Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

AD | Het grote buurtonderzoek

Geplaatst door: 1953 op: 07-09-2014 04:03
Het AD (Algemeen Dagblad) startte een enquête HET GROTE BUURTONDERZOEK! Wat wil het AD met deze (demografische) gegevens mee doen 'Dit-mag-wel-in-krant'? Natuurlijk steekt hier een addertje onder het gras. En wat is dat addertje, wat schuilt erachter dit buurtonderzoek? Als dank twee weken het AD gratis - het lokkertje! - in de brievenbus als promo en na die twee weken zit u waarschijnlijk na die bekende drie 'Ja's' aan een AD-abonnement vast. Vul het formulier zeker niet in. Maar u wel?
Reactie door sjoppie op 07-09-2014 07:13
wij hebben laatst ook een enquêteformulier bij de post gekregen uitgaande van de gemeente, waarschijnlijk te weinig deelname en heeft de gemeente de krant benaderd. Overigens kunt u bij het invullen ja ik ben abonnee aanklikken om van een abonnement verschoond te blijven. KLIK KLIK
Reactie door aurora1 op 07-09-2014 13:32
Heb je het AD zelf al gevraagd wat ze met dat buurtonderzoek willen doen? En....ga je nu elke actie voor een periode een gratis krant (of tijdschrift) hier melden? Je bent er zelf bij om te kunnen weten of je aan een abonnement vast zit, gewoon de voorwaarden lezen, zoals je met Ziggo destijds ook had kunnen doen. Overigens doet het CPB al jaren dergelijke onderzoeken.
Reactie door valerius-2 op 07-09-2014 22:52
U doet vrijwillig mee zonder dwang, dus is het aan u of u er aan mee doet.
Reactie door 1953 op 07-09-2014 23:11
Quote: aurora1 schreef op zondag 7 sep 2014, 13:32: Heb je het AD zelf al gevraagd wat ze met dat buurtonderzoek willen doen? En....ga je nu elke actie voor een periode een gratis krant (of tijdschrift) hier melden? Je bent er zelf bij om te kunnen weten of je aan een abonnement vast zit, gewoon de voorwaarden lezen, zoals je met Ziggo destijds ook had kunnen doen. Overigens doet het CPB al jaren dergelijke onderzoeken. einde Quote Hoe negatief kan u overkomen. Vul zeker dat formulier niet in, dus ook geen twee weken de krant gratis in de bus. Lees elke voorwaarde, als juriste, zorgvuldig door. By the way! Wat heeft ZIGGO hiermee van doen?
Reactie door 14peter op 07-09-2014 23:46
Zeg 1953, wat staat er op deze pagina, in het groen, onder actievoorwaarden? En als u op die actievoorwaarden klikt, wat staat er dan bij het tweede vinkje? Maar u bent verder niet paranoïde ofzo hoor...deze pagina
Reactie door de eelco op 08-09-2014 09:52
Quote: 14peter schreef op zondag 7 sep 2014, 23:46: Zeg 1953, wat staat er op deze pagina, in het groen, onder actievoorwaarden? En als u op die actievoorwaarden klikt, wat staat er dan bij het tweede vinkje? Maar u bent verder niet paranoïde ofzo hoor...einde Quote nee maar wel aandacht en punten erbij :) :) :).....
Reactie door pieterwolters op 08-09-2014 10:34
Quote: 1953 schreef op zondag 7 sep 2014, 04:03: Natuurlijk steekt hier een addertje onder het gras. En wat is dat addertje, wat schuilt erachter dit buurtonderzoek? einde Quote Uiteraard steekt hier een addertje onder het gras. Met de uitkomsten wil het AD een artikel (of reeks van artikelen) gaan schrijven in de krant en dat heeft weer als doel om meer kranten te verkopen. Het zou verboden moeten worden dat kranten onderzoek doen en daar over gaan schrijven.
Reactie door aurora1 op 08-09-2014 14:18
Uhmm... over Ziggo gesproken... klikkerdeklik.klikkerdeklik

Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?

Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!