Alles van Ziggo
Geplaatst door: nadina01 op: 18-09-2009 14:39
Bij deze wil ik toch een beklacht doen over Ziggo. de dag dat de rotzooi van ziggo binnen kwam begonen meteen de problemen De verbindingen waren slecht en de klantenservice zoals gewoon lijk niet te bereiken. Naar veel gebel en gemail werd er geen actie ondernomen. Omdat wij het zat waren dat er op geen enkele wijze werd gereageerd hebben wij ziggo in gebreke gesteld met de hoop dat men er wat aan zou doen.
Maar niet is minder waar als je hun eindelijk te pakken krijgt en je smeekt ze om een monteur te sturen geven ze niet thuis met een resetje van de modem die hij het ook weer was hun mening. En ja hoor hij deed het weer maar naar een uur deed hij het alweer niet dus weer bellen en wederom met een resetje kom je er wel een monteur sturen daar doen ze niet.Naar anderhalf jaar en veel brieven en mails en telefoonsgespreken besluit Ziggo eindelijk een keer een monteur te sturen. Deze montuer loste de technische problemen binnen 5 min op. Ziggo had namelijk verkeerde aansluitmatriaal geleverd en dit is al meer dan 2 jaar bekend zoals de monteur aangaf : "U heeft waarschijnlijk een oud pakket gehad waarbij het matriaal nog niet is vervangen".
Uiteindelijk krijg je dan een telefoontje van de afdeling Klachtenmanagment Zuid west. Deze man zal zorgen dat alles word op gelost en zou worden geregeld. Nou niks is minder waar omdat wij ziggo in gebreke hebben gesteld. hebben wij dus de betaling opgeschord hij zou een voorstel doen om tot een oplossing te komen tot deze kosten. Volgens de AV van ziggo is het zo dat als een product niet of gedeeltelijk slecht werkt dan hoef gen niet de abonnemetskosten te betalen. Niks is minder waar ziggo weigerd gewoon hun eigen AV na te komen vraag je aan de medewerker waarom hij dit doet geeft hij geen reactie en geeft meteen aan dat de incasso procedure verdergaat en daarmee klaar. Hierna word je weer gebeld door de incasso afdeling met de vraagt tot betaling van alles als je bij deze man aangeeft dat wij hun ingebreke hebben gesteld en dat eerst het een en andere moet worden opgelost maakt deze man afspraken die hij net als alle andere medewerkers van Ziggo die niet na. Vervolgens kregen we afgelopen woensdag een afsluitbrief. heeft. En dan krijg je telefoon van de klachten afdeling en ja hoor wederom dezelfde man met het verhaal ik ben de leidingevende van mijn afdeling en ik bepaald dat je dit met mij moet oplossen. JAJA leidinggevende vandaar dat je alles met je leideinggevende moet bespreken. Maar wat blijkt wij zijn akkoord gegaan met zijn voorstel en omdat we nog niet betaald hebben is de procedure verdergegaan wat een oplichter. wij zijn namelijk met geen enkele voorstel akkoord gegaan alle contacten zijn via mail gegaan dus we hebben alles zwart op wit maar telefonisch zegt hij heel wat anders ook het feit dat hij aangaf dat eht niet ziggo zijn probleem is dat men brieven en mails kwijt raakt maar die van hun klant ineens kan men maar 2 meldingen vinden en verder niks. Als ik dat hoor weet ik meteen weer waarom ik weg was gegaan in 2005 bij casema. Maar ach hij komt met een nieuw voorstel omdat hij dingen in procenten ziet en niet zoals de AV is. en ja hoor vandaag een mail ontvangen met een voorstel je lol kan niet op wederom worden de AV niet na gekomen. En geeft men aan dat als dat hij de afsluiten gewoon doorlaat gaan wat dat is namelijk een pressie middel om te gaan betalen. Ach ja, iemand in gebreke stellen is dat ook maar dat begrijpen hun niet. Ziggo probeert gewoon onder hun verantwoording uit te komen. ziggo maakt fouten en de klant is de sjaak. Overgens sluit hij de mail af met doe mooiste worden die er zijn. "als u akkoord gaat met het voorstel moet u alles meteen in één keer betalen. Ik kan niet garanderen dat de afsluiting dan niet doorgaat.
wij hebben sinds july van dit jaar interactive televisie van ziggo waarbij je films kunt bekijken wanneer het jou uitkomt,maar de films zijn zo slecht dat we bijna niks kunnen zien,we krijgen niks als storingen te zien,dan geeft is aan als we een film aan het laden zijn,foutmelding of netwerkfout,waardoor we geen film kunnen bekijken, wie heeft dit probleem ook ?????. we hebben al zo vaak naar ziggo gebeld,maar die zeggen elke keer wel iets anders,volgens mij weten ze niet hoe het allemaal werkt, maar we moeten er wel voor betalen.
augustus dit jaar adverteerde ZIGGO met een aanbieding van alles in 1. televisie, telefonie en internet, aangezien wij al internet en televisie van ziggo ontvingen, het abonnement per maand 49,95 zou gaan bedragen vor al dat moois, besloten wij van deze aanbieding gebruik te maken.
een vriend van ons heeft een Humax IR.HD5000C recorder, haarscherp beeld,(v.a.142 euro,) maar de Humax met harde schijf HumaxiHDR5050 zou het helemaal zijn.(v.a 304,= euro) te verkrijgen.
beide recorders krijgen op revieuws beide een 8.9 door gebruikers.
voor de ontvanger kreeg je 100 euro korting, zoals: digitale ontvanger, normaal 99 euro, nu gratis.high definition ontvanger, normaal 199,== nu 99 euro. een harddisc recorder, normaal 329,= euro nu 229,= euro en er zou een gratis installatiepakket , smartcard, installatie telefoon en ontvanger door een monteur toe behoren.
wij besloten voor de optie alles-in-1 plus, met een harddisc recorder met harde schijf.
na veel afspraken die door Ziggo zijn verzet, krijgen we vandaag een recorder thuis.
wow!!! een SAMSUNG DCB-P850R, een snelle inspectie op internet leert mij dat de prijs voor deze recorder v.a 173,= euro is!! de gemiddelde waardering een 7, en de gemiddelde degelijkheid een 4,4.
nou, dat was het wachten waard! Zou Ziggo denken dat wij achterlijk zijn? zomaar een gedachte.
aanbieding: een hardiscontvanger van 329,= euro voor 229,= euro? is dat even lachen.
laat mij eens even zien, zelfs als zou ik een samsung whatever willen, dan zou ik toch zeker niet bereid zijn meer te betalen aan ziggo, dan wanneer ik het zelf zou bestellen? zou je denken. ergo: Ziggo besteelt mij voor een bedrag van 56 euro PLUS mijn beloofde 100 euro korting, vanwege de zomeraanbieding alles-in-1 pakket zie bovenstaande.
samsung 173 euro op internet, nu aan Ziggo te betalen 229,= euro.
samen met de korting jat Ziggo mij van 166 euro, en bezorgd Ziggo mij veel ergernis en hoofdpijn.
Gelukkig kon ik via een email een klacht indienen, wat ik heb gedaan en verzonden om 11:56 vanmorgen, binnen 4 uur zou ik bericht terug ontvangen.
Nu, ruim 4 uur later, inderdaad, nog steeds geen bericht van Ziggo.
ben benieuwd naar reacties, ik hou jullie op de hoogte.
Anna.
Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?
Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!