Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Belachelijke service bij slechte dekking netwerk T-mobile.

Geplaatst door: diana01 op: 04-10-2012 18:37
Al 12jaar lang ben ik klant bij Tmobile (en alle namen die de provider gehad heeft). Al die tijd heb ik in en rondom Breda gewoond en ben ik zeer tevreden geweest over de provider. Nu ben ik sinds juni dit jaar verhuisd naar Tilburg. Hier ervaar ik erg slecht netwerk en bij regen geen netwerk en het internet bereik is echt om te huilen. Vaak laad de website niet eens. Dit heb ik zowel thuis als in de binnenstad. Na andere telefoons te hebben geprobeerd etc. Heb ik in september telefonisch een klacht ingediend via de klantenservice met een dekkingsprobleem op het gebied van internet en bellen. Zij hebben na 10dagen terug gebeld met de mededeling dat ik prima (bel) bereik moet hebben en over internet werd niet gesproken. Daarop was mijn antwoord dat ik het hier absoluut niet mee eens was en dat ze persoonlijk op de koffie mochten komen om het te bekijken. Daarbij was het internet niet onderzocht omdat de klacht die was ingediend niet voor het internet gelde?!! Dit was absoluut niet het geval maar ik had weinig keus heb dus meteen weer opnieuw een klacht ingediend. Vandaag, 7 werkdagen later, krijg ik dan weer een telefoontje terug van de klantenservice. Het dekkingsprobleem werd herkend, ik kreeg de keuze om maandelijks 20% korting te krijgen. Hier heb ik helemaal niks aan gezien ik een slechte dekking heb. Of ik mag mijn toestel terug betalen (a 185euro!!) of terug sturen. Mijn toestel heb ik niet meer want die is een tijdje terug gestolen, dus die optie is er niet. Terug betalen vind ik een belachelijk bedrag gezien ik 50euro per maand betaal en ook nog eens 150euro bij heb moeten betalen bij een 2jarig contract. Ik ben ZEER ontevreden met de afhandeling van deze klacht van tmobile na al 12jaar!! klant te zijn!! Dus wees gewaarschuwd bij het afsluiten van een contract! Je hebt het binnen 5min afgesloten maar wanneer er problemen zijn, zijn ze niet bereid dit netjes af te handelen. Ik ga nu in ieder geval verdere stappen ondernemen dmv een klachtenbrief en rechtsbijstand. Mocht iemand nog meer tips hebben dan hoor ik die ook altijd graag. Met vriendelijke groet, Diana
Reactie door valerius-2 op 04-10-2012 20:26
U zult waarschijnlijk niet de enige zijn, informeer eens bij u in de buurt wie ook de zelfde provider heeft. Als er geen beter signaal is dan houd hetv op. U zult dan met een ander provider in zee moete gaan.
Reactie door winterman op 05-10-2012 01:01
Dus T-Mobile maakt een fout en onderzocht het internet gedeelte niet. Kan iedereeen gebeuren. Jou dus ook. Jij plaatst je bericht nu onder "Discussies" i.p.v "Vraag & Beantwoord". T-Mobile is dus niet de enige die fouten maakt. Zelfs na 12 jaar niet.
Reactie door zwemmer op 06-10-2012 10:58
Behulpzaamheid is niet beperkt tot de rubriek waar het probleem staat. Voor wie echt wil helpen is de rubriek geen probleem. Maar, de positie van beantwoorder wordt maar al te graag als zijdelingse doelstelling gebruikt wordt om oud leed mee te demonsteren en mensen die het primair niet aangaat met vroeg geboren kwaadheid te konfronteren. Fouten worden overal gemaakt. De pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet is niet erg origineel straffend. Zwemmer
Reactie door winterman op 07-10-2012 11:58
Quote: zwemmer schreef op zaterdag 6 okt 2012, 10:58: Behulpzaamheid is niet beperkt tot de rubriek waar het probleem staat. einde Quote Waarom zijn er dan rubrieken?

Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?

Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!

Al 100 jaar voor