Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

AH klant-onvriendelijk

Geplaatst door: boodschapper op: 17-07-2009 21:08
Als je een keer wil ervaren hoe het is om onbeschoft en onvriendelijk behandeld te worden, moet je vooral een keer gebruik maken van Albert.nlBetaling per PIN of automatische incasso is verplicht (geen probleem). Maar na 8 jaar trouwe klant te zijn bij Albert.nl (wekelijks besteld), mislukt een incasso poging. Na melding van Albert, direct de betaling geregeld (was al in april en is ook direct overgemaakt naar de rekening van Albert). Krijg ik zojuist van Albert te horen dat ik geen boodschappen meer mag bestellen omdat er openstaande rekening is !!!!!!Diverse keren Albert.nl geïnformeerd dat betaling wel degelijk was uitgevoerd en dit is ook TWEE KEER bevestigd door Albert.nl zelf. Maar "het systeem" zegt dat wij al maanden een niet betaalde rekening hebben. Werkelijk!!!!Ik denk dat de C1000 aan de overkant van de straat blij is met deze Albert uitglijder.Zeg maar dag met je handje!!!!
Reactie door onbekende gebruiker op 18-07-2009 18:46
Reactie door onbekende gebruiker op 18-07-2009 19:32
bestaat Albert al weer 8 jaar ?
Fijne webwinkel ,bestel er al jaren en bevalt mij uitstekend!
Ben boodscappen wezen doen bij C1000 kom daar perzikken en Nectarines tegen 099 eurocent per kilo, kom bij AH 099 eurocent per pond hoe kan dat nu 2 x zo duur dus zijn er altijd nog mensen die bij A'H kopen de zegeltjes waardoor dus 1 eur krijg als een flink bedrag uit hebt gegeven maar die heb je dan al minstens 5x betaalt aan duurdere producten die ergens anders een stuk goedkoper zijn.
Kan je dus zien dat de mensen niet prijs bewust gaan kopen., maar ja die hebben waarschijnelijk teveel geld.
Als je zelf niet vriendelijk bent, kun je dat ook niet ontvangen.
Akino
Het is weer hamsteren bij Albert Heijn. Soms lijkt het erop dat dit hamsteren vooral voor AH geldt. 2e artikel gratis wordt er luid en duidelijk via de media gemeld maar als je op je kassabon kijkt krijg je soms helemaal geen 2e gratis. Dit is mij nu al voor de vijfde keer overkomen. Dom van me dat ik de bon meestal thuis pas controleer. Vandaag dus weer het geval; weer opbellen, weer het antwoord komt u maar terug naar de winkel dan krijgt u uw geld terug. Als je verplicht bent om met de auto te gaan dan ben je je korting al weer kwijt. Steeds weer krijg je het excuus dat het hoofdkantoor sommige artikelen niet in de computer heeft gezet en zij er dus niets aan kunnen doen.
Mensen wees gewaarschuwd en controleer je kassabon als je wilt "hamsteren"!!!! Soms heb ik het gevoel dat ik me steeds weer laat verleiden om Albert Heijn te spekken met hun hamsteren. Toch trappen we er met z'n allen weer vrolijk in.
Tijdens het boodschappen doen bekijk ik altijd goed naar de vermelde prijzen op het schap. Of ik nu bij de AH,C1000 of de Dirk ben,er is altijd wel iets mis op de kassebon.
Vandaag kwam ik bij Dirk op de 50% korting actie af van de Axe. Er stond boven de Axe alleen een bord 50% korting en geen prijs. Ik moest maar gaan kijken op het schap en daar 50% van. Het schap gaf bij de Axe Click €3.15 aan. Op de bon stond deze voor €3.29 en dan 50%. toen ik dit aan gaf werd het bordje van de €3.15 verwijderd met de woorden: zo nu kost alles weer €3.29 en dan de korting....

Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?

Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!

Al 100 jaar voor