Mijn vraag is of Kassa eens de supermarkten wil aanpakken betreffende het 'in mijn ogen' oplichten van klanten. Namelijk als je water in vlees injecteert en dit verkoopt als zijnde vlees dan betaal je schandalig veel voor water, en bovendien is het bakken van vlees waar water uitloopt niet zo makkelijk.
Ik heb Albert Heijn een mailtje gestuurd en kreeg bericht terug waarin zij melden dat er in hun vlees geen water is toegevoegd, ik denk toch dat dit een leugen is.
De biefstukpuntjes die ik heb gekocht lagen in no time in een plas water nadat ik ze in de pan had gelegd.
Graag actie van Kassa.
Hieronder het antwoord waarvan ik denk dat er naar mij gelogen wordt:
Hartelijk dank voor uw bericht van 25-10-2011.
Er wordt geen water toegevoegd aan het vlees dat bij Albert Heijn verkocht wordt.
Uw ervaring met de AH Biefstukpuntjes hebben wij aan de kwaliteitsmanager doorgegeven. Ook de inkoper en de leverancier van het product worden op de hoogte gesteld. Als het nodig blijkt te zijn, worden er direct maatregelen genomen.
Alle producten die u bij Albert Heijn koopt, hebben een gegarandeerde kwaliteit. U kunt het artikel bij uw volgende winkelbezoek omruilen of u ontvangt, bij voorkeur op vertoon van de kassabon, het aankoopbedrag terug.
Met vriendelijke groet,
[edit-redactie]
Albert Heijn Klantenservice