Aanrijding hond
Geplaatst door: cachoutje op: 27-01-2009 19:43
Ik ben woonachtig in België maar zo'n 2 maanden geleden heb ik een hond doodgereden op de autosnelweg in Nederland.
Nu heb ik voor zo'n 3.000 € autoschade.
Na vele telefoons met de Nederlandse politie en de dierenambualance, ben ik achter de gegevens gekomen van de eigenaar.
Hem opgebeld. Hij zou verzekerd zijn hiervoor en alles zou geregeld worden.
Nu meer dan 2 maanden later is er nog helemaal niets geregeld.
Telefonisch is de eigenaar niet meer bereikbaar en hij reageert helemaal niet op de brieven die mijn verzekeringsmaatschappij hem toestuurt.
Wie heeft raad om deze zaak op te lossen?
Ik wil de eigenaar aansprakelijk stellen voor mijn autoschade, veroorzaakt door zijn hond.
Alvast bedankt.
Is door de politie een onderzoek ingesteld en is er een proces-verbaal opgemaakt? Graag wat meer gegevens hiervan vermelden. Om in korte lijnen te kunnen beantwoorden heb ik wat meer gegevens nodig omtrent de rol van de (Nederlandse) politie.
Groetend,
sterkearm
Kassa
Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!