Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Badkamerdiscount klacht

Geplaatst door: renee-f op: 22-05-2015 17:56
Wij hebben klachten over Badkamerdiscount.com in Vianen. In oktober 2014 twee badkamers gekocht in de winkel in Vianen bij Badkamerdiscount. De geleverde wastafels (Framini Modena) hebben geen rechte hoeken (staan omhoog) en de lades van de badkamermeubels ook van het merk Framini lopen slecht. Op e-mails en telefoontjes wordt zeer traag of niet gereageerd, men is afhankelijk van "derden", gevraagd om geduld (na 6 maanden wachten??), het artikel is verkeerd besteld, het artikel is niet te vinden in het magazijn, het artikel moest opnieuw besteld worden, de desbetreffende is er niet, etc., etc.. Na lang heen en weer e-mailen en telefoontjes gaf de Badkamerfabriek alias Badkamerdiscount eindelijk toe dat het niet in orde was. Tot op heden (22 mei 2015) is er nog niets gebeurd met onze klacht, steeds weer beloftes maar geen actie. Nadat we onze juridische dienst hadden ingeschakeld werden er nieuwe wastafels geleverd., maar ook toen weer slechte wastafels geleverd met dezelfde afwijkingen. De inhoud van de dozen was niet eerst gecontroleerd in de zaak! Wij hebben geen vertrouwen meer in het bedrijf badkamerdiscount.com, voelen ons als klant niet serieus genomen, net als anderen hier, op trustpilot en elders op het internet. Met klachten wordt niets gedaan. We zouden een ander niet aanraden te kopen bij Badkamerdiscount, kwaliteitsartikelen zijn het niet en vooral de service is ronduit slecht. Met communicatie staat of valt alles, maar er zit voor ons een grens aan. Helaas zijn wij, zeer tegen onze zin, een juridisch traject ingegaan. Jammer dat het anders niet mogelijk is je recht te krijgen bij dit bedrijf.
Reactie door windoosxp op 27-08-2015 11:58
Eén dag voor de vakantie van de badkamerdiscout een bestelling gedaan. Direct na vakantie zijn hun activiteiten opgeschort (wegens "reorganisatie en omstandigheden") . Nu is reorganisatie is een geplande activiteit. Omstandigheden zou kunnen duiden op overmacht bijv brand. Maar dat is niet het geval. Wel meldt de site opgewekt toch contact met hen te zoeken. Maar de telefoon wordt niet meer beantwoord noch emails beantwoord. Dus willens en wetens heeft men tot het laatst (kan overigens nu nog steeds) bestellingen aangenomen, terwijl men wist niet meer te leveren. Dat is lakbaar gedrag en te kwader trouw. Ik vrees dat men wist van het aanstaand faillissement/ surséance van betaling en toch nog tot het laatst moment order aangenomen. Sterker nog: bestellen kan nu nog steeds.

Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?

Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!

Al 100 jaar voor