Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

BCC maakt zijn High Service niet waar

Geplaatst door: bert2307 op: 08-01-2015 19:21
BCC maakt z'n high service niet waar. Wasmachine van 3 jaar oud ging kapot, reparatie van €175, daar zou nog coulance over heengaan, nooit gekregen. Na 3 weken weer kapot, ik kon de machine opnieuw voor reparatie aanbieden. Personeel is vriendelijk en begripvol maar mag niets beslissen. Dat doet 'het management' en die wijkt geen duimbreed van het beleid 'apparaat kapot dus betalen' Ook niet als deze 3 jaar oud is, ook niet als er coulance is beloofd, ook niet als de reparatiekosten de helft van de nieuwwaarde zijn, ook niet als het apparaat na 3 weken weer kapot is. Zo word je naar online-aanbieders gejaagd!
Reactie door tijger1 op 08-01-2015 19:41
Was het tweede euvel gelijk aan het eerste? U hebt natuurlijk wel garantie op de reparatie.
Reactie door bert2307 op 08-01-2015 19:51
Dat was niet bekend. En vantevoren kon er niets worden toegezegd. Daarmee liep ik dus het riscico dat ik weer een dure reparatie zou moeten laten uitvoeren, of op z'n minst voorrij/onderzoekskosten zou moeten betalen. Totaal geen begrip bij BCC voor deze situatie.
Reactie door valerius-2 op 08-01-2015 23:50
Ik denk maar als zij zo hier over schreeuwen dat zij zo goed zijn ik altijd wantrouwig woord. Zij maken teveel reclame hier voor en dan denk ik goede wijn behoeft geen krans.
Reactie door bert2307 op 09-01-2015 14:07
En ik ben terug gebeld door BCC. Zij bieden mij 'als uiterst bod' een coulance aan van €21 ! Op een reparatie van €175 terwijl het apparaat opnieuw kapot is. BCC neemt duidelijk zijn klanten niet serieus!
Reactie door valerius-2 op 09-01-2015 19:10
Quote: bert2307 schreef op vrijdag 9 jan 2015, 14:07: En ik ben terug gebeld door BCC. Zij bieden mij 'als uiterst bod' een coulance aan van €21 ! Op een reparatie van €175 terwijl het apparaat opnieuw kapot is. BCC neemt duidelijk zijn klanten niet serieus!einde Quote Dus u vergoeding is hoger dan de reparatie kost?
Reactie door komsja op 10-01-2015 16:53
Dat bedrijf doet wel vaker dingen die ze niet waarmaken zoals de sommige reclame die ze maken over een product wat in de aanbieding is,heb het een keer gehad met de aanschaf van een vaatwasser ze hadden een vaatwasser in de aanbieding voor de laagste prijs,ik daarheen en zoeken en zoeken maar de betreffende vaatwasser nergens te vinden,ik een medewerker aanspreken met de vraag waar dat ding staat,zegt hij doodleuk:U heeft helaas pech want nog geen 5 min geleden is de laatste verkocht,ik zeg dat bestaat niet want loop al een half uur hier rond te kijken en er is in dat half uur geen enkel apparaat hier de deur uitgereden,de persoon kreeg een rooie biet en zei:maar we hebben nog wel een leuke andere aanbieding voor u.Ja dachhhhhh En hoor wel vaker dat ze mensen lokken met dit soort trucjes.
Reactie door costnix op 10-01-2015 22:55
@komsja In reclame wordt altijd op de waarheid bezuinigd. Het percentage varieert van 1 tot 100 procent.

Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?

Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!

Al 100 jaar voor