Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

automatische afschrijving kpn

Geplaatst door: jen42 op: 12-10-2011 14:47
Ik schaam me diep maar ik kom er vandaag achter dat er al jaren een bedrag van 5 euro van mijn rekening wordt afgeschreven door kpn,maar eens even een belletje gepleegd naar kpn want ik zit al vanaf 2004 bij ziggo............ en ja hoor ,ik had in begin periode van het internet een emailadres bij hetnet en ben in 2004 dus overgestapt op ziggo en jammer maar helaas waarschijnlijk niet opgezegd bij hetnet(nu kpn). en de automatische incasso is dus al die jaren gewoon doorgegaan en de factuur is al die jaren gestuurd naar een emailadres wat ik dus vanaf 2004 ook niet meer in gebruik heb................... Ik snap echt wel dat ik mijn automatische afboekingen beter moet controleren maar dat er ook nooit ,maar dan ook nooit een brief komt van hetnet/kpn is toch ook raar???dan was er echt wel eerder een belletje gaan rinkelen. Zou ik dit geld kwijt zijn(ongeveer €400) of is er kans op enige compensatie??
Reactie door stacey op 12-10-2011 15:17
Nee, geen kans op compensatie, dat emailadres is al die tijd voor jou beschikbaar geweest/gebleven, dat je het niet hebt gebruikt doet daar niets aan af, ze hebben een dienst geleverd. In feite niet echt raar dat ze jou dat niet melden, dat je overstapt betekend niet perse dat jij emailadres niet zou willen behouden als je het niet hebt opzegd.....
Reactie door tdehond op 12-10-2011 15:24
Als u niet opgezegd heeft en dus ook geen bevestiging van de opzegging heeft, heb ik er een hard hoofd in. Uit soortgelijke vragen wordt dan meestal hooguit voor een jaar terug geboekt door KPN als u daar een schriftelijk ( aangetekend) verzoek toe indient.
Reactie door valerius-2 op 12-10-2011 15:40
Zonder een reactie van conroleren ze niet of u er nog gebruik van maakt, het is en blijft ten alle tijden u verantwoording hier voor.
Reactie door robtien op 12-10-2011 20:30
u geld zult u waarschijnlijk niet terug krijgen. echter snap ik niet dat al die jaren die mail niet inactief word gezegt omdat het al die tijd niet gebruikt is word. ik krijg al jaren van wat er betaald moet worden gewoon per post en nooit per mail. heeft u toendertijd misschien aangegeven gehad dat facturen gewoon per mail kunnen komen ipv met de post. dan kan ik begrijpen dat u geen brief heeft gehad zo neit dan snap ik neit dat je nooit geen brief hebt gehad.
Reactie door birdies op 16-10-2011 03:59
Aangezien de 'recente discussies' door een zeer gefrustreerd mannetje wordt vervuild, even een 'up' van dit topic.

Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?

Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!