Op zondag 3 juli 2016 heb ik 2 paar schoenen van het merk Timberland besteld, opwww.Timberland.nl. Het bedrag heb ik betaald via ideal, en is dus ook afgeschreven van mijn rekening. Echter na betaling, kreeg ik een foutmelding dat de betaling niet correct was gegaan. De bestelde schoenen bleven in mijn winkelmandje en de bestelling was dus niet afgerond maar wel betaald. Meteen een mail gestuurd naar de klantenservice met alle gegevens en het verzoek of men contact met me op kon nemen over hoe nu verder. Bij voorkeur levering van schoenen of anders overleg hoe dit op te lossen. Geen telefoon of mail retour. Na 2 pogingen bellen naar telnr 0800-3232010 na lange wachttijd iemand van de klantenservice gesproken; de leidinggevende zou de order doorzetten aangezien er vaker problemen waren met idealbetalingen (nieuwe website) en de levering zou uiterlijk zaterdag 9 juli plaatsvinden en dit zou per mail bevestigd worden. Niet dus, ondertussen weer meerdere keren geprobeerd te bellen, krijg weer niemand aan de telefoon (alle medewerkers zijn bezet en wordt verzocht contactformulierr op website in te vullen), verbinding wordt na 13 minuten automatisch verbroken. Heb sterk het vermoeden dat er iets niet goed zit bij dit bedrijf, misschien (aankomend) faillisement? Mijn bank kan het bedrag niet terugstorten ivm idealbetaling. Hoe los ik dit op als ik niemand meer te spreken krijg en mails niet beantwoord worden?