De Europese Commissie is met een plan gekomen waarin apps met een chatfunctie verplicht worden om automatisch een surveillance op je telefoon te plaatsen. Hiermee zouden ze de verspreiding van kinderpornografisch materiaal tegen willen gaan. Wat denken jullie: goed plan of schending van onze privacy?