BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Vente-Exclusive

Bijdrage door gebruiker
25-05-2009
Reageer

Geweldige sale in mijn geval van Marlies Dekkers. Alles lijkt goed te gaan, betalen via Ideal. Het duurt even voor de status verandert van in bestelling bij leverancier naar Bestelling toegekomen in het magazijn van Vente-Exclusive. Deze status staat er nu al te lang en de spullen zouden geleverd worden tussen 16 mei en 26 mei 2009. Dat zal dus niet meer lukken. Ik heb geprobeerd het bedrijf te mailen via Contact en via het emailadres waar de uitnodigingen voor de verschillende sales worden gestuurd. Ik krijg geen reactie. Ik heb een contact gestuurd naar BeCommerce in België en hoop dat ik spoedig antwoord heb en mijn spullen geleverd krijg. Zijn er mensen met ervaringen positief of negatief met Vente-Exclusive? Vooral positieve ervaringen zijn erg welkom dan maak ik me misschien minder zorgen

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.