Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

bereik T-mobile Den Bosch station slecht: dekkingskaart geeft goed bereik aan

Geplaatst door: charles314 op: 09-05-2012 13:54
Afgelopen januari heb ik een klacht ingediend bij T-mobile over het bereik van mijn mobiel rond het station van Den Bosch. Het ging van kwaad tot erger en zeker 1 op de 4 keer werd mijn verbinding verbroken. Ik moest indertijd een aantal tijdstippen noteren dat het gebeurde en T-mobile belde me terug dat het klopte: het systeem had de verbinding verbroken (waarom ik het moet registeren als zij het kunnen controleren is me een raadsel). Lang verhaal: er mist een antenne en een nieuwe kon 3 maanden duren. Ik kon opzeggen of 20% korting krijgen. Ik koos de korting (verkeerde keuze). In mei keek ik eens op het forum van T-mobile of er al nieuws was en wat bleek: een andere klant met dezelfde klacht werd ook gevraagd om voorbeeldtijden te noteren maar 'wanneer het probleem opgelost was, was nog niet bekend'. Wat?! Op mijn reactie kreeg ik het antwoord dat het nu opeens allemaal niet meer duidelijk was maar of ik nog een keer data kon noteren dan kon ik teruggebeld worden. Dat dacht ik niet: ik woon hier in deze wijk dus T-mobile had me best op de hoogte kunnen houden maar nu word ik weer met een kluitje in het riet gestuurd! De dekkingskaart van T-mobile geeft echter aan dat in deze wijk nog heel goed bereik is! Dat is dus al 4 maanden niet waar! - Slecht bereik voor maanden - Geen pro-actieve terugkoppeling - Klanten onnodig zaken laten uitzoeken om weer een week extra speling te hebben - Potentiele klanten beliegen met een niet kloppende dekkingskaart ... ik stap over naar een aanbieder op het KPN-netwerk... Ik zou graag met onmiddellijke ingang opzeggen maar dat kost waarschijnlijk meer tijd dan mijn maand opzegtermijn uitzitten...
Reactie door T-MobileWebcare op 14-06-2012 09:44
@charles314 Ik vind het erg vervelend om te lezen dat je dit probleem ervaart. Als je je vraag stelt op het T-Mobile Forum kunnen wij bij je gegevens en het exact voor je nakijken. Maak je een forumaccount aan dan is deze automatisch gekoppeld aan jouw My T-Mobile account. De T-Mobile moderators hebben dan toegang tot je gegevens en kunnen je daardoor van de juiste informatie voorzien. Met vriendelijke groet, Harvey T-Mobile Webcare T-Mobile Forum
Reactie door ew op 14-06-2012 12:22
De service en dekking van T-Mobile is al een probleem welke jaren zwaar onder de maat is. Ook de oproep zoals hier boven staat geschreven is een zoethoudertje. Ik heb hier meerdere maal gebruik van gemaakt in het verleden. De beantwoording is waardeloos en geeft geen oplossing. Als er al een antwoord komt. Ik kan u adviseren aan te dringen op ontbinding van het contract. Als u goed vergelijkt kunt u bij een A provider aangesloten zijn voor minder dan de kosten bij T-Mobile. Ik heb nu een groter abonnement bij Vodafone en betaal maar €22.50 pm (300mn 1GB) via bv vodafone.nl/ tros,veronica of noem maar op.
Reactie door jpm op 14-06-2012 14:33
Het ontbreken van bereik van sommige telefoonproviders is al jaren bekend als een probleem. Mensen denken soms bij het zien van een aanbieding ineens niet meer dat providers niet allemaal dezelfde dekking leveren. Kiezen dan voor een leuk ogend telefoontje die het op bepaalde plekken gewoon niet doet. Ach, dan kan je altijd nog achteloos met je mooie telefoontje jongleren zodat je toch de blitz maakt. Geef mij dan toch maar een wat eenvoudiger (smart) phone die overal bereik biedt. Sorry T-mobile, bij mij vlogen jullie er jaren geleden ook uit en ik ben sindsdien erg blij dat ik iedereen die ik bel ook daadwerkelijk aan de lijn krijg en houd totdat mijn behoefte om op te hangen groter wordt dan de noodzaak om te blijven bellen.
Reactie door harmen67 op 15-06-2012 10:08
Ik zit met een zelfde probleem met T-mobile: heb geen bereik op mijn werkplek! Aan het eind van de dag loop ik kantoor uit en heb ik in ene 5 voicemail berichten, terwijl mijn telefoon de hele dag aanstaat. Ik heb T-mobile gemaild en ze sturen me een nieuwe simkaart (mijn collega's, ook T-mobile klanten, hebben wel bereik op kantoor, dus hopelijk gaat dit helpen). Wordt vervolgd...
Reactie door ew op 15-06-2012 12:12
@ Harmen67, U heeft een zoethoudertje aangeboden gekregen van T-Mobile. Houd u goed alle antwoorden,aanbiedingen etc. bij. U zal nog aangeboden krijgen een kruistest te doen,een logboek bij te houden,de storing is het probleem,er word aan gewerkt etc.

Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?

Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!