Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA. Op zaterdag 29 augustus is Kassa weer terug op tv!

abonnement Hi

Geplaatst door: helenski op: 18-02-2009 22:27
Ik heb sinds juli 2008 een 2 jarig abonnement afgesloten bij KPN. Hi EUR 25,= p.m. inclusief eindeloos online. Nu worden er sinds januari van dit jaar extra kosten berekend voor Hi online.
Ik gebruik dit nauwelijks. Contact gehad met de klantenservice en die vertellen dat eindeloos online het 1e halfjaar bij het abonnement in zat. En dat je na dat halfjaar ervoor moest gaan betalen. Als dit het geval was geweest, had ik niet voor dit abonnement gekozen. 
Als je nu op de site kijkt, wordt er wel gesproken over b.v. 6 maanden.
Op de overeenkomst staat ook niets over het 1e halfjaar inclusief en dat je er daarna voor moest gaan betalen..  Is er iemand die hetzelfde heeft meegemaakt.

Kassa nieuwsbrief

Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!

BNNVARA wij zijn voor