Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Bent u ook nog zo verheugd op de kwaliteit van ZIGGO?

Geplaatst door: 1953 op: 28-10-2015 02:36
Bent u ook zo verheugd op de kwaliteit van ZIGGO? Neen, ik niet meer! Vannacht vond onderhoudswerken plaats (Capelle aan den IJssel) tussen 01:00 ~ 06:00 uur. Tot nu toe hebben die onderhoudswerken - volgens ZIGGO ter verbetering en m.n. de telefonie - meer schades dan verbeteringen opgeleverd. Meer zenders dan eerder hebben meer blokkerig en hakkelig audio opgeleverd. M.a.w. ZIGGO heeft meer verziekt dan het voorheen was. Mag mij verheugen dat op 3 november a.s. de stekker door ZIGGO eruit wordt gehaald.
Reactie door gerboe op 28-10-2015 09:06
Ja, ik ben zeer tevreden over Ziggo. Vrijwel probleemloos en als er al problemen waren werden die snel opgelost. Soms zat een storing ook bij mijzelf trouwens. Een slechte tv ontvangst bleek te liggen aan een ondeugdelijke coax kabel. Dit schijnt heel veel voor te komen. Daar zou u ook eens naar kunnen kijken.
Reactie door marnix1 op 28-10-2015 10:22
Ook ik ben redelijk tevree over ziggo, goede ontvangst en eigenlijk bijna nooit storingen, Het enige wat wel eens gebeurd is dat op de horizonbox weleens de tv gids even niet werkt. Trekt ziggo de stekker eruit? Wat bedoelt u daarmee?
Reactie door edrick3 op 28-10-2015 10:49
.....Bent u ook zo verheugd op de kwaliteit van ZIGGO?...... verheugd op? Nee; gebruik geen Ziggo . @marnix1, .....Trekt ziggo de stekker eruit? Wat bedoelt u daarmee?... TS stapt dan over naar KPN. ;-)
Reactie door carola.83 op 28-10-2015 10:53
Wel, we lezen ongetwijfeld je problemen met KPN straks hier. En nee, ik heb geen problemen met de kwaliteit van Ziggo producten, maar ja, ik heb ook goede kabels/stekkers.
Reactie door tijger1 op 28-10-2015 11:07
Verheugd OP.? Nee, ik heb geen Ziggo, maar KPN, en ben daar al jaren heel tevreden over.:-)
Reactie door mein33 op 28-10-2015 12:58
Quote: 1953 schreef op woensdag 28 okt 2015, 02:36: Bent u ook zo verheugd op de kwaliteit van ZIGGO? Neen, ik niet meer! einde Quote @1953, Bent u ook zo, net als wij waren, "onteverden" over de kwaliteit van Ziggo. Wij zijn reeds in een vroeg stadium na het samengaan van Ziggo en UPC overgestapt naar een "Alles in één" glasvezelpakket van KPN aangezien de kwaliteit die geboden werd door Ziggo zienderogen en in snel tempo afnam. Voor ons was dit werkelijk een verademing, goed draadloos internet, goede (bijna) draadloze TV aansluitingen hetgeen uitstekend werkt en een prima kwaliteit van de telefoonaansluiting. Alleen teletekst werkt niet zo handig als bij Ziggo maar dat is een futiliteit.
Reactie door pieterwolters op 28-10-2015 13:01
Ach, alle providers zijn even goed. Als een provider echt heel slecht zou zijn zou die uiteraard geen klanten meer hebben.
Reactie door valerius-2 op 28-10-2015 13:56
Ben al vanaf 2000 bij Ziggo, en als er iets was dan ben ik altijd uitstekend behandeld. Als ik zo alle klachten ziet die andere providers betreffen komen zij er toch echt goed vanaf. Maar u vergeet 1 ding fouten zijn menselijk en blijven dus voorkomen, om daar nu op elke slak zout te leggen kom je niet meer toe aan andere zaken, die veel belangrijker zijn.
Reactie door tondh op 28-10-2015 15:50
Ook al een aantal jaren Ziggo hier. Ik gebruik wel intensief het internet en heb haast nooit uitval. Over de televisie kan ik niet veel zeggen. Af en toe maak ik gebruik ervan, maar werkt gewoon goed.
Reactie door 1953 op 28-10-2015 18:56
Quote: mein33 schreef op woensdag 28 okt 2015, 12:58: Quote: 1953 schreef op woensdag 28 okt 2015, 02:36: Bent u ook zo verheugd op de kwaliteit van ZIGGO? Neen, ik niet meer! einde Quote @1953, Bent u ook zo, net als wij waren, "onteverden" over de kwaliteit van Ziggo. Wij zijn reeds in een vroeg stadium na het samengaan van Ziggo en UPC overgestapt naar een "Alles in één" glasvezelpakket van KPN aangezien de kwaliteit die geboden werd door Ziggo zienderogen en in snel tempo afnam. Voor ons was dit werkelijk een verademing, goed draadloos internet, goede (bijna) draadloze TV aansluitingen hetgeen uitstekend werkt en een prima kwaliteit van de telefoonaansluiting. Alleen teletekst werkt niet zo handig als bij Ziggo maar dat is een futiliteit. einde Quote Dat doet mij deugd om dit te lezen.
Reactie door 1953 op 28-10-2015 18:56
Quote: tijger1 schreef op woensdag 28 okt 2015, 11:07: Verheugd OP.? Nee, ik heb geen Ziggo, maar KPN, en ben daar al jaren heel tevreden over.:-)einde Quote Dat doet mij deugd om dit te lezen.
Reactie door 1953 op 28-10-2015 18:58
Quote: tondh schreef op woensdag 28 okt 2015, 15:50: Ook al een aantal jaren Ziggo hier. Ik gebruik wel intensief het internet en heb haast nooit uitval. Over de televisie kan ik niet veel zeggen. Af en toe maak ik gebruik ervan, maar werkt gewoon goed.einde Quote Qua internet van ZIGGO geen probleem, haalde vannacht 205,91 Mbps download en 20,51 Mbps upload bedraad.
Reactie door slobberbone op 29-10-2015 08:48
Quote: 1953 schreef op woensdag 28 okt 2015, 18:58: Quote: tondh schreef op woensdag 28 okt 2015, 15:50: Ook al een aantal jaren Ziggo hier. Ik gebruik wel intensief het internet en heb haast nooit uitval. Over de televisie kan ik niet veel zeggen. Af en toe maak ik gebruik ervan, maar werkt gewoon goed.einde Quote Qua internet van ZIGGO geen probleem, haalde vannacht 205,91 Mbps download en 20,51 Mbps upload bedraad.einde Quote Heel vreemd sneller dan voorgeschreven. En draadloos ? Nee, ben allang weg bij die club toen heette het nog geen Ziggo.
Reactie door diumenge op 29-10-2015 14:58
Quote: 1953 schreef op woensdag 28 okt 2015, 18:58: Qua internet van ZIGGO geen probleem, haalde vannacht 205,91 Mbps download en 20,51 Mbps upload bedraad.einde Quote Fijn voor je.
Reactie door mahadma op 29-10-2015 15:03
Met Ziggo in mijn omgeving zie ik alleen maar problem, problems en problems. En ja, ik ben blij met tele2.
Reactie door edrick3 op 29-10-2015 15:55
Quote: 1953 schreef op woensdag 28 okt 2015, 18:58: Qua internet van ZIGGO geen probleem, haalde vannacht 205,91 Mbps download en 20,51 Mbps upload bedraad.einde Quote En nu maar afwachten of je dat bij KPN ook haalt.
Reactie door 1953 op 29-10-2015 18:47
Quote: edrick3 schreef op donderdag 29 okt 2015, 15:55: Quote: 1953 schreef op woensdag 28 okt 2015, 18:58: Qua internet van ZIGGO geen probleem, haalde vannacht 205,91 Mbps download en 20,51 Mbps upload bedraad.einde Quote En nu maar afwachten of je dat bij KPN ook haalt.einde Quote 60 Mbps is effectief 48 Mbps! Doch van minder belang.
Reactie door maarten heest op 30-10-2015 08:31
Hier wordt een heel concern ter discussie gesteld terwijl er sprake is van welgeteld één storing?? Waarvan niet eens duidelijk is of dat concern de kans heeft gehad om het probleem op te lossen. Laar staan of het probleem nu bij de gebruiker of bij dat concern ligt.
Reactie door slobberbone op 30-10-2015 10:18
Quote: 1953 schreef op donderdag 29 okt 2015, 18:47: Quote: edrick3 schreef op donderdag 29 okt 2015, 15:55: Quote: 1953 schreef op woensdag 28 okt 2015, 18:58: Qua internet van ZIGGO geen probleem, haalde vannacht 205,91 Mbps download en 20,51 Mbps upload bedraad.einde Quote En nu maar afwachten of je dat bij KPN ook haalt.einde Quote 60 Mbps is effectief 48 Mbps! Doch van minder belang.einde Quote Ik neem aan glasvezel, anders vergeet die snelheid maar.
Reactie door mein33 op 30-10-2015 11:45
Quote: maarten heest schreef op vrijdag 30 okt 2015, 08:31: Hier wordt een heel concern ter discussie gesteld terwijl er sprake is van welgeteld één storing?? Waarvan niet eens duidelijk is of dat concern de kans heeft gehad om het probleem op te lossen. Laar staan of het probleem nu bij de gebruiker of bij dat concern ligt.einde Quote @maarten heest, Zou u i.p.v. het concern (Ziggo) dan een individuele medewerker van dit concern ter discussie willen stellen. Zo ja, dan ontstaat er echter een volgende discussie nl. welke medewerker moet er dan ter discussie worden gesteld. Als u spreekt over welgeteld één storing, dan heeft u het e.e.a. in de media gemist en even Googelen zal uw blik wat dit onderwerp betreft groots verruimen ;-)) Mijn problemen met voormalig UPC waren reeds dusdanig irritant en de oplossing werd op geen enkele manier geboden, zodat er reeds twijfel bestond over al dan niet blijven bij UPC. Volgens de monteur lag het probleem niet bij ons maar ergens tussen de centrale van UPC en onze huisaansluiting. Na de fusie met Ziggo werd het er allemaal niet beter op maar ging het eerder (nog) slechter, vandaar ons besluit om Ziggo vaarwel te zeggen. Hopelijk is het e.e.a. u nu wel duidelijk, naar ik mag hopen.
Reactie door maarten heest op 30-10-2015 14:55
Nou mein33, als 1953 één probleem dan moet hij of zij het concern bellen om het op te lossen. Als het dan allemaal faliekant mislukt dan pas is het tijd om in de mopperstand te schieten. Vooral niet gelijk de hele firma aan de schandpaal nagelen. Hopelijk heb ik uw blik een beetje weten te vernauwen over waar het hier nu eigenlijk om gaat ;)
Reactie door tijger1 op 30-10-2015 15:37
@maarten heest Misschien moet u eens wat vragen, discussies, tips en of reacties lezen van @1953, dan gaat er een wereld van benauwenis voor u open.:-)
Reactie door mein33 op 30-10-2015 15:55
Quote: maarten heest schreef op vrijdag 30 okt 2015, 14:55: Nou mein33, als 1953 één probleem dan moet hij of zij het concern bellen om het op te lossen. Als het dan allemaal faliekant mislukt dan pas is het tijd om in de mopperstand te schieten. Vooral niet gelijk de hele firma aan de schandpaal nagelen. Hopelijk heb ik uw blik een beetje weten te vernauwen over waar het hier nu eigenlijk om gaat ;)einde Quote @maarten heest, Als u zich beperkt tot dit ene topic, dan heeft u zeer vernauwde blik over dit onderwerp, maar daardoor ook weer volkomen gelijk, alleen het gaat hier niet over één klacht, het gaat over een reeks van alsmaar voortdurende en onopgeloste klachten door de jaren heen. Als in in het zoekvak (rechts bovenin) UPC of ZIGGO invoert gaat er misschien toch nog een hele belevingswereld over dit "concern" of "firma" voor u open. Mag de betalende klant Ziggo en (voormalig) UPC aan de schandpaal nagelen vanwege de niet aflatende hoeveelheid (onopgeloste) klachten of is Ziggo nu ineens het zielige onderwerp in deze discussie. Nou dit laatste lijkt mij zeker niet het geval. Maar mogelijk bent u één van de zeer weinigen die wel tevreden is over de geleverde diensten van Ziggo en mag u zich een gelukkig prijzen.
Reactie door carola.83 op 30-10-2015 16:37
Quote: mein33 schreef op vrijdag 30 okt 2015, 15:55: Quote: maarten heest schreef op vrijdag 30 okt 2015, 14:55: Nou mein33, als 1953 één probleem dan moet hij of zij het concern bellen om het op te lossen. Als het dan allemaal faliekant mislukt dan pas is het tijd om in de mopperstand te schieten. Vooral niet gelijk de hele firma aan de schandpaal nagelen. Hopelijk heb ik uw blik een beetje weten te vernauwen over waar het hier nu eigenlijk om gaat ;)einde Quote @maarten heest, Als u zich beperkt tot dit ene topic, dan heeft u zeer vernauwde blik over dit onderwerp, maar daardoor ook weer volkomen gelijk, alleen het gaat hier niet over één klacht, het gaat over een reeks van alsmaar voortdurende en onopgeloste klachten door de jaren heen. Als in in het zoekvak (rechts bovenin) UPC of ZIGGO invoert gaat er misschien toch nog een hele belevingswereld over dit "concern" of "firma" voor u open. Mag de betalende klant Ziggo en (voormalig) UPC aan de schandpaal nagelen vanwege de niet aflatende hoeveelheid (onopgeloste) klachten of is Ziggo nu ineens het zielige onderwerp in deze discussie. Nou dit laatste lijkt mij zeker niet het geval. Maar mogelijk bent u één van de zeer weinigen die wel tevreden is over de geleverde diensten van Ziggo en mag u zich een gelukkig prijzen. einde Quote @1953 heeft blokkerig beeld, zoals hij schrijft in de OP. Dit heeft in 95% met slechte kabels/aansluitingen te maken. Over de kwaliteit van de Ziggo producten ben ik wel tevreden. Over de klantenservice niet en ook niet over het pushen van nieuwe abonnementen en die vervelende Horizon mediabox.
Reactie door mein33 op 30-10-2015 17:43
Quote: carola.83 schreef op vrijdag 30 okt 2015, 16:37: Quote: mein33 schreef op vrijdag 30 okt 2015, 15:55: Quote: maarten heest schreef op vrijdag 30 okt 2015, 14:55: Nou mein33, als 1953 één probleem dan moet hij of zij het concern bellen om het op te lossen. Als het dan allemaal faliekant mislukt dan pas is het tijd om in de mopperstand te schieten. Vooral niet gelijk de hele firma aan de schandpaal nagelen. Hopelijk heb ik uw blik een beetje weten te vernauwen over waar het hier nu eigenlijk om gaat ;)einde Quote @maarten heest, Als u zich beperkt tot dit ene topic, dan heeft u zeer vernauwde blik over dit onderwerp, maar daardoor ook weer volkomen gelijk, alleen het gaat hier niet over één klacht, het gaat over een reeks van alsmaar voortdurende en onopgeloste klachten door de jaren heen. Als in in het zoekvak (rechts bovenin) UPC of ZIGGO invoert gaat er misschien toch nog een hele belevingswereld over dit "concern" of "firma" voor u open. Mag de betalende klant Ziggo en (voormalig) UPC aan de schandpaal nagelen vanwege de niet aflatende hoeveelheid (onopgeloste) klachten of is Ziggo nu ineens het zielige onderwerp in deze discussie. Nou dit laatste lijkt mij zeker niet het geval. Maar mogelijk bent u één van de zeer weinigen die wel tevreden is over de geleverde diensten van Ziggo en mag u zich een gelukkig prijzen. einde Quote @1953 heeft blokkerig beeld, zoals hij schrijft in de OP. Dit heeft in 95% met slechte kabels/aansluitingen te maken. Over de kwaliteit van de Ziggo producten ben ik wel tevreden. Over de klantenservice niet en ook niet over het pushen van nieuwe abonnementen en die vervelende Horizon mediabox.einde Quote @carola83, U bent wel tevreden over de kwaliteit van de Ziggo producten behalve dan over die "vervelende" Horizon mediabox. Klinkt een beetje tegenstrijdig, maar als er geen alternatief is moet je het er als klant maar mee doen. Toen wij ruim 12 jaar geleden verhuisden was op dit drp(je) UPC de enige kabelprovider. Vanaf het eerste moment alleen maar gedoe. Dan ging het weer een tijdje goed en dan was het weer rottigheid. Bij iedere wijziging of nieuwe mogelijkheid begon het hele circus weer opnieuw. Wij waren, en alle dorpsbewoners met ons, zeer verbaasd dat hier glasvezel werd aangelegd. Begin dit jaar was dat klaar en wij zijn redelijk snel daarna overgestapt van Ziggo naar KPN, zoals het merendeel van de inwoners. Een hele openbaring mag ik zeggen, vanaf begin mei tot heden nog geen enkele storing of wat dan ook voor ellende gehad, (wel even afkloppen) . Kwaliteit kan dus wel en het is mij een raadsel waarom dat bij Ziggo niet kan.
Reactie door 1953 op 30-10-2015 17:52
Quote: maarten heest schreef op vrijdag 30 okt 2015, 08:31: Hier wordt een heel concern ter discussie gesteld terwijl er sprake is van welgeteld één storing?? Waarvan niet eens duidelijk is of dat concern de kans heeft gehad om het probleem op te lossen. Laar staan of het probleem nu bij de gebruiker of bij dat concern ligt.einde Quote Het probleem heerst al 2½ jaar en ZIGGO heeft geen passende oplossing daarvoor.
Reactie door 1953 op 30-10-2015 17:54
Quote: carola.83 schreef op vrijdag 30 okt 2015, 16:37: Quote: mein33 schreef op vrijdag 30 okt 2015, 15:55: Quote: maarten heest schreef op vrijdag 30 okt 2015, 14:55: Nou mein33, als 1953 één probleem dan moet hij of zij het concern bellen om het op te lossen. Als het dan allemaal faliekant mislukt dan pas is het tijd om in de mopperstand te schieten. Vooral niet gelijk de hele firma aan de schandpaal nagelen. Hopelijk heb ik uw blik een beetje weten te vernauwen over waar het hier nu eigenlijk om gaat ;)einde Quote @maarten heest, Als u zich beperkt tot dit ene topic, dan heeft u zeer vernauwde blik over dit onderwerp, maar daardoor ook weer volkomen gelijk, alleen het gaat hier niet over één klacht, het gaat over een reeks van alsmaar voortdurende en onopgeloste klachten door de jaren heen. Als in in het zoekvak (rechts bovenin) UPC of ZIGGO invoert gaat er misschien toch nog een hele belevingswereld over dit "concern" of "firma" voor u open. Mag de betalende klant Ziggo en (voormalig) UPC aan de schandpaal nagelen vanwege de niet aflatende hoeveelheid (onopgeloste) klachten of is Ziggo nu ineens het zielige onderwerp in deze discussie. Nou dit laatste lijkt mij zeker niet het geval. Maar mogelijk bent u één van de zeer weinigen die wel tevreden is over de geleverde diensten van Ziggo en mag u zich een gelukkig prijzen. einde Quote @1953 heeft blokkerig beeld, zoals hij schrijft in de OP. Dit heeft in 95% met slechte kabels/aansluitingen te maken. Over de kwaliteit van de Ziggo producten ben ik wel tevreden. Over de klantenservice niet en ook niet over het pushen van nieuwe abonnementen en die vervelende Horizon mediabox.einde Quote Zoals ik al eerder aangaf: het lag niet aan mijn binnenbekabeling, ook niet de coaxkabel, het probleem heerst in de wijkkast.
Reactie door van leyden op 30-10-2015 18:14
Quote: mahadma schreef op donderdag 29 okt 2015, 15:03: Met Ziggo in mijn omgeving zie ik alleen maar problem, problems en problems. En ja, ik ben blij met tele2.einde Quote Lijkt me een lokaal probleem. Jammer dat ziggo een beetje een monopoliepositie krijgt, maar heb nooit klachten. (tv en internet)
Reactie door aurora1 op 31-10-2015 07:00
Ook ik ben "verheugd op Ziggo" en was dat al toen de naam nog Casema was. Ik ben evenzo "verheugd op" de KPN. Verheugt u maar.... "dat de stekker wordt uitgehaald". Ik verheug me niet op de aanstaande meldingen over de overstap en de al dan niet bestaande problemen.
Reactie door carola.83 op 31-10-2015 10:08
.......U bent wel tevreden over de kwaliteit van de Ziggo producten behalve dan over die "vervelende" Horizon mediabox. Klinkt een beetje tegenstrijdig....... @mein33: klinkt misschien tegenstrijdig, maar is zeker niet tegenstrijdig. De kwaliteit van mijn huidige producten, ben ik tevreden over en heb zelden of nooit storingen (laatst storing was bij de ddos aanval). Wat ik vervelend via aan die Horizonbox is dat je reclame blokken bij de commerciële zenders niet kan skippen. Maar ken genoeg mensen die dat geen enkel probleem vinden, dus is erg individueel.
Reactie door 1953 op 01-11-2015 16:27
En weet u wat mij heeft verbaasd, dat de Webcare van Ziggo volledig afzijdig houdt en mogelijk wel keken doch niet willen reageren. Ook bij 'Vraag & beantwoord' houdt men zich afzijdig met enig reactie; 'Hè wat vervelend nou ...'. Bestaat die Webcare van Ziggo nog wel? Het gemak hoe eenzijdig het abonnement werd opgezegd per 3 november a.s., terwijl niet eens wilde opzeggen, stelde een ultimatum tot juli 2016 om te verbeteren, zij kozen voor het beëindigen. Ze waren blijkbaar mijn gezever na 2½ jaar zo beu en ook blijkbaar schijterig omdat ik dit soort media mijn gal wilde spuien over Ziggo, KPN heeft de apparatuur geleverd, staat al opgesteld en aangesloten, alleen nog de stroom opzetten. Heb nog geen 2x sms ontvangen om te starten.
Reactie door tijger1 op 01-11-2015 21:31
En dan wachten op twee keer een sms om te starten? Komisch.
Reactie door 1953 op 01-11-2015 21:35
Quote: tijger1 schreef op zondag 1 nov 2015, 21:31: En dan wachten op twee keer een sms om te starten? Komisch.einde Quote Activatiecode en de pincode!
Reactie door tijger1 op 01-11-2015 21:47
Uw pincode staat in uw contract en die activatiecode hebt u ook niet nodig.
Reactie door 1953 op 02-11-2015 00:38
Quote: tijger1 schreef op zondag 1 nov 2015, 21:47: Uw pincode staat in uw contract en die activatiecode hebt u ook niet nodig.einde Quote Onjuist! Gaat tegenwoordig anders bij KPN. Heb de papieren van KPN vijfvoudig minutieus doorgelezen. Vanwaar die 2x sms die nog moet volgen op uiterlijk 5 november 2015.
Reactie door tijger1 op 03-11-2015 15:42
@van leyden Als u de radactie wilt bereiken, moet u links onderaan op contact met Kassa klikken. :-))
Reactie door van leyden op 03-11-2015 15:53
Quote: tijger1 schreef op dinsdag 3 nov 2015, 15:42: @van leyden Als u de radactie wilt bereiken, moet u links onderaan op contact met Kassa klikken. :-))einde Quote Ow, ok, zal eraan denken de volgende keer. Er zitten hier een paar figuren die niets anders doen dan off topic zijn en beledigen. Dat moet maar eens afgelopen zijn. Diumenge, costnix en nog een paar andere trollen. Trollen? Zekers, elke discussie in de kiem smoren is trollen. Minstens.
Reactie door van leyden op 03-11-2015 15:55
Tijger. Jij bent toch een ervaren internetgebruiker, wat zijn jouw resultaten na een speedtest?
Reactie door tijger1 op 03-11-2015 16:14
Quote: van leyden schreef op dinsdag 3 nov 2015, 15:55: Tijger. Jij bent toch een ervaren internetgebruiker, wat zijn jouw resultaten na een speedtest?einde Quote Op I-pad draadloos 22.18 down, 5.46 up.
Reactie door van leyden op 03-11-2015 16:25
Quote: tijger1 schreef op dinsdag 3 nov 2015, 16:14: Quote: van leyden schreef op dinsdag 3 nov 2015, 15:55: Tijger. Jij bent toch een ervaren internetgebruiker, wat zijn jouw resultaten na een speedtest?einde Quote Op I-pad draadloos 22.18 down, 5.46 up.einde Quote Aha. dank je voor de moeite Up is dus dik boven de vier. Neem aan dat you tube het goed doet bij jou. Weet helaas nog steeds niet of die lage uploadsnelheid (3.71) de oorzaak is van een slecht werkende you tube. Mijn immer aanwezige achterdochtigheid doet me denken dat ziggo de boel stiekem afknijpt om klanten naar een hoger segment te lokken. Maar dat is maar een vermoeden, vreemd is het wel. heb nooit klachten gehad met ziggo, het is echt iets van de laatste dagen.
Reactie door tijger1 op 03-11-2015 16:33
@van leyden Zo ervaren ben ik niet. En ik zit bij KPN gewoon via de telefoonlijn, dus niet bij Ziggo. Kijk zelden naar You tube, maar daar zijn geen problemen mee.
Reactie door van leyden op 03-11-2015 16:35
Ik heb internet ooit genomen vanwege you tube. De rest interesseert me eigenlijk geen bal. Niet te negatief, zonder email kan ik mijn werk niet doen, maar zonder you tube is internet voor mij waardeloos.
Reactie door van leyden op 03-11-2015 16:41
Tijger. Nou had ik ergens gelezen dat een bellijn het traagst is (bellijn, kabel, glasvezel) Toch heb jij een veel beter signaal. Ik ga ziggo nog maar eens bellen, het was altijd goed, jammer dat ik niet weet wat de oorspronkelijke up en downloadsnelheid was
Reactie door tijger1 op 03-11-2015 16:46
Ik kan het compleet mis hebben, zoals ik al zei, maar bij You Tube is er volgens mij geen sprake van uploaden.
Reactie door mein33 op 04-11-2015 12:54
Quote: van leyden schreef op dinsdag 3 nov 2015, 16:35: Ik heb internet ooit genomen vanwege you tube. De rest interesseert me eigenlijk geen bal. Niet te negatief, zonder email kan ik mijn werk niet doen, maar zonder you tube is internet voor mij waardeloos. einde Quote Als de rest van hetgeen uw Internetaansluiting u biedt volgens u waardeloos is en u eigenlijk geen bal interesseert, waarom maakt u er dan wel ruimschoots gebruik van. U doet toch zeker geen dingen die u tegen staan, waarom zou u ? P.S. Misschien kunt u wel met @diumenge mee op de vakantie die u voor haar heeft aangevraagd, dan hoeft u zich tenminste even niet druk te maken over hetgeen andere panelleden schrijven en waar u het niet mee eens bent. ;-)) ;-((
Reactie door van leyden op 03-11-2015 15:39
Als je over de duivel praat.....een paar dagen terug had ik nog geen klagen, maar nu wel. You tube doet het soms niet, of valt stil. Nou ben ik niet helemaal achtelijk, voordat ik ziggo belde heb ik een nieuwe kabel erop gezet. (Tuurlijk zei ziggo gelijk dat het aan de kabel lag.) Dat hielp dus niks. Speedtest is 20,4 en 3.7. Hoort nog wat achter (up en download of andersom) Nou heb ik gelezen op internet dat je voor you tube minimaal 4 (upload?) nodig hebt. De vraag is dan ook>> kan die gemeten 3.7 de oorzaak zijn van een slecht werkende you tube? Ziggo zegt van niet, maar ze zeggen ook dat hun uploadsnelheid altijd minimaal 4 is. Modem / router is drie jaar oud> ubee type evw3200. Alleen antwoorden op de vraag graag.
Reactie door aurora1 op 08-11-2015 00:07
@van Leyden, is uw flashplayer wel up-to-date? Modem eventueel gereset? Een andere browser geprobeerd? Eventueel systeemherstel doen naar een datum toen het nog wel goed was, als dat niet helpt dan kunt u dat weer ongedaan maken. Uploaden of downloaden: klik hier.klik hier
Reactie door costnix op 13-11-2015 14:15
@van leyden Ik maak me er met een Jantje van Leydn af: U weet hopelijk toch wel, dat u antwoord in "Discussies"?
Reactie door epcot op 15-11-2015 11:40
Heb al vanaf het begin van kabel internet en digitale tv Ziggo en ben erg tevreden en zal er niet aan denken om over te stappen. En nee ik werk er niet en heb geen aandelen van Ziggo. Mensen willen steeds meer, meer tv zenders, sneller internet, hd tv en straks ook nog 4K tv. Deze hoger snelheden en betere beeld kwaliteit moet wel via kabels in je huiskamer komen en natuurlijk bij je tv. Men vergeet daarbij vaak om betere kwaliteit kabels te kopen die dit aankunnen en gaan dan klagen. Een simpele standaard coax kabel kan geen goede hd kwaliteit doorvoeren laat staan 4K en zal zorgen voor blokkerig schokkend beeld. Wanneer je een full hd tv koopt of hebt gekocht schaf dan ook goede kabels aan want hierdoor krijg je een beter beeld. Wanneer je je oude kabels wilt blijven gebruiken koop dan een simpele goedkope tv zonder internet en hd.
Reactie door 1953 op 17-11-2015 00:40
Het zal nooit voor een ieder het perfecte abonnement opleveren bij ZIGGO, KPN of wie dan ook. Droom ook van een samenstelling van het pakket zoals SKV (Stichting Kabel Veendam) heeft. Een goed voorbeeld voor iedere Nederlandse provider, daar kunnen ze nog een punt aanzuigen.
Reactie door carola.83 op 17-11-2015 01:38
Quote: 1953 schreef op dinsdag 17 nov 2015, 00:40: Het zal nooit voor een ieder het perfecte abonnement opleveren bij ZIGGO, KPN of wie dan ook. Droom ook van een samenstelling van het pakket zoals SKV (Stichting Kabel Veendam) heeft. Een goed voorbeeld voor iedere Nederlandse provider, daar kunnen ze nog een punt aanzuigen.einde Quote Snel dan maar naar Veendam verhuizen. Hopelijk hebben ze daar geen internet.
Reactie door scontra op 17-11-2015 12:49
Quote: carola.83 schreef op dinsdag 17 nov 2015, 01:38: Quote: 1953 schreef op dinsdag 17 nov 2015, 00:40: Het zal nooit voor een ieder het perfecte abonnement opleveren bij ZIGGO, KPN of wie dan ook. Droom ook van een samenstelling van het pakket zoals SKV (Stichting Kabel Veendam) heeft. Een goed voorbeeld voor iedere Nederlandse provider, daar kunnen ze nog een punt aanzuigen.einde Quote Snel dan maar naar Veendam verhuizen. Hopelijk hebben ze daar geen internet.einde Quote Ga lekker mee, dat scheelt er twee ;-))
Reactie door carola.83 op 17-11-2015 13:07
Quote: scontra schreef op dinsdag 17 nov 2015, 12:49: Quote: carola.83 schreef op dinsdag 17 nov 2015, 01:38: Quote: 1953 schreef op dinsdag 17 nov 2015, 00:40: Het zal nooit voor een ieder het perfecte abonnement opleveren bij ZIGGO, KPN of wie dan ook. Droom ook van een samenstelling van het pakket zoals SKV (Stichting Kabel Veendam) heeft. Een goed voorbeeld voor iedere Nederlandse provider, daar kunnen ze nog een punt aanzuigen.einde Quote Snel dan maar naar Veendam verhuizen. Hopelijk hebben ze daar geen internet.einde Quote Ga lekker mee, dat scheelt er twee ;-))einde Quote Als jij nou ook mee gaat, dan scheelt dat er 3! Want behalve commentaar leveren op anderen, heb ik van jou nog geen zinnig antwoord op een gestelde vraag voorbij zien komen. (En als je goed kijkt, doe ik dat in ieder geval regelmatig.)
Reactie door scontra op 17-11-2015 14:29
Quote: carola.83 schreef op dinsdag 17 nov 2015, 13:07: [ Als jij nou ook mee gaat, dan scheelt dat er 3! Want behalve commentaar leveren op anderen, heb ik van jou nog geen zinnig antwoord op een gestelde vraag voorbij zien komen. (En als je goed kijkt, doe ik dat in ieder geval regelmatig.)einde Quote Wie weet hoe gezellig het ondanks ons meningsverschil nog zou kunnen worden, maar ik pas want de grond trilt me daar teveel !! En nu stop ik er echt mee, beloofd is beloofd. ;-))
Reactie door 1953 op 17-11-2015 20:35
Blijven we nog bij de leest a.u.b.! Aan de onderlinge verweten graag beëindigen (kleuters).
Reactie door tijger1 op 17-11-2015 20:40
Quote: 1953 schreef op dinsdag 17 nov 2015, 20:35: Blijven we nog bij de leest a.u.b.! Aan de onderlinge verweten graag beëindigen (kleuters).einde Quote Hebt u dit met Google translate vertaald? :-))
Reactie door mein33 op 18-11-2015 10:10
Quote: 1953 schreef op dinsdag 17 nov 2015, 20:35: Blijven we nog bij de leest a.u.b.! Aan de onderlinge verweten graag beëindigen (kleuters).einde Quote Om bij de door u geopperde "leest" te blijven, hoe is uw overstap naar KPN verlopen, bent u tevreden over de diensten die KPN u levert, of heeft u nu al heimwee naar Ziggo ? (deze vragen zijn serieus)

Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?

Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!