Arrogantie van KPN
Geplaatst door: sjoerddekoning op: 29-04-2011 18:17
Beste mensen,
Nadat ik al tientallen keren contact heb gehad met de KPN over het opzeggen van contract, ben ik nu einde raad.
Het zit zo: een goede vrind van mij is terminale kanker patiënt, hij is vanaf zijn borst volledig verlamd waardoor hij nu al anderhalf maand in ziekenhuis ligt. Voorheen wonde hij in Bussum waar hij een internet plus bellen KPN contract had. Drie maanden geleden is hij verhuist naar Amsterdam omdat hij wist dat hij in het einde van zijn levensfase verkeerde en dichtbij ons wilde zijn (hij heeft verder geen familie en niemand). Bij het verhuizen heeft hij KPN gebeld en laten weten dat hij de contract naar Amsterdam wilde verhuizen, wel met een uitbereiding, digitale TV en HD recorder. Omdat hij eventuele in zijn nieuw huis een alarm zou nodig hebben, heeft hij aan KPN gevraagd om de contract z.s.m. te laten ingaan. Maar een van de KPN medewerker heeft ons toen geadviseerd om een nieuwe contract af te sluiten i.p.v. oude contract meenemen, omdat dat veel sneller zou gaan en de oude contract zou automatische beëindigd worden op het moment dat de nieuwe contract in werking trad. Zo gezegd zo gedaan. Maar nu is de nieuwe contract allang ingegaan maar de oude is nog altijd niet beëindigd.
Hij ligt in ziekenhuis en ik ben door hem gemachtigd om namens hem alles te regelen. Daarom heb ik al meerdere keren KPN gebeld en gevraagd waarom de oude contract nog loopt. Ik werd gevraagd om een kopie van legitimatiebewijs (van mij) en kopie van machtiging te versturen, en dat heb ik uiteraard ook gedaan. Vandaag belde ik weer om te vragen waarom het nog steeds niet in orde is. Hun antwoord is: zij kunnen de contract niet stopzetten omdat deze tot augustus loopt! Een collega van mij (op de VU) adviseerde mij vandaag om juridische stappen te ondernemen. Ik heb al veel geld uitgegeven om KPN steeds te bellen, en daarnaast heb ik een drukke baan. Zij zijn, dankzij hun arrogantie, al 100 duizend klanten kwijt, en als het zo door gaat dan moeten zij vrezen voor hun bestaan! Ik ben de arrogantie en de manier waarop zij ons behandelen meer dan zat! Wat zouden jullie mij adviseren?
Alvast bedankt,
Reactie door rjw op 29-04-2011 22:22
Nog even geduld en dan komt kpn ongetwijfeld in buitenlandse handen en ben je van ze verlost....
Reactie door yetje op 29-04-2011 22:54
Soms is het een kwestie v/d juiste persoon aan de telefoon of balie te krijgen die je wel helpt, en niet blind staart op achterlijke regels waar je nu door hun toedoen tegen aan loopt. Ik zou zeggen als jijzelf niet overtuigend genoeg bent, neem iemand mee
die de andere partij wel kan overtuigen, ik bedoel iemand met mondelinge overwicht ...
ik heb een keer gehad dt ik meerdere malen naar kpn winkel ben gegaan met een klacht... ik werd eigenlijk steeds van kastje naar muurtje gestuurd, tot een kennis zei: heb je het do-avond geprobeerd werkt een aardig (buitenlands :) persoon die weet wat dienstverlening is.. en jaa hoor gelukt!
Reactie door conny2 op 30-04-2011 09:43
Hoi Sjoerd, mijn probleem werd (na vele keren bellen) opgelost na een stevige e-mail. Kennelijk kwam die bij de juiste persoon terecht, ik werd gebeld en deze medewerker heeft alles in een keer opgelost. Het is de kunst zoals Yet zegt om de juiste medewerker te vinden.
Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?
Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!