Dag allemaal,
Wie heeft er ervaring met de Philips-online-shop?
In december 2016 een product gekocht, betaald met Pay-Pal en daarna geretourneerd in overleg.
Bericht ontvangen dat het bericht is aangekomen.
Vervolgens bleef het stil.
Erna meerdere malen gebeld, o.a. met een mevrouw Patricia, die zei dat zij alles kon regelen.
Inmiddels ook een herinneringsbericht van Pay=Pal verstuurd.
Mevrouw Patricia is sindsdien in vergadering. (???)
Graag een reacrie
dutch1