Aangifte 2008
Geplaatst door: ericdere op: 06-03-2009 11:05
Hallo,Vanmorgen heb ik net het aangifteprogramma 2008 gestart en mijn gegevens tevens gedownload, zodat de aangifte vooraf ingevuld is.Ik moet zeggen dat deze gegevens helemaal niks voorstellen. Je krijgt een XML-bestand.Daarin staan: je persoonsgegevens, de WOZ-waarde van je woning en de reeds uitgekeerde voorlopige teruggaaf. Verder helemaal niks.Ik had minstens verwacht dat ook het door mijn werkgever opgegeven loon ook hierin zou staan. En de saldo-gegevens die mijn bank opstuurt naar de belastingdienst.Hebben andere mensen meer gegevens opgehaald? Het reclamespotje suggereerde dat er voor mij aanzienlijk minder in te vullen was.
Reactie door onbekende gebruiker op 09-05-2009 19:28
Normaal gesproken staan ook de inkomensgegevens van de werkgever of uitkeringsinstantie vermeld. De gegevens van de bank zullen pas rond 2012 opgenomen zijn in de vooringevulde aangifte. Nog even geduld dus.
Kassa
Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!