Tijdens de Specsavers TV reclame van 21 feb werd meegedeeld dat tot 1 maart 75% korting werd verleend op alle monturen met enkelvoudige glazen. Ik heb naar het filiaal Amstelveen gebeld of dit ook op de goedlkope monturen gold, dus ook voor de monturen goedkoper dan 79,00 hetgeen werd bevestigd, Voor de zekerheid nog bekeken op de site waar ook stond voor alle monturen (dit in tegenstelling met andere akties waar vermeld stond vanaf 79,00).
Toen mijn vrouw dezelfde dag in de winkel een bril ging kopen werd daar meegedeeld dat het hier ging om monturen vanaf 79,00. Nadat wij vertelden dat in de advertentie en op de tv duidelijk werd vermeld dat het bij deze aktie ging om alle monturen en dat dit telefonisch was bevestigd heeft de verkoper gebeld met het hoofdkantoor (035 6288311), waardoor de heer van der Horst werd bevestigd dat de korting slechts vanaf 79,00 gold. Ik heb zelf met het hoofdkantoor gebeld waar in eerste instantie werd vermeld dat er geen heer van der Horst werkzaam was, maar nadat ik mijn probleem had uitgelegd ik werd doorverbonden met iemand die mij vertelde dat dit uitsluitend door de winkel kon worden opgelost. Ik voel mij in de maling genomen door Specsavers en wil graag uw mening hierover. Ik begrijp dat het hier om een klein bedrag gaat maar het is meer hoe ik ben behandeld. Vriendelijke groet,
S.L. [edit redactie:persoonsgegevens verwijderd]