Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Ben mobiel gestopt? prepaid

Geplaatst door: don45 op: 01-07-2013 15:40
een tijd geleden kreeg ik een sms van Ben dat ze stoppen met Prepaid en dat ik mijn tegoed van ca 37 euro maar even voor 28 juni op wil maken. ik bel niet veel maar nu is het beltegoed weg in de zak van Ben (onderdeel van T-Mobile) kan dit zomaar, zo kort van tevoren aangeven dat Ben prepaid verdwijnt en binnen 2 maanden is je tegoed van 37 euro verdwenen. Ben verkoopt wel nog andere abn vormen. ik vraag me af of dit zo maar kan, hoeveel geld hebben ze zo ingepikt van mensen die nog tegoed hadden en dit niet opgemaakt hebben voor 28 juni. wie moet je onnodig bellen om het tegoed op te maken. waardeloze aanbieder waar ik iedereen zou aan raden er niet met in zee te gaan.
Reactie door moeder56 op 01-07-2013 21:19
Onderstaande staat op de site, kwestie van goed lezen. Je bent niets kwijt, waarschijnlijk goedkoper uit als je gebruik maakt van hun aanbod. Per 28 juni 2013 is het niet meer mogelijk om je Ben vrij prepaid simkaart te gebruiken. Ik kan me voorstellen dat je je nummer wilt behouden en uiteraard wil ik graag dat je bij Ben blijft. Daarom heb ik speciaal voor Ben vrij prepaid klanten een mooi aanbod, waarbij je abonnement maandelijks opzegbaar is. Dit is nog mogelijk tot 27 juli aanstaande. Als Ben vrij prepaid klant kun je eenvoudig overstappen naar Ben zuinig met behoud van je huidige mobiele nummer voor slechts €2,99 per maand. Daarvoor krijg je: Normaal Extra (12 maanden) Totaal 50 min./SMS 10 min./SMS 60 min./SMS = 5 ct per min./SMS De eenmalige aansluitkosten van € 15,24 krijg je terug op je eerste Ben zuinig factuur. Eventueel beltegoed dat je nog over had op 27 juni wordt verrekend met je eerstvolgende factuur. Dit abonnement is maandelijks opzegbaar dus je bent nog steeds vrij om te gaan wanneer je wilt.
Reactie door don45 op 01-07-2013 21:43
Quote: moeder56 schreef op maandag 1 jul 2013, 21:19: Onderstaande staat op de site, kwestie van go bent niets kwijt, waarschijnlijk goedkoper uit als je Per 28 juni 2013 is het niet meer mogelijk om je Ben vrij prepaid simkaart te gebruiken. Ik kan me voorstellen dat je je nummer wilt behouden en uiteraard wil ik graag dat je bij Ben blijft. Daarom heb ik speciaal voor Ben vrij prepaid klanten een mooi aanbod, waarbij je abonnement maandelijks opzegbaar is. Dit is nog mogelijk tot 27 juli aanstaande. Als Ben vrij prepaid klant kun je eenvoudig overstappen naar Ben zuinig met behoud van je huidige mobiele nummer voor slechts €2,99 per maand. Daarvoor krijg je: Normaal Extra (12 maanden) Totaal 50 min./SMS 10 min./SMS 60 min./SMS = 5 ct per min./SMS De eenmalige aansluitkosten van € 15,24 krijg je terug op je eerste Ben zuinig factuur. Eventueel beltegoed dat je nog over had op 27 juni wordt verrekend met je eerstvolgende factuur. Dit abonnement is maandelijks opzegbaar dus je bent nog steeds vrij om te gaan wanneer je wilt. einde Quote
Reactie door don45 op 01-07-2013 21:49
Quote: moeder56 schreef op maandag 1 jul 2013, 21:19: Onderstaande staat op de site, kwestie van goed lezen. Je bent niets kwijt, waarschijnlijk goedkoper uit als je gebruik maakt van hun aanbod. Per 28 juni 2013 is het niet meer mogelijk om je Ben vrij prepaid simkaart te gebruiken. Ik kan me voorstellen dat je je nummer wilt behouden en uiteraard wil ik graag dat je bij Ben blijft. Daarom heb ik speciaal voor Ben vrij prepaid klanten een mooi aanbod, waarbij je abonnement maandelijks opzegbaar is. Dit is nog mogelijk tot 27 juli aanstaande. Als Ben vrij prepaid klant kun je eenvoudig overstappen naar Ben zuinig met behoud van je huidige mobiele nummer voor slechts €2,99 per maand. Daarvoor krijg je: Normaal Extra (12 maanden) Totaal 50 min./SMS 10 min./SMS 60 min./SMS = 5 ct per min./SMS Ik wil geen abonnement, maar prepaid. Dit kan nu niet meer en dus zijn mijn 37 euro weg. Ik voel me opgelicht door Ben. Kijk eens in de voorwaarden hhoudbaarheid beltegoed . De eenmalige aansluitkosten van € 15,24 krijg je terug op je eerste Ben zuinig factuur. Eventueel beltegoed dat je nog over had op 27 juni wordt verrekend met je eerstvolgende factuur. Dit abonnement is maandelijks opzegbaar dus je bent nog steeds vrij om te gaan wanneer je wilt. einde Quote
Reactie door moeder56 op 01-07-2013 22:31
Wat is hier de bedoeling van ????
Reactie door sjoppie op 02-07-2013 09:10
Quote: moeder56 schreef op maandag 1 jul 2013, 22:31: Wat is hier de bedoeling van ????einde Quote Volgens mij is Don45 het 3x met u eens. Vr. gr. sjoppie
Reactie door jokesk op 03-07-2013 18:17
Ik wilde graag bij Tele2 naar een ander soort prepaid overgaan maar raak dan al mijn tegoed kwijt. Zeiden ze bel dan maar eerst je tegoed op en stap dan maar over. Je begrijpt dat ik , als ik mijn tegoed op heb gekregen, naar een andere provider ga overstappen. Goede klantenservice bij Tele2? Vergeet het maar. Misschien dat ik dan maar beter Ben kan gaan gebruiken. Maar.... moet ik daar ook in het buitenland mee kunnen bellen.
Reactie door zoekster op 03-07-2013 20:05
Quote: jokesk schreef op woensdag 3 jul 2013, 18:17: Misschien dat ik dan maar beter Ben kan gaan gebruiken. Maar.... moet ik daar ook in het buitenland mee kunnen bellen.einde Quote Wil je dan geen prepaid meer?
Reactie door jokesk op 03-07-2013 23:09
Quote: zoekster schreef op woensdag 3 jul 2013, 20:05: Quote: jokesk schreef op woensdag 3 jul 2013, 18:17: Misschien dat ik dan maar beter Ben kan gaan gebruiken. Maar.... moet ik daar ook in het buitenland mee kunnen bellen.einde Quote Wil je dan geen prepaid meer? einde Quote Ik wil wel nog mijn Prepaid behouden maar dan met internet uitbreiden. Buitenland bellen heb ik al maar wordt , raar genoeg, van onze 'vaste verbinding' Tele2nota afgehaald zodat mijn prepaid tegoed, door in het buitenland bellen, ook niet slinkt. :( Volgens de service van Tele2 kan ik met het uitbreiden alleen een ander soort Tele2-prepaid pakket (ik bel nog geen €20 per jaar) met verlies van mijn tegoed die, door het verplicht opwaarderen aardig groot (meer dan €96) is maar dan, gek genoeg, volgens de medewerker ook nog mijn telefoonnummer. Het advies van hun ; "dan bel je toch eerst 'even' alles op" en dan ook het verlies van je tel.nr. die ik al 15 jaar heb stuurt me dan toch t.z.t. naar een andere provider.
Reactie door zoekster op 03-07-2013 23:34
@jokesk Maar als je weer prepaid wilt kun je niet overstappen naar Ben, daar gaat deze topic over, dat Ben stopt met prepaid.

Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?

Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!

Al 100 jaar voor