Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

anbs scooterhulp

Geplaatst door: barbara1604 op: 02-06-2012 11:23
KLACHT WORDT GEEN LID 2 jaar geleden een nieuwe scooter gekocht. Een pechhulp dienst afgesloten bij ANBS Scooterhulp. Vanmorgen pech gekregen en de scooter even de 2 straten naar mijn huis geduwd omdat mijn gsm thuis lag. Netjes gebeld en er werd opgenomen : met John. Heel kort en bot. Ben ie lid?? Was de code ?? Zeer onproffesioneel en onbeschoft. Nee ik kom u niet halen want de scooter staat thuis, dan had u maar moeten bellen toen u pech had onderweg. Ik komt niet. Afijn ik was de toon van het gesprek zat en wenste de achternaam van deze John zodat ik een klacht kon indienen bij zijn baas. Ja ik ben de baas en als u niet blij bent dan hang ie maar lekker op. ...... Dat is ANBS Scooterservice !!!
Reactie door mahadma op 02-06-2012 15:26
Ik kan het in de algemene voorwaarden en op de site niet vinden, maar het is toch pechhulp "onderweg" en je defecte scooter staat inmiddels thuis. Dat kàn een oorzaak zijn van de weigering. Heb je zelf ergens papieren waarin staat dat het alleen pech hulp onderweg is of ook vanuit je woonadres? Ik kan mij voorstellen dat je vanuit thuis een favoriete scooter reparateur hebt. En als het uitsluitend pech hulp onderweg is zijn ze geen bezorgsysteem om je scooter bij je "eigen" reparateur" te brengen.
Reactie door barbara1604 op 02-06-2012 19:35
Ja dus als ik naar huis was gelopen en mijn scooter had laten staan dan had hij me wel naar de scooter winkel gereden om de scooter te laten repareren. Om de scooter dan 2 straten verder had gestaan ??? Grote onzin dus ! De scooter moest naar de scooter winkel
Reactie door barbara1604 op 02-06-2012 19:41
Ik lees nu dat de scooter service anbs op 8 mei 2012 failliet is verklaard door de rechtbank Dordrecht !!!!
Reactie door mahadma op 02-06-2012 20:30
Los van je post van 19:41, Grote onzin dus Als, en ik bedoel àls, de voorwaarde van pechhulp ook als pechhulp onderweg gezien moet worden, zie ik niet waarom je zegt Grote onzin dus. Je bent ooit akkoord gegaan met bepaalde voorwaarden, dus moet je daar ook de gevolgen van nemen.
Reactie door scooterdealer op 10-09-2012 19:55
er is bij elke organisatie een reglement en deze is goed gekeurd door K.v.K. enz. dus elke ondernemenig dient deze opgestelde regels in acht te nemen. ik lees dit hier, maar vind het een beetje flauw. indien de scooter bij normaal onderhoud bij een dealer is en u is gewoon een jaarlijkse klant zou een belletje naar de dealer voldoende moeten zijn geweest om u probleem op te lossen. Maar mensen die zich bij bonden aansluiten ontwijken meestal uit gemakzucht en besparing de onderhoudbeurten of knoeien zelf wat aan en gaan er dan vanuit dat het wel goed komt. het is net als de wegenwacht het is voor even goed maar is er geen vervolg bij een dealer moet je straks weer bellen. Aan de anderekant is het niet netjes een klant onbeschoft te benaderen dit moet voldoende zeggen over die organisatie
Reactie door de eelco op 11-09-2012 12:26
beste barbara.Deze bond is al eerder aan de orde geweest.Door theknitter op 12 januari 2012 om 10.36 uur.Ik heb toen zelf gebeld en contact gehad met jhon en die vertelde een mooi verhaal waar achteraf totaal niks van klopte. Ben blij om tehoren dat hij falliet is.De anwb heeft volgens mij ook een scooter hulpdienst.Misschien is dat wat voor u.Succes met u scooter.

Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?

Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!