BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

V&D houdt zich niet aan eigen voorwaarden

Bijdrage door gebruiker
14-01-2011
9 reacties
Onlangs 2 koffers gekocht bij V&D en met airmiles betaald (=20% korting). Speciaal gewacht totdat actie van 10% VIP-klanten korting in zou gaan en verwachtte dus 30% korting. Echter het bleek aan de kassa dat beide acties niet samengaan, ik moest kiezen.

Dat stond niet op de 10% kortingsbon, sterker nog op deze bon verwees men naar de actievoorwaarden op internet en daar stond niets over dat beide kortingen niet samengaan.

Na een klacht ingediend te hebben heeft V&D mij in het ongelijk gesteld, onder het argument dat de 2 kortingen niet samengaan en dat het ook technisch niet mogelijk is.

Heeft iemand dezelfde ervaring en/ of een advies? Ik vind dat de V&D niet heeft gehandeld naar haar eigen voorwaarden en daarbij onjuiste argumenten heeft gebruikt voor mijn klacht.
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.