AH mobiel servicedesk is niet bemand
Geplaatst door: todo33 op: 08-06-2012 11:32
Ik heb recentelijk een sim only prepaid gekocht bij Albert Heijn. Na installatie in mijn ipad blijk ik een mobiel account te moeten aanmaken. Vervolgens probeert de ipad een verbinding te maken met een website wat niet lukt.
Ik heb eerst een email via de website van ah mobiel gestuurd. Na 5 werkdagen geen reactie gekregen. Ook geen bevestiging ontvangen. Vervolgens gebeld naar een 0900 nummer a 22cent per minuut. Diverse menuopties geprobeerd. Ik krijg steevast een verwijziging naar de website waar mee informatie staat. Er is geen menuoptie "overige vragen" of "doorverbinden" dus mijn vermoeden is dat er geen mensen zitten achter deze servicedesk van Albert Heijn.
Heeft iemand wel een mens aan de lijn gehad?
Reactie door zoekster op 08-06-2012 12:05
Er is een schriftelijke mogelijkheid om uw klacht bij AH mobiel neer te leggen.
AH Mobiel Klantenservice, Antwoordnummer 30573, 3030 WB Rotterdam.
Als u er dan nog niet uitkomt kunt u uw klacht neerleggen bij
de geschillencommissie Telecommunicatie, Postbus 90600
2509 LP Den Haag.
Reactie door tdehond op 08-06-2012 14:01
Dan houdt AH zich ook niet aan de melding dat binnen 3 dagen antwoord gegeven wordt.
AH Mobiel zal uw vraag binnen 3 werkdagen beantwoorden.
Ik vraag me af of u met een Ipad gebruik kunt maken van prepaid internet via AH, gezien de info op deze site:
klik hierklik hier
Reactie door todo33 op 11-06-2012 15:41
AH Mobiel klantenservice maakt het nog bonter. Na 6 werkdagen heeft iemand blijkbaar eindelijk het bericht dat ik via de website had achtergelaten gevonden. En de oplossing is .....
Geachte heer/mevrouw ,
Hartelijk dank voor uw e-mail aan AH Mobiel.
In dit geval wil ik u verzoeken om uw vraag opnieuw te stellen via het volgende formulier:
http://www.ah.nl/mobiel/article.jsp?trg=mobiel/prepaid.internet.vragenformulier.
Dit formulier komt namelijk op een andere afdeling terecht die deze vraag verder voor u kan behandelen. Helaas hebben wij niet de mogelijkheid om uw vraag door te sturen.
AH Mobiel vertrouwt erop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.
Reactie door mokassa op 14-06-2012 15:16
Via Twitter klagen levert bij AH meestal snelle reacties op. In eerste instantie zullen ze waarschijnlijk proberen het bos in te sturen, maar een beetje aandringen kan heel effectief zijn. Of het ook bij AH Mobiel werkt, weet ik niet, maar het valt te proberen. Succes.
Reactie door thcdenboer op 15-06-2012 14:44
kol1'
ach voor kruidenierswaren moet U bij de kruidenier zijn, voor telefoon diensten bij de telefoonprovider.
Reactie door tdehond op 15-06-2012 15:22
Aardige variant op:
"wij hebben uw klacht drie weken geleden ontvangen. Wij nemen aan dat deze nu is opgelost".
Maar goed, de link leidt naar een vragenformulier. Ik wacht met belangstelling op een verslag van de hopelijk goede afloop.
Quote: todo33 schreef op maandag 11 jun 2012, 15:41: AH Mobiel klantenservice maakt het nog bonter. Na 6 werkdagen heeft iemand blijkbaar eindelijk het bericht dat ik via de website had achtergelaten gevonden. En de oplossing is .....
Geachte heer/mevrouw ,
Hartelijk dank voor uw e-mail aan AH Mobiel.
In dit geval wil ik u verzoeken om uw vraag opnieuw te stellen via het volgende formulier:
http://www.ah.nl/mobiel/article.jsp?trg=mobiel/prepaid.internet.vragenformulier.
Dit formulier komt namelijk op een andere afdeling terecht die deze vraag verder voor u kan behandelen. Helaas hebben wij niet de mogelijkheid om uw vraag door te sturen.
AH Mobiel vertrouwt erop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.
einde Quote
Reactie door elios op 25-06-2012 12:04
Ik heb net met klantenservice van AH mobiel gebeld - ik moet eerlijkheidshalve zeggen dat ik met de eerste ronde van het keuze-menu ook met een kluitje in het riet gestuurd werd, maar ik heb gewoon een andere route genomen en daar wordt wel de mogelijkheid van het spreken met een 'echte' medewerker geboden.
Deze wist meteen de oorzaak van het probleem en heeft me zeer adequaat, snel, en deskundig geholpen!
het vergt enige inventiviteit om iemand aan de lijn te krijgen, maar de reactie was daarna prima!
Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?
Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!