ik heb een trui besteld en ontvangen, bedrijf gebruikt foto's van een merk maar levert nep. Retourneren zou naar china moeten a €30,- terwijl trui €40 kost. Zeer malafide.. Ze sturen wel mails en willen een bedrag retourneren en je mag de trui houden. Deugt niets van. Bedrijf heet Cefalu.nl Wat zou ik ermee kunnen doen?