Bij ziggo alles in een geen interactief kastje
Geplaatst door: calimero1969 op: 24-11-2010 16:25
Ik ben al sinds Ziggo er is lid van hun, eerst losse dingen en toen dat alles in een pakket kwam daar naar toe gegaan, eerst het basis, en nu heb ik medium(zilver geloof ik?voor 51.50 per maand) ik kon destijds gebruik maken van een digitaal kastje maar er werd toen nog niets digitaal uitgezonden en had ik er de juiste tv niet voor dus heb ik dat niet gedaan, nu is het wat anders, dit kastje voor interactieve tv bied ook nog veel meer mogelijkheden en ik wil het graag kopen als trouwe klant maar helaas, ik heb gebeld en gemaild maar helaas.... Ik vind dit geen goede service om je klanten te behouden en denk erover om over te stappen, wat zou ik nog kunnen doen ?
Gr. Patricia
Reactie door dobby op 24-11-2010 18:25
Quote: calimero1969 schreef op woensdag 24 nov 2010, 16:25: Ik ben al sinds Ziggo er is lid van hun, eerst losse dingen en toen dat alles in een pakket kwam daar naar toe gegaan, eerst het basis, en nu heb ik medium(zilver geloof ik?voor 51.50 per maand) ik kon destijds gebruik maken van een digitaal kastje maar er werd toen nog niets digitaal uitgezonden en had ik er de juiste tv niet voor dus heb ik dat niet gedaan, nu is het wat anders, dit kastje voor interactieve tv bied ook nog veel meer mogelijkheden en ik wil het graag kopen als trouwe klant maar helaas, ik heb gebeld en gemaild maar helaas.... Ik vind dit geen goede service om je klanten te behouden en denk erover om over te stappen, wat zou ik nog kunnen doen ?
Gr. Patriciaeinde Quote
Overstappen klinkt leuk, maar in de praktijk zijn de ["min of meer vergelijkbare": mogelijkheden redelijk beperkt of vragen grotere initiele investeringen.
Maar probeer eens te bellen, je zou kunnen upgraden naar alles-in-een-extra? Dat levert je misschien wel een decoder of HD recorder met korting op? (Desnoods door het aangaan van een jaarcontract?)
Of anders eerst downgraden naar alles-in-een-basis (1 maand termijn) en daarna de upgrade doen naar alles-in-een-plus als je daar op wilt blijven zitten?
Anders zou je op kunnen zeggen (ook weer 1 maand) en daarna als nieuwe klant aanmelden, alleen ben ik bang dat je dan je eventuele vaste telefoonnummer kwijt raakt en tijdeljk zonder vaste telefoon zit (als je die ook zou gebruiken) . . .
Reactie door calimero1969 op 24-11-2010 18:30
Tsja, weet je wat het is, alles werkt nu prima op een storingkje zo nu en dan na, ik mag niet klagen, en wat krijg je weer voor gedoe bij overstappen.....ik denk dat ik op een andere manier het kastje aan moet schaffen maar ik ben niet van plan 400 + te betalen, 200 is de max... Ik ben nu aan het zoeken waar....
Reactie door read op 24-11-2010 18:38
calimero1969
Niemand die je zal tegen houden.
Pedro.
Reactie door calimero1969 op 24-11-2010 18:50
Ik denk er nog even over.... mss toch overstappen...
Reactie door soepkiep op 24-11-2010 19:23
volgens mij kun je dat kastje kopen bij hun voor 149 euro
Reactie door calimero1969 op 24-11-2010 19:29
Quote: soepkiep schreef op woensdag 24 nov 2010, 19:23: volgens mij kun je dat kastje kopen bij hun voor 149 euroeinde Quote Nee, helaas; voor 459 als je al lid ben
Reactie door birdies op 24-11-2010 20:34
Quote: calimero1969 schreef op woensdag 24 nov 2010, 19:29: Quote: soepkiep schreef op woensdag 24 nov 2010, 19:23: volgens mij kun je dat kastje kopen bij hun voor 149 euroeinde Quote Nee, helaas; voor 459 als je al lid beneinde Quote
Voor zo'n 200 euro staan ze op Marktplaats.
Reactie door birdies op 24-11-2010 20:36
P.S. Je kunt ook een 'gezocht' advertentie plaatsen op het [url=http://ziggo-gebruikers.nl/forum/forumdisplay.php?f=205: ziggo gebruikersforum, klik[/url:
Reactie door paulwi op 24-11-2010 23:44
Ik heb nog een zo goed als nieuwe interactieve HD decoder te koop mocht je interesse hebben. (http://link.marktplaats.nl/399052231)
1 advies: Koop geen decoder bij Ziggo. Ik lig al sinds Maart van dit jaar in de clinch met Ziggo en kom geen steek verder. Maar dat terzijde.
De decoders die Ziggo aanbied zijn low budget decoders. Laatste deden ze mij ook een aanbod "speciaal voor mij als vaste klant". Ziggo opgebeld met de vraag welk type het betrof. Zij mij het type doorgegeven en vroeg ze me of ik hem wilde bestellen. Ik zeg "nee, ik bekijk eerst de recensies". Het bleek om een apparaat te gaan wat in standby modus 20 Watt verbruikt. Dus niet terug gebeld tot ik een brief in de bus kreeg waarvoor ze mij bedankte voor het bestellen en dat ze mij er veel plezier mee wenste. Nou je snapt wel. Pakketje is geweigerd en jawel hoor geld werd gewoon van mijn rekening afgehouden. Ziggo opgebeld en die vertelde me "De volgende maand word het verrekend" waarop ik heb gezegd dat ik nu het geld terug wilde daar dit al ruim een maand speelde. Nee dat kon niet. Nou ik naar de bank en het geld laten storneren en de rode kaart ingestuurd. Heb nu de digitale nota waarmee ik eerst goedkeuring moet verlenen.
Ik kan hier echt een boek over schrijven over dit bedrijf waar je diensten kunt kopen maar service nergens te vinden is.
Reactie door birdies op 25-11-2010 00:02
......De decoders die Ziggo aanbied zijn low budget decoders.......
Dus ook die Samsung die jij nu te koop aan biedt! Die heeft Ziggo n.l. ook geleverd. Over deze decoder vind je trouwens de nodige klachten op het Ziggo gebruikersforum, net als over alle andere decoders.
Reactie door börgemeister op 25-11-2010 00:36
Quote: calimero1969 schreef op woensdag 24 nov 2010, 16:25: Ik ben al sinds Ziggo er is lid van hun, eerst losse dingen en toen dat alles in een pakket kwam daar naar toe gegaan, eerst het basis, en nu heb ik medium(zilver geloof ik?voor 51.50 per maand) ik kon destijds gebruik maken van een digitaal kastje maar er werd toen nog niets digitaal uitgezonden en had ik er de juiste tv niet voor dus heb ik dat niet gedaan, nu is het wat anders, dit kastje voor interactieve tv bied ook nog veel meer mogelijkheden en ik wil het graag kopen als trouwe klant maar helaas, ik heb gebeld en gemaild maar helaas.... Ik vind dit geen goede service om je klanten te behouden en denk erover om over te stappen, wat zou ik nog kunnen doen ?
Gr. Patriciaeinde Quote
Ja, ik was in oktober 2009 ook een maand te vroeg met Ziggo-alles-in-1-plus, dus liep ik ook die interactievedecoder mis voor € 149,--. Helaas pindakaas!
Kan dan nu wel die 'alles-in-1' opzeggen, maar wie garandeert dat die aanbieding dan nog mogelijk is bij opnieuw aanmelding?
Up of downgraden is geen reëele oplossing die leidt dat Ziggo zegt: 'u krijgt van ons voor €149,-- die prachtige interactievedecoder' omdat u ... Zover reikt(e) de geest van Ziggo niet.
Reactie door chroome op 02-12-2010 08:39
Ik heb precies ditzelfde probleem gehad met Ziggo. Het lijkt bijna of ze alles doen voor nieuwe klanten, maar bestaande klanten moet bijna Euro 500 betalen exclusief natuurlijk het interactieve abonnementof Progamma gemist om Interactieve te kunnen kijken. Bij UPC en KPN krijgen je decoder wel gratis in bruikleen, dat vind ik best ik hoef niet in het bezit te zijn van de decoder.
Ik ben daarom zelf maar onderzoek gaan doen naar alle mogelijkheden die er zijn mbt interactieve TV en heb deze gegevens verwerkt in een eenvoudige site adsl-kabel.nl . Helaas is UPC bij mij niet leverbaar. UPC is laatst in een onderzoek door Spits wel als beste uit de bus gekomen mbt TV. Ziggo mag dan wel beste website in de branche Internet en Telecom hebben als wij dat moeten financieren met het kopen van deze decoders.....
Reactie door calimero1969 op 02-12-2010 12:27
Quote: paulwi schreef op woensdag 24 nov 2010, 23:44: Ik heb nog een zo goed als nieuwe interactieve HD decoder te koop mocht je interesse hebben. (http://link.marktplaats.nl/399052231)
einde Quote Ik wil niet alleen een receiver maar ook een met een hd om op te nemen
Reactie door paulwi op 02-12-2010 23:44
Quote: birdies schreef op donderdag 25 nov 2010, 00:02: ......De decoders die Ziggo aanbied zijn low budget decoders.......
Dus ook die Samsung die jij nu te koop aan biedt! Die heeft Ziggo n.l. ook geleverd. Over deze decoder vind je trouwens de nodige klachten op het Ziggo gebruikersforum, net als over alle andere decoders.einde Quote
Dat is nieuw voor mij. Dit wist ik niet. Maar los daarvan de decoder werkt op andere plekken prima. Alleen bij mij niet. Uiteindelijk blijkt het te gaan om een interferentie met een ander apparaat. Ik kon slecht het hele verhaal hier publiceren. De klacht richting Ziggo betrof al 4 A4-tjes vol. Heb overigens (nadat ik de rechtsbijstand erop gezet heb) eindelijk nu de toezegging van Ziggo dat ik volledig schadeloos gesteld ga worden. Dus het begint erop te lijken dat mijn hoofdstuk "Ziggo van Maart 2010 tm heden" gesloten gaat worden.
Reactie door paulwi op 02-12-2010 23:52
Quote: calimero1969 schreef op donderdag 2 dec 2010, 12:27: Quote: paulwi schreef op woensdag 24 nov 2010, 23:44: Ik heb nog een zo goed als nieuwe interactieve HD decoder te koop mocht je interesse hebben. (http://link.marktplaats.nl/399052231)
einde Quote Ik wil niet alleen een receiver maar ook een met een hd om op te nemeneinde Quote
Tip: Kijk eens voor een Humax 5050C decoder
HD Decoder, hd recorder en 2 tuners en o ja ook een ftp connectie behoort tot de mogelijkheden.
Heeft alleen geen interactieve mogelijkheden.....
Reactie door birdies op 03-12-2010 00:13
........Heeft alleen geen interactieve mogelijkheden.......
Heeft iemand dus veel aan, ja als hij i.a. t.v. wil.
Reactie door soepkiep op 03-12-2010 19:11
op de site staat: nu bij ziggo alles-in-1
van 459€ voor 149€
dus dan ga ik er vanuit dat het nu 149€ kost toch?
Reactie door birdies op 03-12-2010 19:27
Quote: soepkiep schreef op vrijdag 3 dec 2010, 19:11: op de site staat: nu bij ziggo alles-in-1
van 459€ voor 149€
dus dan ga ik er vanuit dat het nu 149€ kost toch?
einde Quote
De kleine lettertjes gelezen?
Reactie door mz1981 op 09-12-2011 13:00
De humax die eerder genoemd is, is een super apparaat. Heb deze al een jaar en bevalt prima.
Echter idd is Ziggo een lullig bedrijf ten aanzien van hun bestaande klanten. Krijg je een mooie nieuwsbrief dat het interactieve deel nu gratis is in je abbo maar ja, moet je nog wel een interactieve decoder hebben.
Als UPC hier beschikbaar was, dan was ik overgestapt. Ook meer mogelijk zoals op afstand je decoder programeren om op te nemen en kost ook nog eens niets.
Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?
Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!