Drie weken geleden bestelde ik drie paar schoenen bij Vinnova.nl.
Een aantrekkelijke site met goedkope merkschoenen.
Maar goedkoop is duurkoop. Het blijkt een Turkse site te zijn. En na vier keer om informatie verzocht te hebben, en gedreigd met terugboeken geld en negatieve recensie op deze site, kreeg ik schoenen opgestuurd. Zonder contact te hebben gehad.
Na de rembours van 86,- douanekosten te hebben betaald bleken het TOTAAL andere schoenen te zijn dan besteld.
Als ik ze terugstuur, moet ik douane geld betalen, dat wil ik niet.
Ik krijg nog steeds helemaal niemand te pakken via hun online formulier.
Dit had ik nooit moeten doen.
Zonde van de 300,-.
mvg Marjolein Prins