Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

ASR/ Directbank kan geen antwoord geven

Geplaatst door: marjavb op: 09-05-2014 14:33
De ASR is deels overgenomen door Directbank. Hierdoor hebben 2 weken geen mutaties kunnen plaatsvinden. Mijn verzoek om toestemming te geven voor het uitbetalen van de beleggingsekening moet nog steeds in behandeling genomen worden. Niemand kan zeggen hoe lang dit gaat duren. Over een half jaar heeft u het geld wel, Zijn er meer mensen die tegen een muur van onwil aanlopen bij ASR/ Directbank. Inmiddels is de verkoop van het huis een week later en heb ik €500 extra notariskosten moeten betalen. Wie heeft een advies.
Reactie door tijger1 op 09-05-2014 16:03
Spelen er dan drie zaken? De mutaties, de beleggingsrekening en de verkoop van een huis? Als u een klacht hebt over ASR/Direktbank moet u die schriftelijk indienen en een termijn stellen, waarin u een oplossing/reactie verwacht. Reageren ze niet of is de oplossing niet naar tevredenheid, dan kunt u een klacht indienen bij het Kifid. Zie Google voor het adres en de procedure.
Reactie door 1953 op 10-05-2014 02:42
Is dit niet te persoonlijk situatie dat dit eigenlijk bij 'Vraag & beantwoord' thuis hoort?
Reactie door marjavb op 11-05-2014 17:37
Dat zou best kunnen. Ik zal het probleem ook daar neerzetten. Ik heb (gelukkig) dit soort dingen nooit eerder bij de hand gehad.

Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?

Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!

Al 100 jaar voor