BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Zijner klachten over Hans anders

Bijdrage door gebruiker
09-04-2016
Reageer
Mij is het volgende overkomen. Bij Hans Anders een montuur uitgezocht voor €35,00. Omdat er een actie was waren de glazen gratis. Ook voor een 2e bril met dezelfde sterkte gold de actie. Ook op zonnebrillen. Ik heb ook een monteur uitgezocht voor een zonnebril van €35,00. Daarbij heb ik een verzekering afgesloten voor schade aan de brillen. De kosten voor de 1e bril bedroegen €35,00 en voor de 2e bril €17,50. Dus totaal €52,50 voor de verzekering en €70,00 voor beide monturen is €122,50. Menzis vergoed bij extra verzorgd 2 €100,00. Echter moest ik €52,50 betalen, wat ik ook heb gedaan. Bij het afhalen van beide brillen bleek dat de glazen verwisseld waren. Het montuur v.d. Leesbril had zonneglazen en de andere had de glazen die bedoeld waren voor de leesbril. De brillen zijn weer ingenomen en veranderd. 2-4-2016 kon ik de leesbril halen, de zonnebril was niet klaar. 8-4-2016 kon ik de zonnebril halen. Echter kreeg ik bril pas mee als ik €85,00 zou betalen. Dit heb ik geweigerd. Ik ben het hier niet mee eens. Wat nu te doen?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.