BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Wat moet ik doen als een gigant als Mediamarkt de bestelde en betaalde producten niet levert en ook niet reageert op de klacht, niet op de klachtenlijn en niet op de emails van de klachtenlij

Bijdrage door gebruiker
22-10-2024
1618 keer bekeken
7 reacties
Ik ben benieuwd of meer mensen dit meemaken. Ik heb in juli 2024 een aantal spullen besteld bij Mediamarkt. Ik kreeg bericht dat ze binnen waren en bij het ophalen bleek dat een router miste. Die zou nog nageleverd worden, zeiden ze, wisten ze niet zeker, want het stond nergens genoemd dat het nageleverd zou worden, behalve op hun site waar ze beweren dat als je een bestelling nog niet hebt ontvangen en de rest wel, dat dat zou betekenen dat het nog nageleverd wordt.
Die is tot nu toe, eind oktober 2024, nooit geleverd. Ik heb allang, na een week, een andere router gekocht. Op de bestellink zie ik intussen dat Mediamarkt zelf de bestelling zou hebben gecanceld. Toch hebben ze het geld nooit teruggestort. Ik ben ook niet op de hoogte gebracht. Daarna heb ik diverse mails gestuurd en gebeld. Ik heb eindelijk na weken een reactie gekregen waarbij ze beweren binnen 3 dagen te zullen reageren. Na 3 dagen hebben ze uiteraard nog niet gereageerd. Dat was 10 augustus 2024. Ik heb daarna nog diverse keren een mail gestuurd op de reactie en nooit meer een reactie gehad. Dit is pure diefstal.
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.