ah dvd ereivisie live
Geplaatst door: murphy75 op: 07-02-2009 17:01
goeiemiddag,
heb een paar weken geleden zo'n dvd bij de a.h gekocht om 2 maanden gratis eredivisie live te kijken maar heb na vele malen bellen en een hoop valse beloften nog steeds geen beeld mogen ontvangen.... telkens werd mij belooft dat ik binnen 48 uur kon kijken maar zie nog steeds niks, we kregen afgelopen woensdag een net mailtje van UPC dat het aanmelden voor de eredivisie live actie wat problemen opgeleverd had maar dat mijn aanvraag op donderdag 5 februari 2009 verwerkt zou worden, dus dacht ik , mooi van het weekend lekker voetbal kijken... maar helaas nog steeds niks geen beeld, heb vanmorgen maar weer een 28 min. in de wacht gezeten en er werd mij verteld dat ik voor 4 uur vanmiddag beeld moest hebben anders.... jawel... even terug bellen.... zo gezegd zo gedaan ... nu vertelde ze me dat ik nog 72!!! uur moest wachten voor dat ik kan kijken
... MAAR ik zou vanavond wel eredivisie live kunnen kijken tegen betaling van 9 euro 95, toen ik vertelde dat ik dat geld allang had betaald aan belkosten kon mevr. me ineens heel slecht verstaan
fijne actie van AH en UPC!!
zijn er nog meer mensen die hier problemen mee hebben / hadden??
vriendelijk groet, Murphy
En als je zo'n gratis live dvd hebt, en je wilt deze live eredivisie van ah activeren moet je inderdaad wel digitale tv hebben, maar je zit dan ook gelijk aan een jaarcontract vast. Er is pas een heel stuk bij Kassa geweest. Wat over die actie gaat.
Hallo
Heb 3 weken geleden EredivieLiveDVD gekocht bij AH en deze direct via actiecode geactiveerd.
Ben klant bij Tele2. Heb die gebeld. Er werd mij daar verteld dat ik niet was aangemeld door EredivieLive. Heb die gebeld en er werd gezegd:" het is hier heel druk, maar ik zal u NU direct nogmaals aanmelden, momentje aub"even later........u bent nu aangemeld bij tele 2".
Ik heb daarna 2 dagen gewacht en weer Tele 2 gebeld met de vraag of ErediviseLive mij had aangemeld. Het antwoord was: "Als u 2 maanden gratis abonnee bent geweest, vragen wij u of u abonnee wilt worden". Waarop ik heb geantwoord: "Juffrouw dat was mijn vraag niet. Ik wil graag weten of ik bij u ben aangemeld?" Na enige minuten wachten: "Meneer, we gaan hier een signalering van maken, die naar het hoofdkantoor gaat " ?????????
Om de een of andere reden wil men mij dus niet zeggen of ik wel of niet ben aangemeld.
ze sturen je aan alle kanten het bos in! Een ding betalen dat moet je niet doen en stel ze ingebreke wegens wanprestatie. Het is een oplichters bende.
vragen bellen of maail me maar. sterkte
[edit redactie:
had de moet al opgegeven maar was net even aan het zappen en zag tot mijn stomme verbazing dat ik nu wel op eens beeld heb van eredivisie live.....
jammer dat dit zo lang heeft moeten duren maar dat komt waarschijnlijk omdat ze bij o.a UPC er vanuit gingen dat 'wij' toch wel hun klanten'SERVICE' zouden bellen en zo de GRATIS voetbal kijk actie toch nog winstgevend konden maken.
nu maar afwachten of het ook wel echt gratis is ....
(beter van wel, lol)
reactie hierboven is van mij, (vergeten in te loggen
)
groet, Murphy
Ik heb via de bekende DVD van AH 2 maanden gratis Eredivisie Live. Na aanmeldin op de site bij Eredivisie live heb ik twee weken gewacht en vervolgens Ziggo gebeld met de vraag wanneer ik kon verwachten signaal tte krijgen op het kanaal. Tot mijn verbazing zij de medewerkster van Ziggo dat zij helemaal geen overeenkomst met EL hadden. Ik kon me natuurlijk wel via haar aanmelden. Toch maar niet gedaan. Weer twee weken later kwam ik er via het zappen achter dat er plotseling toch een signaal op het kanaal door kwam. Verrassing.
Vandaag belde ik op om door te geven dat ik het na deze twee proefmaanden voor gezien houdt. € 14,95 per maand vind ik te veel van het goede. Ik vroeg hoe het terugstorten van de abonnementskosten was geregeld. (Actie) Ik moest daarvoor EL bellen. Gedaan.
De medewerkster van EL vertelde me dat ze alle gegevens inclusief mijn bankgegevens door zouden krijgen van Ziggo en zij zouden mij dan het geld terugstorten. Ik vroeg vervolgens hoe dat kon zonder dat ik mijn toestemming had gegeven aan Ziggo voor het verstrekken van mijn gegevens. Dat is gewoon zo geregeld was het antwoord.
Nu wil ik natuurlijk wel graag die 30 euro terug maar iets bleef bij me knagen. Als Ziggo mijn gegevens zomaar aan EL mag geven wie krijgt die dan nog meer? Mag dit zomaar?
Ziggo gebeld. Zij bevestigen dit verhaal. Mijn vraag over hoe de bescherming van mijn persoonlijke gegevens is geregeld kon niet worden beantwoord. Ik blijf het een vreemde zaak vinden. Op zijn minst zou ik ergens toestemming moeten geven om de overdracht van gegevens mogelijk te maken, toch?
Vriendelijke groet Sjoerd Nijhuis
Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?
Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!