BCC service
Geplaatst door: henny60 op: 08-05-2013 13:46
Onderstaand de klacht die ik naar BCC contact center heb gestuurd. Na circa 1 week een telefoontje van BCC (Hr Veltman): wij staan achter het beluit van BCC Zwaneveld (Nijmegen), een coulance regeling voor reparatiekosten is bespreekbaar...........STELLETJE OPLICHTERS zijn het!!!
BCC Elektro-speciaalzaken B.V.
t.a.v. BCC Contact Center
Postbus 75513
1118 ZN Schiphol
Betreft: klacht aangaande serviceverlening
Geachte heer/mevrouw,
Hierbij wil ik een klacht indienen aangaande de verleende service van BCC Nijmegen (Zwanenveld).
Ik heb 13-08-2010 een Electrolux EKF995 gekocht, deze machine is na 19 maanden defect geraakt op 13 maart 2012 kosteloos omgeruild voor een nieuwe (identieke) machine.
De nieuwe machine (slechts 13 maanden oud) is nu ook al defect geraakt.
Vanmorgen met de machine terug gegaan naar de BCC ( Nijmegen Zwanenveld), in eerste instantie vriendelijk te woord gestaan door [edit redactie - naam verwijderd: , die ook direct vertelde dat er 2 jaar garantie op de machine zat en dat hij zo omgeruild kon worden, alleen nog even in het computersysteem invoeren.
Dit invoeren bleek echter niet te lukken, na een 5 tal telefoontjes kwam zijn collega [edit redactie - naam verwijderd: , na 2 telefoontjes vertelde hij (zeer ongewenst) grijnzend het probleem gevonden te hebben.
U heeft dan wel een nieuwe machine, goed een jaar oud is, maar voor ons geldt de datum van aankoop van het eerste product, u machine is voor ons dus al meer dan 30 maanden oud.
Dat dit voor mij onbegrijpbaar is moge duidelijk zijn, ook de manier waarop ik door Dhr. Mark te woord ben gestaan arrogant en zeer klantonvriendelijk valt mij in het verkeerde keelgat.
Ik ben van mening dat dit product niet voldoet aan het verwachtingspatroon, gezien de toepassing zou het product veel langer probleemloos moeten functioneren (vandaar ook de 2 jaar garantie).
De slogan “High service, low prices”, lijkt mij in deze ook niet van toepassing, ik had toch echt beter verwacht van BCC.
Inmiddels heb ik al een nieuw koffiezetapparaat gekocht reparatie/vervanging is dus niet meer nodig.
In afwachting van u antwoord teken ik.
Met vriendelijke groet,
Reactie door moeder56 op 08-05-2013 14:13
U heeft een koffiezetapparaat van 6 tientjes uiteindelijk 30 maanden gebruikt en dan praat u over oplichters ???
Ik geef BBC gelijk.
Reactie door hutch op 08-05-2013 15:20
Beste Henny,
BCC heeft wel gelijk als zij aangeven dat de garantie vanaf datum aankoop geldt.
Stel u had de laatste dag van garantie een nieuw apparaat gekregen, dan nog zou die garantie alléén diezelfde dag nog gelden. Dus helemaal geen 'oplichters', zoals u ze noemt.
Misschien een excuus op z'n plaats?
Gr. Hutch
Reactie door valerius-2 op 08-05-2013 16:30
De garantie periode is altijd voor de datium van aankoop van het eerste product en gaat nooit over naar de vervanger die dan gewoon gaat tot de aankoop garantie bereikt is,
Reactie door diumenge op 08-05-2013 18:02
BCC staat hier volledig in haar recht.
Reactie door carola.83 op 08-05-2013 18:12
NIKS oplichters! Als je niet weet waar je over praat, kun je beter je woorden wat zorgvuldiger kiezen!
Reactie door joentje1978 op 13-05-2013 02:17
Dat zal mooi zijn, dan zou je de rest van je leven elk jaar een nieuwe koffiezetter kunnen halen onder het mom van garantie, zo werkt dat dus niet.
In sommige gevallen bij omruiling buiten garantie met bijbetaling wil de fabrikant wel opnieuw de volledige garantie geven maar dat slaat meer op producten op audio/video-gebied.
Dus denk eerst eens goed na voordat je mensen uitmaakt voor oplichter.
Reactie door de eelco op 13-05-2013 08:50
pfffffffffffffffffffff....wanneer stoppen de mensen nou eens met het woord :oplichters:..
Reactie door diumenge op 13-05-2013 11:13
Ach, henny60 is even zijn of haar frustratie kwijt door het hier neer te plempen. Heeft verder ook niets meer van zich laten horen hier en zal dus wel beseffen dat het wel meevalt met dat oplichten.
Reactie door hutch op 13-05-2013 12:32
Misschien kan Henny zijn/haar reactie hierop even weergeven....!?!?
Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?
Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!