Accountorgroup (incasso)
Geplaatst door: wind op: 18-12-2009 15:43
Zijn er meerdere mensen die klachten hebben over de Accountorgroup? Ik vind deze club zeer laks met het terugbetalen van bedragen die ik nog van ze tegoed heb. Abusievelijk heb ik in oktober 2009 tweemaal hetzelfde bedrag overgemaakt. Het terugkrijgen van het bedrag dat teveel is overgemaakt duurt nu (eind december) nog steeds voort. Zijn er anderen met gelijke ervaringen?
Reactie door read op 18-12-2009 17:10
Dag wind,
Ik heb zegge en schrijve 1 klacht kunnen vinden en in dat bericht staat dat je dit bedrijf kunt bellen voor 15 cent per minuut, terwijl later blijkt dat dat € 1,50 per minuut is, met een maximum van 64 euro. Mocht dat waar zijn, dan kun je dit fraaie bedrijf dus plaatsen onder de categorie **********.
Met vriendelijke groet, ReadAC.
Kassa
Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!