grote tevredenheid, meestal de volgende dag al in huis, en betaal nooit vooraf, altijd met een accept giro, en ja als de bezorger heeft vernomen dat het adres volgens hem niet bestaat is dat natuurlijk niet aan bol te verwijten.
Bol.com is een vertrouwde zaak, alhoewel er natuurlijk altijd iets mis kan gaan.
Ik raad U aan als u toch weer iets wilt bestellen, het niet voorruit te betalen maar gewoon laat leveren op accept giro.
Reactie door jkmleenders op 09-08-2012 11:23
gaat niet met accept giro wilden ik ook doen bij de 3 bestelling
ik neem aan dat het er aan ligt dat ik zelf in het buitenland woon
ik vind als bol.com de opdracht geeft aan ptt.nl
dan hebben hun wel de verantwoording
ik weet dat BOL.COM een vertrouwde zaak is
maar toch vind ik dat ze wat klant vriendelijke kunnen zijn als er dan een keer wat mis gaat
Reactie door zwemmer op 09-08-2012 13:12
Deze kwestie is reeds bij de rubriek "vraag en beantwoord" voorgelegd. Begin je hier nu weer? Wat verwacht je van een tweede presentatie van het onderwerp? Je kunt thuis naar hartelust boos zijn,dat lijkt mij dan ook het beste.
Reactie door zwemmer op 09-08-2012 13:20
... ik zie overigens niet dat ze bij bol.com ónvriendelijk zijn. De medewerkers moeten het ook maar met hetzelfde systeem doen als jij. En ook zij kunnen geen ijzer met handen breken. Het lijkt mij zelfs niet onwaarschijnlijk dat de medewerkers en af en toe de pé in hebben dat er wat mis loopt. Zo gaat het nu een maal in de wereld. Als je vanuit gekwetstheid een kleinigheidje zo opblaast heb je geen leven meer en de medewerkers dus ook niet.
Reactie door jkmleenders op 09-08-2012 14:05
gelijk heb je
maar zich overal bij neer legen
helpt ook niet en niemand
fouten zijn om van te leren
ik heb bv niet zo veel geld om 500 euro te missen
zonder een uitleg die ook ik begrijp
en de zekerheid dat mijn bank en creditcard gegevens niet op straat liggen
Reactie door zwemmer op 09-08-2012 14:35
Het gaat om overmacht, dat is inmiddels wel duidelijk. Wat verwacht je van de site in deze. Je hebt het niet getroffen. Met of zonder begrepen uitleg, het is duidelijk dat je even moet wachten op je geld of heb je een ander voorstel?
Reactie door jkmleenders op 09-08-2012 14:38
ik niet
anders zou ik niet hulp zoeken
jou bijdragen brengt me ook niet echt verder meneer de zwemmer
Reactie door zwemmer op 09-08-2012 14:55
Je zult toch zelf moeten knokken, doe bol.com een voorstel. Nee heb je, ja hangt af van of en hoe je je eis brengt. Deze strategie berust op ervaring.
Reactie door jkmleenders op 09-08-2012 14:57
ja ik weet
en ik dacht dat hier wel meer mensen met ervaring zouden zijn
die dat ook wel willen delen
Reactie door zwemmer op 09-08-2012 15:05
Over het algemeen neemt men in zulke gevallen het initiatief en schrijft men een nette brief:
Geachte bol.com,
Bij deze wil ik een ongelukkige gang van zaken bij u aanhangig maken waardoor ik financiëel in de moeiljkheden ben gekomen. Het gaat hierom: .....leg het vervolgens uit en verzoek vriendelijk om bespoediging van het terug te storten bedrag.
Daar had je toch wel gelijk op kunnen komen. Succes, Zwemmer.
Reactie door zwemmer op 09-08-2012 15:08
N.B. Richt je brief wel aan de directie.
Reactie door jkmleenders op 09-08-2012 15:44
ben ik ook
maar het gaat niet alleen om die 500 euro
Reactie door jkmleenders op 09-08-2012 15:45
maar toch bedankt
Reactie door zwemmer op 09-08-2012 15:59
Aan anderen heb je naar mijn idee niets. Je moet zelf de schouders eronder zetten en maak bol.com bewust van de meervoudige gevolgen van deze gebeurtenis.
Reactie door jkmleenders op 15-08-2012 20:06
bol.com heeft toch een soort van oplossing gevonden
naar lang heen en weer heeft bol.com toch alles opgelost en het meisje wat er zo veel verdriet om heeft gehad toch nog blij gemaakt met een leuk spel
de 2 betalingen zijn nu ook terug
post.nl heeft het adres toch nog gevonden
ook nog 2 cadeau bonnen toegezegd
bol.com niet slecht gedaan
maar de oorzaak weet ik nog steeds niet
Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?
Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!