Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Bezorging Margriet stopt 2 nummers te vroeg

Geplaatst door: lambda16 op: 09-08-2012 13:47
Ik heb mijn abonnement op Margriet opgezegd en kreeg bericht dat het laatste nummer dat ik zou ontvangen nummer 32 zou zijn. Inmiddels ben ik abonnee van libelle, deze hebben net als Margriet n zomerspecial. Deze is hetzelfde. Om nu niet 2x dezelfde special te ontvangen kreeg ik n brief dat mn abonnement op margriet met n week verlengt zou worden. De laatste editie die ik hoor te krijgen is dus nummer 33. Maar na nummer 31 is de bezorging gestopt!! Ik ben nu al meer dan n week hierover mails aan het sturen, die volgens de website van margriet binnen 3 dagen zouden worden beantwoord, maar ik krijg niet eens antwoord! Natuurlijk kan er weer zoals gebruikelijk gebeld worden naar n betaalnummer, maar ik vind dat ik geen kosten hoor te maken voor iets waarvoor ik al betaald heb. Ik wil ontvangen waarvoor ik betaald heb, meer niet. Maar heb geen idee meer wat ik nog kan doen om dit te bereiken. En wat ik n heel naar idee vind is dat als ze dit bij elke abonnee doen, dit wel n heel erg stiekeme manier is van snel geld verdienen. Iedereen 2 nummers minder bezorgen loopt aardig op... Ik adviseer dan ook iedereen om goed te controleren wat of het laatste nummer waarvoor betaald is ook bezorgd word!! Graag hoor ik adviezen/reacties, mvg mevr. Strobbe
Reactie door kamphuysen op 10-08-2012 09:53
Onzin post lijkt mij u praat over twee nrs. bij elkaar 4 euro u kunt toch gewoon naar de boekenhandel gaan en daar twee resterende nrs aanschaffen
Reactie door naitsoezn op 10-08-2012 10:34
De bezorging stopt helemaal geen 2 nummers te vroeg; hoogstens 1 nummer, maar dat is dan slechts een belofte van hunzelf (waar je niet automatisch recht op had) die ze niet nakomen.
Reactie door jobiejoba op 10-08-2012 10:40
Een klacht over de bezorging kunt U online doorgeven bij Sanoma.online doorgeven
Reactie door lambda16 op 11-08-2012 02:13
@kamphuysen. U noemt dit n onzinpost omdat het "maar" om 4 euro gaat? Als U bv gaat tanken zou U het dus ook normaal vinden als U minder benzine krijgt dan waarvoor U betaald? U gaat dan nog ergens anders n paar liter kopen? Vreemde denkwijze...(oude nummers gaan trouwens allemaal naar n buurtje die t geld niet heeft voor n abonnement) Bezorger heeft hier niets mee te maken, ik heb n overeenkomst met de uitgever! @naitsoezn. Een abonnement is n overeenkomst die nageleefd dient te worden door beide partijen: Ik dien te betalen, en hoor vervolgens te krijgen waarvoor ik betaalde. Graag hoor ik van U waarom U denkt dat er maar 1 nummer te weinig is bezorgd ipv 2. @jobiejoba. Klacht is online doorgegeven, maar er volgt geen reactie.
Reactie door lambda16 op 11-08-2012 02:27
Ik zie net dat er een mail is gestuurd door Sanoma, nav plaatsing van mijn klacht op klacht.nl. Er worden excuses aangeboden voor het ongemak, en er worden 2 nummers naar mij opgestuurd aangezien ik daar recht op heb. Hiermee is mijn klacht dus naar tevredenheid opgelost.
Reactie door tdehond op 11-08-2012 12:15
Mooi zo. Fijn dat uw klacht toch naar behoren opgelost is. Quote: lambda16 schreef op zaterdag 11 aug 2012, 02:27: Ik zie net dat er een mail is gestuurd door Sanoma, nav plaatsing van mijn klacht op klacht.nl. Er worden excuses aangeboden voor het ongemak, en er worden 2 nummers naar mij opgestuurd aangezien ik daar recht op heb. Hiermee is mijn klacht dus naar tevredenheid opgelost.einde Quote

Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?

Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!