Albert Heijn
Geplaatst door: jazz99 op: 11-08-2014 00:23
Af en toe doe ik boodschappen bij de Albert Heijn. Soms zie ik aantrekkelijke acties staan. Bijvoorbeeld alle smoothies voor 2 euro. Dan hebben ze een actiebak gevuld met 'smoothies'. Wat bleek toen ik bij de kassa stond er ging niks van af dus ik vroeg bij de balie hoe dit komt. Hebben ze de bak voor 3/4 gevuld met sap en niet met smoothies. Gelukkig had ik dit door maar er zijn ook mensen die er bij de kassa niet op letten. Zo was er laatst ook een actie 'alle lipton thee 1 euro*' *alleen de kleine verpakkingen. Maar waarom is de bak dan voor 3/4 gevuld met grote thee verpakkingen? Dit is gewoon misleidend!! En ik zeg het steeds bij de klantenservice en het enige wat ze doen is hun excuses aanbieden maar ze blijven door gaan met hun misleidende 'acties' in de hoop dat er mensen zijn die niet goed opletten wat ze pakken.
Reactie door mahadma op 11-08-2014 00:49
Noem mij één al of niet groot grutter die 100% perfect is en ik ga daar direct al mijn boodschappen doen. U kunt uw vraag met alle gruttersnamen stellen.
Je moet gewoon goed opletten en voor het verlaten van de winkel je bonnetje goed nakijken. En dat geldt voor elke (groot)grutter.
Reactie door 1953 op 11-08-2014 03:55
Zet het ook bij TIPS als TIP!
Je moet bij AH, de andere ook, goed opletten want net dat ene product is dan uitgesloten t.o.v. de andere producten in de promoties (= is Vlaams voor aanbiedingen).
Bij de verantwoordelijke (= Vlaams voor bedrijfsleider) gaan beklagen dat het verwarrend is dat andere producten bij de promoties staan die er niet in de promotie is.
Kan het aan de hand van mijn handscanner zien of het juist is: promotie of geen promotie!
Reactie door flessebon op 11-08-2014 10:18
Perfecte supermarkten bestaan niet, dat is ook niet het onderwerp dat Jazz99 aankaart. Sommige winkels zoeken gewoon het randje op omdat managers worden afgerekend op omzet en gewerkte uren, daar bestaan richtlijnen en doelen voor. Wie de beoogde doelen niet haalt krijgt problemen met de rayonmanager en het hoofdkantoor. Dat maakt mensen creatief.
Reactie door jazz99 op 11-08-2014 16:47
Quote: mahadma schreef op maandag 11 aug 2014, 00:49: Noem mij één al of niet groot grutter die 100% perfect is en ik ga daar direct al mijn boodschappen doen. U kunt uw vraag met alle gruttersnamen stellen.
Je moet gewoon goed opletten en voor het verlaten van de winkel je bonnetje goed nakijken. En dat geldt voor elke (groot)grutter.einde Quote ik let altijd goed op maar er zijn ook mensen die dat niet doen. Het is gewoon misleidend.
Reactie door pieterwolters op 11-08-2014 18:14
Ik had pas ook zoiets: pak ik een brood uit het schap bij de supermarkt, kom ik thuis en is het witbrood. Terwijl het naast het bruinbrood lag. En ik ga natuurlijk niet kijken wat ik in mijn mandje gooi, dat snap je wel.
Reactie door pieterwolters op 11-08-2014 18:15
Quote: flessebon schreef op maandag 11 aug 2014, 10:18: Perfecte supermarkten bestaan niet, dat is ook niet het onderwerp dat Jazz99 aankaart. Sommige winkels zoeken gewoon het randje op omdat managers worden afgerekend op omzet en gewerkte uren, daar bestaan richtlijnen en doelen voor. Wie de beoogde doelen niet haalt krijgt problemen met de rayonmanager en het hoofdkantoor. Dat maakt mensen creatief. einde Quote
Zoals de waard is.....
Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?
Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!