Adobe Indesign
Geplaatst door: papapyrus op: 17-02-2009 08:25
In het verleden wel eens een spelletje voor de kids gekocht op
internet, werkelijke waarde €80,- en betaald €5,-. Het grafische
opmaakprogramma Adobe Indesign kost nieuw ruim €800,-. Op
Marktplaats zag ik het staan voor €15,-. Helemaal legaal zal dit niet
zijn, maar koop ik hier nou een werkend programma of een virus
verstopt in een
mooi pakketje waar ik nog voor betalen mag ook?
Reactie door onbekende gebruiker op 17-02-2009 09:33
Het is in ieder geval 15 euro weggegooid geld.Immers je betaalt 15 euro en dan heb je nog steeds een illegale versie.Dan kun je het net zo goed illegaal copieren of downloaden voor niets, dan is ie ook illegaal.
Reactie door papapyrus op 17-02-2009 10:04
...en dat is dan juist het probleem, in het NL is-ie niet te downloaden
Kassa
Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!