BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

V&D

Bijdrage door gebruiker
04-01-2016
4 reacties
Goedemorgen,
Ik heb een artikel in de webshop van V&D gekocht (o.a. met kerstgeschenk bonnen). Ik kreeg helaas een defect apparaat en wilde dit omruilen voor een ander. Dat was nogal lastig ivm die kaarten, maar na heen en weer gebel was het toch mogelijk. Één dag voor het trieste nieuws kreeg ik het advies om het terug te sturen. Ik heb het naar een kiala punt gebracht, keurig 2 mailtjes gehad dat het goed was aangekomen in hun sorteercentrum. En dat was het......daarna niks meer gehoord. Ik ben nu mijn geld/cadeaubonnen én apparaat kwijt. Mogelijk ligt dit nog in het sorteercentrum van Kiala. Dat ik niks meer van V&D krijg snap ik, maar als Kiala het heeft wil ik het gewoon terug! Ik kan hun dus niet bereiken, en ook V&D is onbereikbaar geworden. Iemand enig idee of ik in elk geval nog recht heb op het apparaat en hoe ik dit het beste aan kan pakken? Alvast bedankt!Bianca
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.