ABN AMRO Betalen voor nieuwe identifier bij lege batterij
Geplaatst door: barnhoorn op: 04-02-2009 14:22
Ik denk dat dit onderwerp al ergens op het forum staat maar kan het niet vinden. Kan iemand mij aangeven of het er al opstaat en zo ja onder welke titel?
het gaat er om dat ik een lege batterij heb in mijn 'oude' identifier van de ABN ARMO en nu 14,95 moet betalen voor een nieuwe! Wie kent dat probleem en is het er ook niet mee eens?
Is er geen mogelijkheid om er nieuwe batterijen in te zetten??
Als de mijne op is ga ik dat toch eerst eens proberen.
Groetjes Wim...
probeer hier eens
http://www.abnamro.nl/nl/overabnamro/contact/prive.html
Mocht je later contact op willen nemen met een bedrijf of iets probeer ik zelf altijd te kijken via google door middel van
contact abn amro
in te vullen en dan daarnaar te zoeken.
Greets Lapto
Ik heb al een aantal maal gratis de een vervanger gekregen. Misschien dat de ene ABN klantvriendelijker is dan de andere.
Als je het apparaartje overigens voorzichtig open maakt met bv een mesje kun je de twee knoopcellen vervangen ( +- €2.00 handel) en weer dicht plakken met lijm. Op de markt en bij de action kun je voor echt heel weinig een kaart kopen waar een aantal verschillende knopcellen op zitten.
Ach ja, de heer Bos liegt en bedriegt wat hij kan. Eerst blijven ontkennen tot het te laat is dat er een kredietcrisis aanstaande dreigt en daarna de goede sier maken om diegene die het veroorzaakt hebben belonen met bakken met geld. Waarom niet tegelijkertijd ook niet onze pensioenfondsen aangevuld, moeten we nog een keer gaan betalen en notabene met een stalen smoel en dominee achtige toon nog even door Donner laten verklaren dat we nog even 2 jaar door moeten werken, de meest van ons halen dat nog niet eens, het niet op tijd signaleren en ook zonder adequate toezicht en ingrijpen had dit zeker minder geweest, de banken zijn zeer zeker solistisch te werk gegaan in nog beloond worden ook, ze gaan overigens nog op dezelfde voet verder zonder dat er wederom controle wordt uitgeoefend, de toezichthouders zijn slechts papieren tijgers zonder de mogelijkheden van ingrijpen en sanctionering, deze lieden dienen ter plekke ontslagen te worden zonder behoud van salaris en inlevering van hun aandelen zonder vergoeding, zal ze leren ons te bestelen wat ze daarvoor ook al deden weten ze ook eens wat het is als je uitgeknepen wordt en je toekomst ziet verdampen.
Bij de Action en soms bij Dirk van den Broek voor € 0.99 een hele rits van die dingen.
Schande.. ook ik was vandaag bij de ABN op bezoek voor een nieuwe identifier... werd verwezen naar de telefoonlijn ( a 10 cent per minuut...! ). Krijg ik te horen dat het geld kost. Ik ben ontzettend boos. Ik vind het schandalig. ER zijn een aantal handelingen die je niet meer telefonisch kan verichten en waarvoor je dus verplicht naar internet bankieren moet.... Leuk hoor... maar dan vind ik niet dat ze voor een edentifier geld mogen vragen..
Ik ga hem absoluut proberen open te maken en zelf het batterijtje vervangen. Bovendien overweeg ik om op te stappen... Ik voel me ontzettend genaaid.
Onlangs bij de ABN Amro langs geweest om mijn identifier om te wisselen omdat dat batterij op was. Tot mijn grote verbazing wil de ABN mij 14,95 berekenen voor een nieuwe (ondanks ik mijn oude wil inleveren). Dit gaat mij te ver, ik bespaar de ABN al kosten door mijn betalingen zelf te doen met internetbankieren en nu moet ik ook nog voor de identifier betalen. Klacht ingediend maar waarschijnlijk heeft de ABN meerdere klachten binnen gekregen want ik krijg een standaard mail. Ik ga nu mijn spaargeld weghalen en doe mijn betalingen voortaan via een acceptgiro of overschrijvingskaart.........om de ABN op kosten te jagen....als alle klanten dit zouden doen kan de ABN AMRO binnenkort weer bij de overheid aankloppen voor nog een toelage..........
Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?
Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!