Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

bereikbaarheid helpdesk Hollandsnieuwe

Geplaatst door: berghok op: 31-01-2013 11:37
Deze week aan de telefoon gewacht en gewacht om de helpdesk te kunnen spreken. Na 10 minuten heb ik de verbinding verbroken want als je moet betalen voor een dienst (service noemen ze dat bij Hollandsnieuwe) verwacht ik ook binnen één minuut een medewerker aan de lijn te hebben en geen bandje. Ik heb hierop een mail gezonden met de vraag hoe men denkt deze wachttijd telefoonkosten te vergoeden. Het antwoord luidde: Helaas maar voor het bellen naar de klantenservice bieden wij geen compensatie aan, dit omdat het jou eigen keus geweest is te bellen naar ons. Ja inderdaad mijn eigen keuze om 10 minuten aan een lijntje gehouden te worden. Overigens vind ik het ook onbehoorlijk dat er wordt gesproken over je en jou. Ik ken die mensen niet eens. Sterker nog ik ben niet eens klant van Hollandsnieuwe.
Reactie door valerius-2 op 31-01-2013 11:54
TS schrijft Overigens vind ik het ook onbehoorlijk dat er wordt gesproken over je en jou. Ik ken die mensen niet eens. Sterker nog ik ben niet eens klant van Hollandsnieuwe Dus zal u het ook niet worden?
Reactie door zoekster op 31-01-2013 14:25
Stond er 'jou eigen keus' en niet 'jouw eigen keus'?
Reactie door berghok op 31-01-2013 14:35
@Zoekster De zinsnede is gewoon via kopiëren plakken in de tekst opgenomen. Dus een taalfout in de reactie is ook geheel voor Hollandsnieuwe :-) @Valerius-2 Ik ben al sinds de midden jaren 90 tot volle tevredenheid lid van de mobiele brigade van KPN. Ik kan nog steeds geen reden bedenken om over te stappen. Mijn ervaringen met de KPN zijn van dien aard dat ik tevreden ben.
Reactie door diumenge op 31-01-2013 23:00
Dus je bent hier aan het klagen over de "service" van een bedrijf waar je niets eens een dienst van af neemt. Nuttig...
Reactie door tijger1 op 01-02-2013 20:15
Quote: diumenge schreef op donderdag 31 jan 2013, 23:00: Dus je bent hier aan het klagen over de "service" van een bedrijf waar je niets eens een dienst van af neemt. Nuttig...einde Quote Misschien belde Ts voor zijn moeder?
Reactie door berghok op 01-02-2013 20:24
Ik vind het logisch dat als je om wat voor reden dan ook "wantoestanden" tegenkomt (in dit geval Hollandsnieuwe) dat bekend kunt maken. In dit geval was het mijn dochter die als klant belde, maar papa kan de rekening betalen. Het meest ergert mij het gemak waarmee Hollandsnieuwe je gewoon laat wachten tegen betaling en dan met een flut antwoord komt van: je kiest er toch zelf voor om ons te bellen........... Ik kies er niet voor om eindeloos in de wacht te staan en hier dan ook nog voor te moeten betalen. Wachttijd heb ik NIET in de hand. Het bedrijf wel, maar die wil er kennelijk niks aan doen.

Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?

Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!

Al 100 jaar voor