Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

3,5 uur aan telefoon met vodafone klantenservice om telefoonnummer

Geplaatst door: chantalklaver op: 21-05-2015 15:30
Ik heb op 20-05-2015 mijn bestelling van vodafone zakelijk binnen gekregen welke ik had besteld via de website van Vodafone zelf. Er zat echter wel een simkaart bij maar geen telefoonnummer, ik kwam hier in de avond achter toen ik de telefoon en bij behorende simkaart wilde instaleren. Volgende dag heb ik meteen gebeld naar de klantenservice en toen...ja toen begon de hele ellende. Ik heb ruim 3,5 uur aan de telefoon gezeten en ik werd van het kastje naar de muur gestuurd. Dan moest ik de online dienst bellen die kon mij helpen dan moest ik toch weer naar de klantenservice bellen, toen had ik mijn telefoonnummer yes dacht ik maar nee hoor het nummer is niet van mij en is geblokeerd en weer ging het bel avontuur, want zo voelde het ondertussen wel door. Niemand wist iets en serieus de domste koeien werken daar, kreeg zelfs te horen maar mevrouw ordernummer is niet het zelfde als telefoonnummer als antwoord. Ik had het ordenummer doorgegeven zodat een medewerker de gevens in kon kijken om het nummer te vinden daarvoor was het ordenummer dus nodig maar blijkbaak begreep deze medewerker dat niet en werd ik weer doorverbonden en zo ging het nog erg lang door. Niemand kon mij dus helpen. er werd gezegd om de bestelling zelfs te anulleren, hallo ik heb je gezegd ik heb de bestelling gister ontvangen hoor. Stuur alles maar terug, nee de telefoon is al uit de verpakking dan heb ik daar gezeur mee. na lange tijd leek er een oplossing te komen een andere simkaart aanvragen, de medewerker verbond mij door met haar collega die dat kon regelen, maar nee hoor deze persoon kon dat niet doen, daar was hij niet toe gemachtigd, Ik werd weer doorverbonden met iemand die dat wel kon doen. en wat ik na 3,5 uur te horen kreeg was helemaal de druppel, Mevrouw dit nummer is van een oude klant, dit nummer moet nog losgekoppeld worden en weer aan u abonemend verbonden worden dit gaat nog wel even duren dus BEL OVER EEN PAAR DAGEN MAAR TERUG OM TE KIJKEN OF HET AL IS GEREGELD, Weet nu alhoe dat verder zal gaan, weer lang aan de telefoon, Ik raad dan ook iedereen af om ooit bij vodafone te gaan. Dit was mijn eerste keer maar ook gelijk de laatste keer daar
Reactie door tijger1 op 21-05-2015 16:07
U hebt een zakelijk abonnement besteld bij Vodafone, maar dit forum is voor consumenten.
Reactie door edrick3 op 21-05-2015 18:34
.... Ik raad dan ook iedereen af om ooit bij vodafone te gaan. Dit was mijn eerste keer maar ook gelijk de laatste keer daar.... Er zijn dan ook regelmatig klachten over Vodafone te lezen.
Reactie door valerius-2 op 21-05-2015 19:00
Begrijp niet dat er nog mensen in tuinen bij dit soort bedrijven die alleen maar geld zien en service nooit van gehoord. Wat is dit service, schijnt niet in hun woordboek voor te komen.
Reactie door chantalklaver op 21-05-2015 19:10
tijger1 het mag dan wel een zakelijk abonnement zijn, ik blijf nog altijd een consument dan. Of wat ben ik dan volgens u??
Reactie door tijger1 op 21-05-2015 19:14
U hebt een zakelijk abonnement aangeschaft, dus u bent een ondernemer. Daar zijn ook andere regels voor. Dus het consumentenrecht is voor u in dit geval niet van toepassing. En voor ondernemers zijn er andere fora. Doet er verder niet asn af dat het een belachelijke zaak is van Vodafone. Op deze manier jagen ze wel hun klanten weg.
Reactie door hopetobehelping op 21-05-2015 19:42
Beste chantalklaver, als Vodafone u heeft aangegeven dat u een bedenktijd heeft dan is de keuze aan u om nog binnen deze bedenktijd de hele handel te annuleren. Een erg valse start heeft u met Vodafone. Als ik in uw schoenen stond zou ik de hele handel annuleren, een abonnement is snel genoeg elders af te sluiten. De klantenservice van Vodafone staat niet al te best bekend alhoewel de klantenservice voor de zakelijke markt wel een betere naam heeft dan die van de 'particuliere' markt.
Reactie door curly op 21-05-2015 22:13
Quote: chantalklaver schreef op donderdag 21 mei 2015, 15:30: Ik heb op 20-05-2015 mijn bestelling van vodafone zakelijk binnen gekregen welke ik had besteld via de website van Vodafone zelf. Er zat echter wel een simkaart bij maar geen telefoonnummer, ik kwam hier in de avond achter toen ik de telefoon en bij behorende simkaart wilde instaleren. einde Quote Chantal, Op het simkaartje staat als gewoonljk een / het telefoonnummer.
Reactie door vodafonewebcare op 22-05-2015 10:47
Beste chantalklaver, Jammer om te lezen dat uw bestelling niet vlekkeloos is verlopen. Ik wil u graag verder helpen. Wilt u uw klacht en onderstaande gegevens e-mailen naar webcare.nl@vodafone.com met als onderwerp: "kassa | accountnaam | datum waarop het bericht is geplaatst | onderwerp bericht"? Gegevens: - naam - mobiele nummer - klantnummer - adres, postcode en woonplaats - geboortedatum - de laatste 4-cijfers van uw bankrekeningnummer Met vriendelijke groet, Serkan Vodafone 24/7 Web Crew
Reactie door vodafonewebcare op 29-05-2015 09:49
Beste chantalklaver, We hebben helaas geen reactie meer ontvangen. Ik wil u graag verder helpen. Wilt u uw klacht en onderstaande gegevens e-mailen naar webcare.nl@vodafone.com met als onderwerp: "kassa | chantalklaver | 21-05-2015 | geen telefoonnummer"? Gegevens: - naam - mobiele nummer - klantnummer - adres, postcode en woonplaats - geboortedatum - de laatste 4-cijfers van uw bankrekeningnummer Met vriendelijke groet, Marc Vodafone 24/7 Web Crew

Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?

Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!

Al 100 jaar voor