BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Woonsquare bankstel

Bijdrage door gebruiker
27-03-2016
1 reactie

Op 1 Januari 2016 hebben wij bij de WOONSQUARE IN ALKMAAR, een dressoir, een bergkast, een eettafel, een salontafel, 6 eetkamerstoelen en een bankstel daar gekocht.

Wij hebben alles besproken in de winkel met de verkoopster.

Er stond een bank opgesteld in de winkel die wij graag wilden hebben.

Hebben dus doorgegeven aan de verkoopster dat we die maat wilden hebben.

En ze had het over een long chair 2-hoek-2.

Wij vroegen nog aan haar klopt dat wel, want op het bordje bij het bankstel stond

3-hoek-3???

Ja zei ze, kijk maar 1, 2 en daar ook 1, 2.

Bij het maken van de koopovereenkomst schreef ze ook 2-hoek-2 op en wij vroegen nogmaals of dat klopt. Ja zei ze!

8 weken later op 14 maart 2016 wordt alles geleverd.

Na alles in elkaar te hebben gezet, komen we erachter dat het niet de bank is die we wilde. Dit is dus wel de 2-hoek-2. Onze salontafel past er zelfs niet tussen.

Dus zijn we op woensdag 16 maart 2016 naar de winkel gegaan en hebben ons probleem verteld bij de verkoopster die ons ook op 1 jan 2016 heeft geholpen.

Gelukkig stond het bankstel er op dat moment ook nog en konden we zien dat het echt niet klopt wat we thuis hebben staan.

Natuurlijk wist zei van niks en kon zich niks herinneren.

Wij wilden dit natuurlijk wel heel graag opgelost hebben.

Zij kon er opdat moment niks aan doen en vertelde ons de volgende dag terug te komen, omdat dan de manager aanwezig zou zijn. maar daar hadden wij sowieso geen tijd en zin in en hebben gevraagd of we door hem terug gebeld konden worden.

Ja dat kon, we moesten ons probleem opschrijven en we zouden op donderdag 17 maart 2016 worden terug gebeld.

Helaas is dit gebeurd, dus hebben wij vrijdag 18 maart 2016 maar naar de winkel gebeld en ook de manager gesproken, die wist helaas nog niks van het probleem en wilde eerst de kant van de verkoopster horen voordat hij er iets over wilde zeggen.

Afgesproken was, dat hij maandag 21 maart 2016 zou terug bellen over hoe en wat.

Hij heeft die maandag niet terug gebeld, dus wij hebben maar gebeld naar de manager en wat wij natuurlijk al hadden verwacht, de verkoopster weet van niks!!!!

Hij zei dat hij dinsdag 22 maart 2016 terug zou bellen voor een eventuele oplossing.

Dinsdag 22 maart 2016 heeft hij terug gebeld.

Het komt erop neer dat het ons probleem is.

Wij komen tussen het lounge gedeelte en de 2-zit 30 cm tekort.

Dus hij had als goedkoopste oplossing om 2 x één zit van 60cm erbij te kopen.

Het komt erop neer dat wij nog even 2x 200 euro moeten bijbetalen. Het wordt er sowieso niet mooier op, want je krijgt een extra naad en het is niet de bank die wij wilde hebben. Wij vertelde dat wij niet de kosten gaan betalen die er nog eens bij komen. Dit moet dus wel en hij zei er ook nog even bij dat wij al niet veel hebben betaald voor de gehele set. Ik geloof niet dat dat belangrijk is.

Nou is mij vraag nu, wat moeten wij nu doen????

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.