Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Blokker Golden Tulip Hotelbon

Geplaatst door: oraras op: 27-04-2012 03:44
Ik heb dinsdag een hotelbon van Blokker gekocht die ze sinds maandag verkopen. Ik had nr. 3 in de winkel dus heel erg vaart loopt het niet. Ze zijn 99 euro en Dan krijg je twee nachten voor 2 personen incl. ontbijt. Ik Koop dat ding special voor een hotel in schiermonnikoog, waar bij ik eerst had gekeken of er daar nog beschikbaarheid was. Ik Wilde in Mei mijn man verrassen voor zijn verjaardag.. Ik Koop dat ding, wil boeken via de site, is alles vol!! Omdat er maar een paar kamers zijn volgens het hotel na dat ik hen geschreeuwd had. Dat is toch klant misleading? Ik kan in oktober Twee dagen boeken maar dan kan ik helemaal net. Voor de rest is er geen plek! Heb het hotel als Blokker geschreven. Alleen de eerste reageerde dusver met onderstaand bericht.. Dit kan toch niet! Verstuurd vanaf mijn iPad Op 26 apr. 2012 om 22:30 heeft "Receptie (Hotel Graaf Bernstorff)" het volgende geschreven: Goedenavond mevrouw Putman,   Hartelijk dank voor uw reactie.   De actie is inderdaad een succes en alle data in mei zijn reeds geboekt, de actie loopt ook al vanaf afgelopen maandag. Onze eigen site geeft aan dat er nog kamers zijn, dit is correct. Maar de actie van Blokker betreft maar een paar kamers per datum en de mogelijkheden worden per dag beperkter.   Helaas kunt u geen gebruik maken van de Blokker actie op de gewenste datum. Wel kunnen we u een ander aanbod doen tegen de normaal geldende tarieven.       Met vriendelijke groet,   Golden Tulip Graaf Bernstorff Monique Talsma   Verzonden: donderdag 26 april 2012 22:21 Aan: Receptie (Hotel Graaf Bernstorff) Onderwerp: 29/30 mei   Hallo!  Ik zou heel graag een keer met mijn man bij jullie logeren. ik zag bij Blokker een aanbieding hangen waardoor ik aan jullie herrinnerd werd en heb toen die voucher gekocht. Ik dacht mijn man te verrassen op zijn verjaardag en dan 29/30 mei bij jullie te logeren. Maar ik probeerde zojuist via de blokker site te reserveren en alles staat grijs! Er staan slechts 6 data , pas in oktober! op vrij.. Daar zal wel iets fout gaan want als ik op jullie site kijk is er nog wel beschikbaarheid. Kunnen jullie mij vertellen hoe ik toch kan reserveren voor die data? Met vriendelijke groeten,   Nicole Putman
Reactie door thea 2 op 28-04-2012 19:50
Het is heel sneu voor u dat u geen kamer meer kan krijgen, maar dit is altijd zo met deze bonnen is mij ook overkomen een paar jaar geleden. Wat mij opvalt is dat kassa of radar hier geen aandacht aan schenken. want je wordt belazerd deze bonnen zijn vaak ook maar beperkt houdbaar dus als u niet kan in oktober bent u uw geld kwijt. Deze bonnen zijn bedoelt voor hotels die vaak het hele jaar open zijn en niet genoeg kamers vol kunnen krijgen in het voor en najaar.
Reactie door oraras op 28-04-2012 20:21
IK heb zojuist weer kontakt gehad met het Hotel. Nav alle communicatie en mijn acties willen ze me nu toch tegemoet komen. Inmiddels had Omroep Max ook al gebeld want zij gaan er aandacht aan besteden (ik had hen niet benaderd dus ik denk dat ze deze site "afkijken". Ik heb nu geboekt voor data in november en ze gaan het overboeken naar data in mei.. Ik vind het fijn dat het, voor mij althans, nu toch goed lijkt te komen..
Reactie door valerius-2 op 29-04-2012 00:30
Is dit vraag en beantwoord voor u toch een opstapje. Ik hoop dat het allemaal tot u zin een prettige uitgaandag zal worden.
Reactie door --- op 29-04-2012 20:39
Wie trapt daar nog steeds in!
Reactie door franny66 op 27-10-2013 10:44
Wij zijn een vriendenclubje van 12personen en gaan regelmatig een paar dagen op stap. De hotelbon golden tulip van blokker leek ons een goed idee. Maar eerst eens gekeken op beschikbaarheid en wat bleek? Alle door ons ingevoerde data en verschillende hotels zijn volgeboekt. Maar goed dat ik eerst gecheckt heb want anders zouden we met z'n twaalven mooi €600,- kwijt zijn. Wat een nepactie

Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?

Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!