Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

BCC high prices low service

Geplaatst door: arno-bcc op: 29-12-2013 11:03
In januari 2012 laptop gekocht. Begin december 2013 terug gegaan naar BCC ivm defect scharnier.(links) Nu wil men dit niet vergoeden omdat dit een gebruikers fout zou zijn volgens hun reparatie dienst. Kosten €188,--. Hier ben ik totaal niet mee eens omdat de laptop normaal gebruikt is. Gebeld met BCC maar ze blijven achter de reparatie dienst staan, zou maar een mailtje sturen naar Customer Care, en je raad het al GEEN reactie. Zoals ik al meer lees op deze site. Dus je moet een reparatie garantie afsluiten zodat het BCC geen geld kost!!! Dus beste mensen voor garantie na fabriek garantie hoeft u niet bij BCC te zijn! Onderstaande kopie mail die is verstuurt. Verzonden: donderdag 19 december 2013 17:33 Aan: 'Customercare@bcc.nl' Onderwerp: reparatie Urgentie: Hoog Geachte heer/mevrouw, Ik ben zeer ontevreden over de prijs opgave van uw reparatie afdeling. De reparatie van laptop zou € 188,16 moeten gaan kosten terwijl deze nog geen 2 jaar oud is. Bij inlevering heb ik aangegeven dat het open en dicht gaan vanaf begin zwaar ging, ook had de laptop geen gebruik schade, de laptop zag er goed uit. Dit heeft de verkoper ook waargenomen. Na telefonisch overleg met dhr. Steven , blijft hij bij het standpunt van uw reparateur. De laptop is bij de BCC gekocht dus bent u degene waar ik zaken mee doe. Dus u slogan” Beste Service “ kunt u laten vervallen. Kleine zoektocht op internet zie ik dat er meer problemen zijn met het linker scharnier van HP, dus dat dit een gebruiksfout is betwijfel ik ten zeerste. Het blijkt dus een fabricage fout te zijn. Graag zie ik van u een vernieuwde prijsopgave – antwoordformulier tegemoet omdat ik anders ben genoodzaakt om via andere wegen mijn recht te halen. m.vr.gr A. S.
Reactie door zoekster op 29-12-2013 11:28
Scharnierproblemen van HP laptops zijn bekend. Het wordt uw woord tegen dat van BCC. Ga maar flink wat lawaai maken op het internet. Denk aan klacht.nl en de klachtenkompas. Het Radarforum. Dat kan helpen. De bewijslast ligt helaas bij jou, maar hoe kun je bewijzen dat jij de laptop goed hebt gebruikt?

Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?

Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!

Al 100 jaar voor