Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

auping boxspring

Geplaatst door: marai op: 19-12-2011 14:41
Bij firma Mets de Bedderij een Auping boxspring met matras en dekmatras gekocht voor een bedrag van bijna € 5000! Na drie mnden ontstonden er al kuilen en kreeg ik overal pijn. Na heel veel discussie met Mets, die zo'n geweldige service zou geven, contact opgenomen met Auping. Ik kwam erachter dat Mets gewoon een goedkopere boxspring had geleverd, echter zo slim omschreven op de bon dat ik geen bewijs heb dat ik de duurdere vorm heb besteld. Op hun manier heeft Mets zogenaamd er alles aan gedaan om de klachten weg te nemen door met hardere matrassen te komen enz, maar alleen op een manier, die in hun straatje paste en het verhaal van de goedkopere boxspring gewoon ontkennen! Nu Geschillencommissie erop gezet, maar ik heb geen bewijs op de bon, zeggen zij. Ook Auping is op hand van hun zo goede relatie Mets! Schandalig hoe ik opgelicht ben voor zo'n bedrag! Kijk uit dus waar je en wat je koopt. Ik snap ook niet hoe die Auping als beste uit de test van de Consumentenbond kwam met al die kuilen!
Reactie door auping nl op 20-12-2011 10:50
Geachte heer/mevrouw 'Marai', Wij vinden het spijtig te vernemen dat u niet naar tevredenheid gebruik maakt van uw Auping boxspringcombinatie. Graag willen wij u verzoeken om telefonisch (0570-681911) of per e-mail (klantenservice@auping.nl) met ons in contact te treden, zodat wij samen kunnen kijken naar mogelijke passende oplossingen. Met vriendelijke groet, Koninklijke Auping bv Klantenservice
Reactie door marai op 20-12-2011 11:09
Beste Koninklijke Auping, Ik heb uitgebreid gemaild naar jullie en er werd in eerste instantie niet eens op gereageerd. Ik moest erachter aan bellen. Daarna is de werd de productmanager van dat gebied erop gezet, die al een jarenlange relatie met Mets onderhoudt en natuurlijk die zaak niet ging afvallen. Uiteindlijk werd mij het aanbod gedaan nieuwe spiralen te kopen nota bene! met 10% korting! En dat noemde Auping oplossen van het probleem. Ik heb verzocht om onderzoeksrapporten van mijn boxspring, maar niets kreeg ik op papier. Als u wilt mag u met mij in contact treden, maar dat zal toch anders moeten gaan en niet via iemand, die al op hand van mijn tegenpartij is. Ik wil niet dreigen, maar ik zal er alles aan doen om deze slechte afhandeling van zaken aan het licht te brengen.
Reactie door nolala op 02-07-2014 19:50
Frans Mets de Bedderij lijkt hier een gewoonte van te maken. Het is mij ook overkomen. Een pullman boxspring gekocht waarvan de matrassen 1500,= per stuk kosten. Na gebruik te hebben gemaakt van de omruilgarantie, goedkopere terug gekregen. Ik heb nog gevraagd welke matras ik nu zou krijgen. De verkoper vertelde mij dat ik dezelfde matras, maar dan aangepast terug zou krijgen. Na contact met Pullman blijkt dit een broodje aap verhaal. Ze hebben gewoon een goedkope matras in geleverd. Al bij de aankoop had ik een raar gevoel, want ik heb bijna moeten smeken om de juiste omschrijving op de aankoopbon te krijgen. In eerste instantie stond er alleen Pullman Goldline. Maar binnen de Goldline heb je drie verschillende matrassen, variërend van 1000,= tot 1500,= euro. Wij hebben betaald voor de Goldline Luxery (1500.=) en de Premier van 1000,= euro of zelfs de Silverline Excellence van 800,= geleverd gekregen.

Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?

Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!