Beter Bed levert verkeerde matras!
Geplaatst door: roosroos op: 17-10-2012 09:21
Beterbed heeft ons afgelopen week een verkeerde matras geleverd! Een harde en een zachte, terwijl we 2 zachte matrassen hadden besteld. Als je belt naar Beterbed krijgt je allemaal mensen aan de lijn die niks kunnen doen, nergens wat van afweten en niet kunnen zeggen wanneer je teruggebeld wordt. Dan moet er ook nog eens eerst een Service Monteur langskomen....Zucht, en ik maar vrij nemen van het werk om dit allemaal weer te regelen terwijl zij de fout hebben gemaakt.
Ondertussen slaap ik slecht en heb ik rugpijn. Dus: maak niet de fout om bij BeterBed te kopen!! De service achteraf is echt superslecht.
Reactie door agaat77 op 17-10-2012 12:21
Als ik het goed begrijp, heeft u afgelopen weekend van Beter bed uw matrassen gekregen, maar de foutieve?
Oke, inmiddels is het Woensdag en nog geen week verder. Wellicht kunt u beterbed ook die tijd gunnen om deze fout recht te zetten?
Mocht u haast hebben, dan kunt u natuurlijk naar een filiaal van Beterbed rijden, en daar de matrassen onruilen tegen de juiste.
Ik begrijp dat dit een vervelend voorval is, maar fouten zijn wel menselijk en in mijn optiek geeft u beterbed nauwelijks de kans, om deze fout te herstellen.
Reactie door winterman op 17-10-2012 13:24
Quote: roosroos schreef op woensdag 17 okt 2012, 09:21: Zucht, en ik maar vrij nemen van het werk om dit allemaal weer te regelen terwijl zij de fout hebben gemaakt.einde Quote
Wat wil je dan?
Dat jij die matras mee sleept naar je werk en ze hem daar komen bekijken?
Reactie door valerius-2 op 17-10-2012 17:51
Quote: winterman schreef op woensdag 17 okt 2012, 13:24: Quote: roosroos schreef op woensdag 17 okt 2012, 09:21: Zucht, en ik maar vrij nemen van het werk om dit allemaal weer te regelen terwijl zij de fout hebben gemaakt.einde Quote
Wat wil je dan?
Dat jij die matras mee sleept naar je werk en ze hem daar komen bekijken?einde Quote
Nee TS wil een orgineel besteld matras ontvangen,als hij werkelijk een ander heeft gekregen waar hij voor betaald heeft, is het niet meer hun plicht om de boel om te ruilen. Maar hier komt wel de vraag op heeft u bij ontvangst gekeken of het de goede matras betreft?
Reactie door zoekster op 17-10-2012 18:43
Er was eens een webcare medewerker van Beter Bed. Die moet maar weer eens komen opdraven...
Reactie door winterman op 18-10-2012 00:46
Quote: valerius-2 schreef op woensdag 17 okt 2012, 17:51:
Nee TS wil een orgineel besteld matras ontvangen,als hij werkelijk een ander heeft gekregen waar hij voor betaald heeft, is het niet meer hun plicht om de boel om te ruilen. Maar hier komt wel de vraag op heeft u bij ontvangst gekeken of het de goede matras betreft?einde Quote
Ze komen de boel toch bekijken en het is wel duidelijk dat er bij levering niet gecontroleerd is.
Reactie door roosroos op 18-10-2012 14:21
Quote: valerius-2 schreef op woensdag 17 okt 2012, 17:51: Quote: winterman schreef op woensdag 17 okt 2012, 13:24: Quote: roosroos schreef op woensdag 17 okt 2012, 09:21: Zucht, en ik maar vrij nemen van het werk om dit allemaal weer te regelen terwijl zij de fout hebben gemaakt.einde Quote
Wat wil je dan?
Dat jij die matras mee sleept naar je werk en ze hem daar komen bekijken?einde Quote
Nee TS wil een orgineel besteld matras ontvangen,als hij werkelijk een ander heeft gekregen waar hij voor betaald heeft, is het niet meer hun plicht om de boel om te ruilen. Maar hier komt wel de vraag op heeft u bij ontvangst gekeken of het de goede matras betreft?einde Quote
Ja ik heb absoluut gekeken of het goede geleverd is qua verpakkingen, overal stond op dat het twee soft matrassen zouden zijn, eenmaal op de matrassen liggend blijkt dat 1 van de matrassen goed is (soft) en de andere net een plank. We zouden een brief krijgen voor een bezoek van een zgn Servicemonteur, nog niet ontvangen....deze moet gaan beoordelen of wij gelijk hebben en dan kunnen we hopelijk de matras omruilen. Een kind kan voelen dat er een enorm verschil is tussen de matrassen, hoewel er op beide staat dat het een soft matras is.
Reactie door webcare bb op 22-10-2012 10:16
Ik vind het spijtig te vernemen dat u klachten ondervindt door de levering van uw matrassen. Om uw klacht zo spoedig mogelijk op te lossen, wil ik u verzoeken om met ons in contact te treden via het e-mailadres webcare@beterbed.nl.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice Beter Bed b.v.
Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?
Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!