Al jaren te hoge Netwerk kosten betaald
Geplaatst door: nancy whitten op: 28-08-2015 17:50
Ik kwam er deze week bij toeval achter dat ik Jaarlijks meer dan 700€ aan netwerkkosten betaal, doordat ze bij mij 3x 35 Ampere berekenen, inplaats van de 3x 25 A. .. Nu krijg ik zeer waarschijnlijk wel [ maar : 5 jaar hiervan terug!!!!en die andere 8 jaar is dit jammer dan??
Reactie door mahadma op 29-08-2015 00:32
Verjaring werkt twee kanten op. In uw voordeel en uw nadeel. Dus dit zou best eens kunnen kloppen.
Reactie door tijger1 op 29-08-2015 13:03
De vordering is inderdaad na vijf jaar verjaard, maar u kunt het overige wel verrekenen met nieuwe nota's van de netwerkbeheerder.
Lees hier.
http://wetten.overheid.nl/BWBR0005289/volledig/geldigheidsdatum_29-08-2015#Boek6_Titel1_Afdeling12_Artikel131
Laat u bijstaan, bijvoorbeeld door het Juridisch Loker hoe u dat moet aanpakken,
Reactie door carola.83 op 29-08-2015 13:07
De grootte van je aansluiting (en de daarbij behorende kosten) telt volgens mij pas mee sinds 1/1/2009 (capaciteitstarief).
Reactie door tijger1 op 29-08-2015 13:27
Lees ook eens hier. U zou dus eind 2008 over dat capaciteitstarief een brief gehad moeten hebben.
https://forum.www.radartv.nl/viewtopic.php?f=51&t=65664
Kassa
Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!