BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Wat zijn mijn rechten?

Bijdrage door gebruiker
20-03-2017
8 reacties

Oke, ik wil jullie iets voorleggen: afgelopen week heb ik bij Thuisadvies.nl een foliekasje besteld voor in de tuin. Ik wil graag tomaten kweken en dit was daar helemaal geschikt voor. Dit bedrijf stond goed aangeschreven dus ik had er alle vertrouwen in. Vrijdagmiddag heeft mijn zoon het kasje in elkaar en op zijn plaats gezet. Met de bijgeleverde koorden stond hij vast aan de schutting en omdat de constructie erg licht was heb ik een paar zakken tuinaarde en wat pottenmet stenen op het frame gelegd omdat het toch wel wat waaide. De volgende dag lag het kasje half over mijn vijver waar hij een van de rozenbogen kapot had getrokken en het kasje zelf was kapot. De koppelingen van het frame waren afgebroken, de buizen hadden losgelaten en de folie is kapot gescheurd doordat hij vaststond aan de schutting. Ik was uiteraard niet blij met mijn nieuwe aankoop. Vanmorgen dus Tuinadvies gebeld en uitgelegd wat er was gebeurd. De "dame" aan de telefoon luisterde en zei: helaas mevrouw, ik kan niks voor u doen.. Ik vroeg wat ik verder nog had kunnen doen om dit te voorkomen en weer kwam er een: ik kan niks voor u doen.. en ze hing op.... Oke, buiten het feit dat het kasje naar de knoppen is, ik mijn geld kwijt ben en een nieuwe rozenboog moet gaan kopen en dus geen kasje voor de tomaten heb, ben ik het niet gewend om zo ongeïnteresseerd en onbeschoft behandeld te worden. Ik verwachtte een stukje meedenken, misschien een manier om het op te lossen. Misschien had ik nog iets met nieuwe koppelingen kunnen doen of zo, maar dit.... Hoe kijken jullie hier tegen aan? Moet ik het hier bij laten of...

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.