Begin december ben ik gebeld door Holland Deals, ik was toen erg druk bezig, dus ik was tijdens het gesprek eigenlijk twee dingen tegelijk aan het doen. De jongedame was erg opdringerig dus ik dacht : doe je verhaal maar.
Tijdens het gesprek had ik begrepen dat ik twee weken gratis gebruik kon maken van hun service, als ik daarna geen interesse had zou ik me per e-mail moeten afmelden. Hierna werd een bandopname gemaakt van de afspraken, waarop er aan het eind door mij nogmaals wordt gevraaagd dat ik nergens aan vast zat.
Twee weken terug ontving ik een mailtje, dat ik een uitstaande factuur had. Ik heb toen gereageerd dat ik niks van deze firma had afgenomen en dus niet zou betalen. Later kwan ik er dus achter dat dit betrof Holland Deals.
Ik heb toen toch uit nieuwsgierigheid gebeld met hun, een hele agresieve dame stond mij deels te woord. Zij bevestigde dat ik de mail niet had geopend en dus ook geen gebruik had gemaakt van hun "deals". Ook bevestigde zij dat ik aan het einde van de bandopname vraag of ik echt nergens aan vast zit. Uiteindelijk werd mij verteld dat de debiteuren afdeling contact met mij op zou nemen, en dat ik beter kan betalen want anders kwam er VEERTIG EURO KOSTEN boven op het oorspronkelijke bedrag van 57.95.
Enkele dagen later werd ik inderdaad gebeld door een jongedame van de debiteuren afdeling. Het hele verhaal weer opnieuw verteld en dezelfde argumenten. Weer bevestiging dat ik hun mailtje niet had geopend maar opeens was mijn opmerking : "dus ik zit nergens aan vast" verdwenen.
Ik heb uiteindelijk uitstel gekregen tot eind januari, met de mededeling dat ik tijdens deze periode toch contact op zou nemen met u, de consumenten bond en/of een advokaat. Hierover zou ik een mailtje ontvangen, tot op heden is dit niet gebeurd. Ik vind dit allemaal een beetje raar en het lijkt wel maffia praktijken hoe ze met mensen om gaan, ook de verhoging van 40 euro - vind ik belachelijk en ik vraag mij af of dit wel wettelijk is.
Ik ben hierin getrapt, maar vindt dat ik het bedrag niet zou moeten betalen, aangezien het onduidelijk is uitgelegd, ik dacht echt dat ik eerst gebruik moest maken van hun deals in die twee weken tijd, dat heb ik niet gedaan dus hoefde ik mij ook niet af te melden.
Graag zou ik willen weten : wat kan ik hier aan doen? Heeft u meerdere klachten over Holland Deals ontvangen?